Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shyyy
Skrevet

Nå må jeg bare ut med dette, høre hva dere mener jeg skal gjøre.:)

Der jeg jobber, er vi mange ansatte, flere hundre, og så klart en av de gutta... Er bare helt herlig og skjønn og se på. Jeg er farlig farlig sjenert, og har ikke snakket med han, men vil gjerne, få vil vite hva dette er for en type..^^

Jeg gikk ut av en langt forhold for noen mnd siden, så det er deilig og bare kunne nyte synet, og tanken på at jeg nå kan starte på ny frisk med en ny en.;) Men absolutt ikke noe jeg stresser med.

Så var det firmafest for litt siden (hvorfor slang jeg meg ikke på og snakka med han da..:/), da fant jeg ut navnet hans, og etter noen kjappe søk på face og google, finner jeg ut litt om litt at, ja, vi deler jo også interesser. Åh.... Han vet sikkert ikke hvem jeg er en gang..

Men hva gjør jeg. Hvordan starter en beskjeden jente samtalen med en nydelig mann?:P Huff, det er jo bare sånn jeg leser om..XD

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Si hei en dag. ;)

Skrevet

Kan du spørre han om et råd eller tips som har noe med deres felles interesse å gjøre?

Skrevet

Kan du spørre han om et råd eller tips som har noe med deres felles interesse å gjøre?

Gjer ho det viser ho jo at ho har stalka han paa nett! Det hadde gitt meg totalt angst i alle fall, om ein mann hadde avsloert seg paa det viset. Sei hei ein dag er betre, eller smil naar du ser han, og gaa over til aa sei hei, og saa benytt sjansen til ein prat paa ein firmafest eller naar du ser han ein plass det er naturleg :)

Skrevet

Hihi.. Ja, jeg kan ikke vise at jeg har "stalka" han nei.XD Vil ikke skremme han unna heller.XD Hehe, huffameg.

Firmafest er det sikkert ikke før til vinteren igjen..:/ Men får håpe han er på jobb en dag igjen snart, så får jeg se hva jeg våger meg ut på.:S Har ikke sett han på jobb enda denne uka.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...