smilla1 Skrevet 17. september 2003 #1 Del Skrevet 17. september 2003 Fikk så lyst å legge ut en oppskrift på høns i karri som dere bør prøve :D Når jeg lager den til samboeren min så går han berserk i matfatet Høne i karri 1 høne (deles i passende stykker) 2 løk (kuttes i små biter) 3 epler (kuttes også i små biter) Masse margarin (til steking) Karri (masse) Smelt margarin i stekepannen og ha i karri. Jeg ville tatt i Ca. to spiseskjeer. Start med å steke hønestykkene og ha de deretter i en stor panne. Stek tilslutt eplene og løken. Jeg pleier å spe på med mer margarin og karri etter behov. 4 dl vann 1sp tomatpurre Bland vann og tomatpurre sammen og ha det i pannenLa dette koke til hønen er mør. Ta ut hønsen fra pannen og lag en jevning av vann og mel. Ha i så mye at det blir en fyldig saus og la dette koke til melsmaken er borte. Smak til med salt og pepper. Den trenger en del salt. Server med ris til *nam* Håper den smaker :D P.S Jeg pleier å doble oppskriften når jeg lager den. Den er helt fin å fryse ned :D Smilla1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hyggelig av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 hm...denne må jeg huske å søke fram. Jeg har en sånn keramikk gryte som jeg kun har brukt 1 gang!! Fysj! =) Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå