Gjest green tea Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 hvorfor er du på kvinne guiden. jeg vil ha oppmerksomhet som alle andre her.
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 hvorfor er du på kvinne guiden. jeg vil ha oppmerksomhet som alle andre her. tidsfordriv
Gjest Blondie65 Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er ikke her for å få oppmerksomhet. Jeg er her fordi jeg liker å diskutere. Gjennom diskusjon lærer man noe nytt og utvikler seg selv.
Gjest green tea Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er ikke her for å få oppmerksomhet. Jeg er her fordi jeg liker å diskutere. Gjennom diskusjon lærer man noe nytt og utvikler seg selv. ja men får ikke det uten oppmerksomhet fra andre.
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 ja men får ikke det uten oppmerksomhet fra andre. handler denne tråden om hvorfor folk er her eller handler den om hvor stort oppmerksomhetsbehov folk har? Hva vil du fram til her egentlig?
Twinkle* Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er her for å diskutere,spør om råd,og snakke med koselige mennesker
Gjest Iah Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Tidsfordriv. Og til tider er det mange interessante diskusjoner her, samt at det er et fint sted å spørre om råd om mye og mangt.
Shopoholiker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Hvor mye oppmerksomhet kan man helt egentlig få her? Ingen som vet hvem du er vel? :gjeiper: Jeg er er fordi det er artig, og for å få hjelp til ting, hjelpe andre og diskutere
Gjest green tea Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 handler denne tråden om hvorfor folk er her eller handler den om hvor stort oppmerksomhetsbehov folk har? Hva vil du fram til her egentlig? nei men det er fakta.
Hapzen Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er veldig flink til å google opp ting jeg lurer på, og de siste 3-4 gangene jeg googlet før jeg ble medlem her så fant jeg alltid informative tråder her inne som hjalp meg med det jeg lette etter. Så tenkte jeg "Kvinneguiden hjelper meg med alt jeg lurer på så jeg kan jo likegreit bli med der". Utenom dette så er det veldig interessant med andre sine liv og problemet ... og ikke minst: LØSNINGER! Det er mye ærfaring å ta med videre.
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 nei men det er fakta. Samma det vel. Det er vel ikke det denne tråden handler om er det vel? Og nei. Ikke alle er her for å få oppmerksomhet.
Gjest green tea Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Samma det vel. Det er vel ikke det denne tråden handler om er det vel? Og nei. Ikke alle er her for å få oppmerksomhet. det er jo oppmerksomhet som starter alt i bunn og grund så jo.
Gjest Bianca26 Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 det er jo oppmerksomhet som starter alt i bunn og grund så jo. ikke for alle
Gjest green tea Skrevet 3. mai 2010 #14 Skrevet 3. mai 2010 ikke for alle nå fines det forskjellige former for oppmerksom het. vanskelig for klare nærmere.
Gjest Trajan Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 Fordi ekornene som bor i hode mitt vil drepe meg om jeg ikke er på kvinneguiden.
Gjest hogwash Skrevet 3. mai 2010 #17 Skrevet 3. mai 2010 En del av min evig søken etter noe som kan virke meningsfyllt på denne kloden
Gjest Dainty Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 1) Avkobling i en ellers stressende hverdag. Noen ser Hotel Cæsar for å koble av, andre strikker sokker og jeg svipper innom her. 2) Det er interessant og lærerikt å diskutere, og så ser man gjerne annerledes på ting man trodde man hadde en urokkelig mening om tidligere Kort sagt, avkobling som likevel gir hjerneføde.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #19 Skrevet 4. mai 2010 Jeg skriver så godt som aldri, leser bare! Ville bare skrive det for å bevise at green tea tar feil!
Turteldur Skrevet 4. mai 2010 #20 Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes det er mye nyttig og lese her! Trenger jeg hjelp om noe, eller bare føler for å lese litt om hvordan andre har det så er dette et ypperlig forum! Føler det er mye fint å lese her. ..også er det jo selfølgelig mange moro temaer også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå