Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 Hei sann. Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med et problem. I går i dusjen barberte jeg meg på bikini kanten og i dag klør jeg som bare det.. Hva sakl jeg gjøre neste gang jeg skal ta bikini kanten.. ?? Er det noen som vet råd?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Det er lurt å barbere med hårene,ikke mot.Uansett hvor lite du kommer til. Ha en god høvell. Etterpå smører du deg inn med aloe vera, eller babyolje. Det er også lurt å vere under vann når du gjør det. Om du er i badekaret!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julianna Skrevet 3. mai 2002 #3 Del Skrevet 3. mai 2002 Heisann!! Hvis du barberer ofte nok, så skal det ikke klø så mye tror jeg. Hvis du tar det to, tre dager mellom hver gang.Men husk at du burde gjøre det i vann, og pass på at det ikke er sløve blader!! Smør med en god bodylotion eller olje til slutt, helst ikke med så mye parfyme. Klems fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #4 Del Skrevet 3. mai 2002 Takk skal dere ha.. Jeg prøver med baby olje neste gang... Ha en god helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. mai 2002 #5 Del Skrevet 4. mai 2002 ...og sørg for at huden får luft etter barbering! Jeg pleier å ta bikinilinjen om kvelden og så sove uten undertøy etterpå. Hvis det er mulig går jeg uten undertøy dagen etter også hehe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 4. mai 2002 #6 Del Skrevet 4. mai 2002 Personlig synes jeg det er best å sitte i badekaret når jeg barberer meg, slik at det er masse vann der man barberer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Togepi Skrevet 10. mai 2002 #7 Del Skrevet 10. mai 2002 Bruk en ny høvel, og kun barber med hårretningen. Bruk helst en parfymefri krem etterpå, f.eks Essex. Hvis du barberer deg jevnlig, så vil kløen forsvinne/minskes med tiden. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå