Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk. I årevis har jeg spart til langt hår. Hver gang jeg har begynt å nærme meg, har jeg hatt en katastrofal frisør opplevelse som kjapt og effektivt har fjernet alle resultater fra min sparing. ( Har skjedd to ganger ) jeg har nå hår til nedenfor skuldrene, men helt ærlig er det ikke særlig pent. Jeg gidder sjelden å kure det, kurer det når det er for sent på en måte - "IK! Så tørt det er!" - DA kurer jeg håret mitt. Jeg har det stort sett i hestehale med luggen bak i en spenne. Så nå lurer jeg på rett og slett: skal jeg gi blaffen i å spare mitt eget hår og heller investere i extensions? Eller skal jeg klippe håret mitt i bob? Eller klippe bob , og så ta extensions om jeg ikke føler meg vel? har hvertfall begynt å gi opp drømmen om langt naturlig hår, her må det visst jukses!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du jo prøve nattkurer som du tar i etter dusj før du legger deg, skal ikke skylles ut, og den virker i løpet av natten:) Tørt når du våkner og håret er beskyttet og pleiet..

Kanskje du gidder det? ;)

bob er jo flott da, og extensions når du vil ha langt hår:) Eg gjor det:)

Men vil du ha langt hår er det bare å pleie håret, stusse tuppene .

Ikke bruke børster/varmeverktøy som sliter mye på håret, i såfall bruk varmebeskyttelse og naturbørste.

Og be frisøren høre på deg neste gang, så vil hun/han nok spørre deg hvor mye du vil h*n skal klippe av;)

Lykke til =D

Skrevet

Jeg gidder sjelden å kure det, kurer det når det er for sent på en måte - "IK! Så tørt det er!" - DA kurer jeg håret mitt.

Hvorfor venter du så lenge med å kure det? Har du heller ikke tenkt til å kure det hvis det en gang blir langt?

Skrevet

Det er rett og slett ingen annen grunn enn latskap... :sjenert: Så er det også mye av grunnen til at jeg ikke får det lange håret jeg ønsker meg, jeg er rett og slett for lat til å gi det den pleien det tydeligvis trenger. Så en sånn kur over natten høres ikke dumt ut nei, noen som har noen gode å anbefale?

Skrevet

Du har sikkert hørt det før, men sier det likevel.. Klipp det ofte når du sparer slik at håret ikke splitter seg før du kommer deg til frisøren. Da får du sunt og langt hår, og slipper å måtte klippe så mye hver gang du er hos frisøren.

Skrevet

Takk for svar!!Nå er faktisk ikke håret mitt særlig slitt, tenker på splittede hårtupper, det er heller tørt i tuppene. Bør det klippes da, eller vil nattkurer ta knekken på de tørre tuppene?

Skrevet

Det finnes også leave in kurer som ikke skal skylles ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...