Nebel Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hei Jeg bruker per dags dato MD Formulations Facial Cleanser med glykolsyre. Jeg tenkte at jeg kanskje burde stoppe med denne i sommerhalvåret, og jeg lurer derfor på om noen har noe tips til en annen rens jeg kan bruke? Jeg har normal hud, litt fuktfattig, og tendens til litt urenheter og hudormer.
Gjest Stachtari83 Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 www.marykaynorway.no Timewise hudpleieserien er fantastisk, hele aaret:)
Rosebud Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg veksler mellom MD rensen du nevner, og en grønn rensegel fra Decleor. Veldig godt fornøyd med begge, men tror jeg kommer til å bruke Decleor mest nå om sommeren, spesielt om morgenen, for den er så deilig og frisk Men så lenge du skyller produktet av MÅ du ikke slutte å bruke den om sommeren, bare vær flink med solkrem - men det gjelder jo uansett.
Frua Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica essential cleansing solution! Det er en kjempedeilig rens som gir fukt og holder urenhetene i sjakk. Det er en slags kremgele som skal skylles av med vann. Du kan få kjøpt travelsize på Strawberrynet fks om du vil teste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå