Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på femten, snart seksten år. jeg har veldig, nærmest ekstremt sensitiv hud. blir veldig fort rød i huden, og om jeg bruker produkter jeg ikke tåler føles det ut som om det brenner det og stikker i huden. selv vann får huden min til å flamme opp.

har hørt at matis sin delicate-serie er best på sensitiv hud. men mamma, som har litt peiling på hudpleie, sa at den var beregnet moden hud, og slettes ikke ung hud.

hva mener du; kan jeg bruke matis?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal gå til en butikk som er forhandler for estee lauder eller clinique. Begge disse merkene har fantastiske produkter for din hud.

Bor du i Bergen skal du oppsøke Kicks på xhibition , der får du den hjelp og trygghet du trenger. Det gjorde jeg og venninnene mne.

Skrevet

Jeg synes du skal gå til en butikk som er forhandler for estee lauder eller clinique. Begge disse merkene har fantastiske produkter for din hud.

søkte litt på hilde christinas blogg, og hun anbefalte ikke noen av dem..

Gjest Serena
Skrevet

jeg er en jente på femten, snart seksten år. jeg har veldig, nærmest ekstremt sensitiv hud. blir veldig fort rød i huden, og om jeg bruker produkter jeg ikke tåler føles det ut som om det brenner det og stikker i huden. selv vann får huden min til å flamme opp.

har hørt at matis sin delicate-serie er best på sensitiv hud. men mamma, som har litt peiling på hudpleie, sa at den var beregnet moden hud, og slettes ikke ung hud.

hva mener du; kan jeg bruke matis?

Matid delicate serien er ikke beregnet på "moden" hud. Den er spesielt beregnet for sensitiv hud. Hvis du skal kjøpe den på nettet er den billigst på feelunique.com. Der får du også refundert moms.

Skrevet

søkte litt på hilde christinas blogg, og hun anbefalte ikke noen av dem..

Det kan godt hende hun har rett. Men lenk ihvertfall til innleggene hvor hun skriver om disse produktene, slik at man kan legge opp sin egen mening. HC er ikke fasiten på alt, selv om hun sikkert har mer peiling enn mange andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...