Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Kunne dette blitt en fin brudefrisyre, med krøll-tanga først ? http://www.youtube.com/watch?v=VQZsrrk3VQI&feature=related
Cheesecake Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Kunne dette blitt en fin brudefrisyre, med krøll-tanga først ? http://www.youtube.com/watch?v=VQZsrrk3VQI&feature=related Med krølltang ja, og kanskje litt pynt, så hadde dette blitt en fin og elegant brudefrisyre. Synes nå jeg
lilleGrethe Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg hadde den frisyren en del da jeg var yngre, og da hadde vi et redskap som hjalp til å lage den. Istedenfor å trekke ut strikken og så stramme den igjen etterpå, hadde jeg en plast-greie som så ut som en stor nål med stort øye - så man stakk "nålen" ned for å lage en rett skill, trakk hestehalen gjennom øyet, og trakk hele greia ned gjennom håret. Det blir litt penere, så hvis du vil ha det til bryllupet, ville jeg prøvd å skaffe en sånn. Fant ut at den heter topsy tail, se bilde her Og her kan du se noen frisyrer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg synes ikke det var noen fin frisyre, den gikk ut på dato på nittitallet. Det er nå bare min mening og det kan være at den passer deg og ansiktsformen din kjempebra for alt jeg vet.
Gjesten Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg hadde den frisyren en del da jeg var yngre, og da hadde vi et redskap som hjalp til å lage den. Istedenfor å trekke ut strikken og så stramme den igjen etterpå, hadde jeg en plast-greie som så ut som en stor nål med stort øye - så man stakk "nålen" ned for å lage en rett skill, trakk hestehalen gjennom øyet, og trakk hele greia ned gjennom håret. Det blir litt penere, så hvis du vil ha det til bryllupet, ville jeg prøvd å skaffe en sånn. Fant ut at den heter topsy tail, se bilde her Og her kan du se noen frisyrer. Det hadde jeg og, elsket å ha håret sånn da jeg var liten Det kunne sikkert blitt en fin brudefrisyre og, men litt arbeid
Cheesecake Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Og her kan du se noen frisyrer. Oi, haha, noen av dem så litt vulgære ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå