Snuppelure Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 I går satt jeg å irriterte meg over antydninger til linjer i ansiktet, og appelsin hud på rumpa. Sommerens brunfarge hadde også bleknet. Jeg bestemte meg for å gå til et parfymeri å kjøpe dyre kremer til både det enen og det andre. På vei bort gikk jeg forbi Elixia som hadde kampanjedager, jeg stoppet, jeg tenkte, og jeg gikk inn. Kremene droppet jeg, men medlemskap fikk jeg tegnet :-) Nå har jeg vært å trent for første gang på 2 år. Huden kjennes allerede glatter ut, rompa strammere, og huden mer gylden. Det er mulig dette bare er min innbildning......... MEN DU SÅ GODT JEG FØLER MEG! Stafettpinnen sendes nå videdre til nettop DEG! God trening. :-)
Kame Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 Jeg er allerede foran deg, for jeg har vært medlem i 2 1/2 uke! (Men på senteret her jeg bor da) Har akkurat kommet opp av badekaret etter å ha svettet meg igjennom en time Stram Opp og en halv time Strekk. Nå er jeg minst 10 kilo lettere og 5 centimeter høyere! Måtte det bare vare...! *krysser fingre*
Suzy Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Jeg er med! Startet denne uka og har gått to ganger, samt at jeg svømmer to ganger i uka og jeg er helt enig - det føles deilig!!! Skal bli vidunderlig vakker og veltrent inne vinteren er over :D Suz
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Godt tenkt, og penger spart i det lange løp Jeg trener 5 dager i uka, og er blitt fullstendig avhengig av ei økt hver morgen sammen med lille kjærest- som begynner å se voldsomt bra ut La Flaca
*Lavendel* Skrevet 20. september 2003 #5 Skrevet 20. september 2003 Hadde man bare hatt et treningsstudio i nærheten....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå