Gjest Anonym Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har lest at det har oppstått romantikk på flere nettforumer. Og at folk til og med har blitt kjærester! Men jeg har aldri riktig forstått hvordan. Kan noen forklare?
Gjest MikeWaters Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har lest at det har oppstått romantikk på flere nettforumer. Og at folk til og med har blitt kjærester! Men jeg har aldri riktig forstått hvordan. Kan noen forklare? Det begynner så her, det var en gang en blomst så kom det en bie..........................
¤Pernille¤ Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Det foregår jo som på alle andre steder, egentlig. Er ikke så mye mer hokuspokus enn det. Man møter noen man blir interessert i, da gjerne for meninger og interesser osv. Så utveksler man kanskje bilde, telefonnummer, osv. Vips!
I Grosny Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har lest at det har oppstått romantikk på flere nettforumer. Og at folk til og med har blitt kjærester! Men jeg har aldri riktig forstått hvordan. Kan noen forklare? Nettdating er litt baklengs, først finner man noen med felles interesserer, etterpå møtes man , og observerer om det er noen tiltrekning. Klassisk kjærestemøting er jo motsatt. Først får man tiltrekning, deretter finner man ut om man har noe til felles. Når man møtes på nett, så møter man noen som gjerne har felles mål, og man må møte mange av disse rent fysisk før gjensidige kysseønsker oppstår. Det kan være litt slitsomt å merke at man treffer noen som er absoluttt perfekt i holdninger, personlighet og alt, men at det blir skivebom på tiltrekning. Sleipe luringer finnes forresten på og utenfor nettet. Ett typisk nettproblem er at man har kontakt med flere samtidig, og det kan skje at man møter to av disse med kort mellomrom, og får klaff med begge, og i stedet for å ta et valg, så blir det "ja takk begge deler".
Master Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Jeg møtte faktisk kjæresten min gjennom et forum. Det var egentlig ganske enkelt, startet på forumet med felles interesser, deretter msn, så møtes vi som venner, og plutselig var vi et par.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå