Gjest GJEST Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er i et vanskelig forhold, vi har et barn sammen jeg er ung mor han er noen år eldre og narkoman. Det begynte med han klarte seg fint i over et år på rehab, jeg flyttet til samme omrdået han bor i, og vi valgte å prøve forholdet på nytt. En mnd etter han skrev seg ferdig på rehab sprakk han og ble voldelig og truet meg på livet holdt på å løpe avgårde med ungen våres i rust tilstand. Så kom sommeren og ting så greit ut, men han sprakk da også samtidig som vi fant ut at jeg var graiv med nummer 2 da skjerpet han seg. I uke 11 mistet vi det og jeg fikk store plager og måtte på sykehus det eneste han var opptatt av da var og få barnevakt til minsten våres og spør om penger til pizza og øl så han kunne kose seg gav f i meg. Det jeg gjorde som gjenjeld da var at jeg var utro noen uker etterpå for å såre han like mye tilbake, ved det var galt gjort og angrer på det men følte på samme måte at han fortjente det. Han gikk laus på meg, det eneste som stoppet han i å drepe meg var at jeg var mor til han sitt barn. Nå har vi kranglet i over et halvt år, pluss han sprakk igjenn nylig og sier at det alltid er min skyld. Situasjonen er slik nå at han kan gå å komme slik han vil i min leilighet sier jeg noe galt truer han med vold. Problemet mitt er at jeg elsker han utrolig høyt selv etter alt som er gjort. Har begynt å sette grenser. Jeg er redd, usikker og ved ikke hva som er best. Han har sakt vist det blir slutt vil han ødelegge mellom meg og han jeg eventuelt skulle bli sammen med, fra ta meg omsorgsretten og vil gjøre livet mitt til et hel... Han bryr seg ikke om han skulle få besøks forbud. Hva skal jeg gjøre?
Gjest navnelapp Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Ut, bort, vekk! Du må ta vare på deg sjølv og barnet ditt. Flytt frå han. Det kan då umulig vere din feil at han sprekk? Skal han ta frå deg omsorgsretten? :-o
Gjest GJEST Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Ut, bort, vekk! Du må ta vare på deg sjølv og barnet ditt. Flytt frå han. Det kan då umulig vere din feil at han sprekk? Skal han ta frå deg omsorgsretten? :-o Han vil alltid finne meg selv om jeg flytter langt vekk. Idag stengte jeg han ute, og han sa bare best du kommer ned og prater i morgen. Han mener jeg gjør han irritert, syk og dårlig derfor sprekker han. Pluss han mener jeg ikke er god nok mor for han sitt barn. Jeg er veldig redd for han. I dene øyeblikket er alt greit, så vist jeg ser sur ut begynner han og kjefte skjelle meg ut med det ene og det andre. ta fra meg mobil, bankkort og hive meg ut av min egen leilighet på det værste.
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 (endret) Er i et vanskelig forhold, vi har et barn sammen jeg er ung mor han er noen år eldre og narkoman. Det begynte med han klarte seg fint i over et år på rehab, jeg flyttet til samme omrdået han bor i, og vi valgte å prøve forholdet på nytt. En mnd etter han skrev seg ferdig på rehab sprakk han og ble voldelig og truet meg på livet holdt på å løpe avgårde med ungen våres i rust tilstand. Så kom sommeren og ting så greit ut, men han sprakk da også samtidig som vi fant ut at jeg var graiv med nummer 2 da skjerpet han seg. I uke 11 mistet vi det og jeg fikk store plager og måtte på sykehus det eneste han var opptatt av da var og få barnevakt til minsten våres og spør om penger til pizza og øl så han kunne kose seg gav f i meg. Det jeg gjorde som gjenjeld da var at jeg var utro noen uker etterpå for å såre han like mye tilbake, ved det var galt gjort og angrer på det men følte på samme måte at han fortjente det. Han gikk laus på meg, det eneste som stoppet han i å drepe meg var at jeg var mor til han sitt barn. Nå har vi kranglet i over et halvt år, pluss han sprakk igjenn nylig og sier at det alltid er min skyld. Situasjonen er slik nå at han kan gå å komme slik han vil i min leilighet sier jeg noe galt truer han med vold. Problemet mitt er at jeg elsker han utrolig høyt selv etter alt som er gjort. Har begynt å sette grenser. Jeg er redd, usikker og ved ikke hva som er best. Han har sakt vist det blir slutt vil han ødelegge mellom meg og han jeg eventuelt skulle bli sammen med, fra ta meg omsorgsretten og vil gjøre livet mitt til et hel... Han bryr seg ikke om han skulle få besøks forbud. Hva skal jeg gjøre? KOM DEG TIL HELVETE UT!!!! Og anmeld han til politiet for at han truer deg og fordi han har vært voldelig mot deg. At du hele tatt har produsert unger med denne psychoen er for meg totalt ubegripelig. Det at du i det hele tatt har gjort det, gir deg større grunn til å komme deg unna. Du må beskytte barna dine fra han!! han kommer aldri til å få noen som helst omsorgsrett han der. Endret 3. mai 2010 av Bianca26
Gjest Iah Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Denne historien er mistenkelig lik situasjonen til hun som ville ha hjelp til trygdesvindel her for et par dager siden.. Hvis det er tilfelle så håper jeg du virkelig IKKE bringer enda et barn inn i dette.
Gjest GJEST Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 KOM DEG TIL HELVETE UT!!!! Og anmeld han til politiet for at han truer deg og fordi han har vært voldelig mot deg. At du hele tatt har produsert unger med denne psychoen er for meg totalt ubegripelig. Det at du i det hele tatt har gjort det, gir deg større grunn til å komme deg unna. Du må beskytte barna dine fra han!! han kommer aldri til å få noen som helst omsorgsrett han der. Vi hadde det greit når jeg ble gravid visste ikke hva han drev med på den tiden, men ser jo det nå, var vel kanskje heller naiv å ikke ville vite sannheten at han var borte. Får vel egentlig si opp leiekontrakten i slutten av denne mnd for det er en teit leiekontrakt. Så blir det letter å få flyttte hjelp når foreldrene mine har ferie. Trist det må ende slik, vist ikke må han reise langt avgårde på et rehab program som var over lang tid med tett oppfølgning.
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Vi hadde det greit når jeg ble gravid visste ikke hva han drev med på den tiden, men ser jo det nå, var vel kanskje heller naiv å ikke ville vite sannheten at han var borte. Får vel egentlig si opp leiekontrakten i slutten av denne mnd for det er en teit leiekontrakt. Så blir det letter å få flyttte hjelp når foreldrene mine har ferie. Trist det må ende slik, vist ikke må han reise langt avgårde på et rehab program som var over lang tid med tett oppfølgning. Det som skremmer meg er at det virker som du tror det skal bli bedre. Det kommer aldri til å bli bedre. Rehab eller ikke. Du må få denne mannen ut av ditt liv for evig og alltid!! Og barnet Burde han og holde seg unna.
Gjest GJEST Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Denne historien er mistenkelig lik situasjonen til hun som ville ha hjelp til trygdesvindel her for et par dager siden.. Hvis det er tilfelle så håper jeg du virkelig IKKE bringer enda et barn inn i dette. Nei jeg er ikke hun, jeg jobber og driver ikke med slikt.
Gjest gjest Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 "Han mener jeg gjør han irritert, syk og dårlig derfor sprekker han." Dette sier han fordi han er narkoman og vil beskylde alle andre for avhengiheten sin... Han er selv ansvarlig for sin helse og for å holde seg rusfri og vil ikke bli rusfri før han innser dette- og selv da er det vanskelig. "Pluss han mener jeg ikke er god nok mor for han sitt barn." Og han mener at han er god far for denne ungen som selv er narkoman og truer barnets mor på livet, og løper avgårde med ungen i ruset tilstand. Han høres virkelig ut som en sunn voksenperson person med utmerket selvinnsikt som du må ta på alvor og høre på meningene til... Hvis du ikke vil ha et ok liv så bare bli hos denne personen til du ikke får kjørt deg og barnet lengre ned i grøfta.
Gjest Babette Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Vil ikke unne en unge å vokse opp i dette så takk gud for at du mista nr 2. Vet ikke helt om dere rett og slett fortjener hverandre jeg. Det får være måte på idioti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå