Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest yojo
Skrevet

Noen som har prøvd produktene fra Fudge? Hvordan er de?

Videoannonse
Annonse
Gjest Serena
Skrevet

Ja...

Altså det er mer enn ett produkt da, du må jo si navn!

Skrevet

jeg har prøvd fudge matte head. egentlig beregnet for guttehår (den lukter ikke akkurat spesielt manndig), men jeg brukte den i luggen. den lukter kjempegodt og gir veldig bra hold. ganske hard konsistens om du skjønner, men det er egentlig bare med på å gi hold.

Gjest yojo
Skrevet

Ja...

Altså det er mer enn ett produkt da, du må jo si navn!

shampoo, balsam eller andre hårprodukter.

Skrevet

Eneste Fudge produkt jeg har prøvd er Dynamite kuren, og den er jeg superfornøyd med. Den inneholder både proteiner og fuktighet og er midt i blinken for late mennesker som ikke gidder å bruke to forskjellige kurer! :jepp:

Gjest yojo
Skrevet

Eneste Fudge produkt jeg har prøvd er Dynamite kuren, og den er jeg superfornøyd med. Den inneholder både proteiner og fuktighet og er midt i blinken for late mennesker som ikke gidder å bruke to forskjellige kurer! :jepp:

Den vil jeg teste ut ;)

Skrevet

Jeg elsker alt jeg har prøvd fra Fudge- Torture Tonic og Smooth Shot balsam, Dynamite hårkur, Matte Head paste, fuktighetssprayen jeg ikke husker navnet på- supre produkter alle sammen.

Skrevet

Jeg er hardt forelsket i en hårspray fra Fudge. Membrane Gas :hjerte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hardt forelsket i en hårspray fra Fudge. Membrane Gas :hjerte:

Kjøpte denne nettopp :) Gleder meg til å prøve!

Skrevet

Har prøvd fudge shampoo og balsam for lenge siden, de er bra de ( smooth shot tror eg det var).. Vart ikke imponert over lukten i dem, karamell sjokolade - man ble veldig fort lei.. Men produktet ellers var bra.

Liker godt saltvann sprayen og paintboxene

Skrevet (endret)

Jeg har saltvannssprayen til Fudge. Er sånn passe fornøyd (tror egentlig det er mitt hår som er feilen altså, ikke sprayen selv), men elsker karamellukten og kan godt finne på å spraye litt i håret kun for at det skal lukte godt. :fnise:

Endret av ~Maja~
Gjest Idzi-bidzi
Skrevet

Jeg bruker Fugde saltvanns spray,

håret mitt er ganske stritt, så jeg synts den fungerer bra til sånn rufse-hår! Ble overrasket over hvor godt den luktet! Syntes at produktene ser så røffe ut, men så lukter den godteri! haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...