Gå til innhold

denne frisyren...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg hadde blitt kjempefint.

Skrevet

Jeg hadde den frisyren en del da jeg var yngre, og da hadde vi et redskap som hjalp til å lage den. Istedenfor å trekke ut strikken og så stramme den igjen etterpå, hadde jeg en plast-greie som så ut som en stor nål med stort øye - så man stakk "nålen" ned for å lage en rett skill, trakk hestehalen gjennom øyet, og trakk hele greia ned gjennom håret. Det blir litt penere, så hvis du vil ha det til bryllupet, ville jeg prøvd å skaffe en sånn.

Fant ut at den heter topsy tail, se bilde her

Og her kan du se noen frisyrer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det var noen fin frisyre, den gikk ut på dato på nittitallet. Det er nå bare min mening og det kan være at den passer deg og ansiktsformen din kjempebra for alt jeg vet.

Skrevet

Jeg hadde den frisyren en del da jeg var yngre, og da hadde vi et redskap som hjalp til å lage den. Istedenfor å trekke ut strikken og så stramme den igjen etterpå, hadde jeg en plast-greie som så ut som en stor nål med stort øye - så man stakk "nålen" ned for å lage en rett skill, trakk hestehalen gjennom øyet, og trakk hele greia ned gjennom håret. Det blir litt penere, så hvis du vil ha det til bryllupet, ville jeg prøvd å skaffe en sånn.

Fant ut at den heter topsy tail, se bilde her

Det hadde jeg og, elsket å ha håret sånn da jeg var liten :jepp:

Det kunne sikkert blitt en fin brudefrisyre og, men litt arbeid :)

Skrevet

Oi, haha, noen av dem så litt vulgære ut :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...