Gå til innhold

Big money game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

gøy og gøy fru blom, dataen min likte ikke spillet for den krasjet :-? får prøve en annen dag jeg :wink:

Skrevet

Dette spillet er jeg hekta på også....klarer aldri å slutte.. :wink::kul:

Skrevet

Hyyyyl! Linken fungerer ikke lenger :cry:

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Joda, linken fungerer den, for her har jeg sittet og spilt siden onsdag 17 september kl. 23.59, og ser sånn ut i ansiktet: :sprettoy::eeeh: og noen ganger sånn: :sinnatagg::hakeslepp: , og sånn: :murvegg:

Bippbipp, det er DIN feil!!!

Adina M.

Skrevet

Ja, tusen takk Bippern, nå ser jeg både på kryss og tvers..... :ler:

Skrevet
Joda, linken fungerer den, for her har jeg sittet og spilt siden onsdag 17 september kl. 23.59, og ser sånn ut i ansiktet: :sprettoy::eeeh: og noen ganger sånn: :sinnatagg::hakeslepp: , og sånn: :murvegg:

Bippbipp, det er DIN feil!!!

Adina M.

Ja... :sjarmor: er det ikke morsomt!! :sjarmor:

Har sittet i time etter time....endelig har jeg greid å få over 20.000 poeng..Yippi!!

Skrevet
Ja' date=' tusen takk Bippern, nå ser jeg både på kryss og tvers..... :ler:[/quote']

Næmmen, så søtt :ler: *dere har blitt avhengige* :ler: Ja, stå på!!

Skrevet

Tør ikke å begynne med det igjen. Har vært fullstendig avhengig av disse spillene før :oops:

Skrevet

0rker ikke lese instruksene. men er det noen smarte prinsipper? har det noe å si hvor mange man samler før man klikker på posen? eller er det bare om å gjøre å klare å holde bunkene fra å nå toppen + samle inn penger??

Skrevet

har ikke hatt det så gøy siden min første tetris-periode for 10 år siden eller noe!! men kommer aldri forbi ca 7000 poeng. hva gjør jeg galt??!

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...