Gå til innhold

Dere som er skillt med barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor særiøst må et forhold være for dere godt voksne før dere sier ifra på facebook at dere er i et forhold med personen?

Møtte den nye dama til faren min første gang for en uke siden, og de er nå i et forhold.. Syntes det virket som om det gikk litt fort? Han er 56, og alle barna er eldre enn 18 men yngre enn 26. Hun har også voksne barn

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo ikke noe om hvor fort dette har gått. Hvor lenge hadde de vært sammen før du møtte henne?

Når barna er små og bor hjemme, syns jeg at forholdet burde ha vart en stund før det blir offentlig. Det er noe annet når dere alle er myndige, men det bør vel taes forsiktig da også syns jeg.

Alle burde også vite dette før det legges ut på Facebook. Uansett hvor gamle barna er.

Skrevet

De var ikke sammen når jeg møtte henne. Sa han ihvertfall. Jeg spørte om det var en kjæreste etter hun dro, og han svarte at han håpet på at det kunne bli det..

Alle barna fikk vite det via facebook. Men det er fordi han ikke tenker så langt.

Skrevet

Nå er ikke jeg gammel nok til å ha voksne barn, men hadde jeg vært det tror jeg terskelen hadde vært lavere enn med mindre barn.

Jeg vet jo med meg selv at etter at jeg ble voksen måtte jeg godta at foreldrene mine var mennesker, og ikke bare foreldre.

Det var ikke alltid lett.

Så svaret mitt er ganske snart, (bortsett ifra at jeg ikke ville sagt det på facebook i det hele tatt da.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...