Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hva er dine hår-rutiner? Hvilke produkter bruker du, og hva koster de?
Shopoholiker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Begynner med å vaske håret, bruker SP sin repair serie - shampo, balsam og kur, ca 150-200kr pr produkt. Så etter å ha hånklede tørket håret har jeg i en beskyttelse og volum gele i hele håret, tigi bed head sin small talk. Koster rundt 200kr tror jeg (husker ikke helt). Føner så håret, i lengden og i forskjellig lag der jeg føner håret oppover fra hodebunnen (for volum). Deretter retter eller krøller jeg det (har bølgete hår). Og sprayer det etter ønskelig frisyre. hårspray skifter litt, akkurat nå bruker jeg got2be sin glued, ok fornøyd med den. Koster ca 60 kr.
~Maja~ Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg bruker KMS Headremedy flasshampoo, håndkletørker det og ingenting mer. Dersom jeg skal noe spesielt, bruker jeg Fudge sin saltvannsspray og Renati voks for å ''puffe'' det opp og få litt volum og fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå