Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk begge to. :)

Ja, det har du jo, Klips, er det lenge siden (det vil si: før Kvinnegudien :)) ?

Hehe, nei det var vel i 2009 og her har jeg vært siden.... lenge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hahaaa, hallo hallo!

Livet altså. Det slo inn med orkan styrke. Har jobba, gått på fylla og på trening. Trur eg har vore fleire gonger på trening enn på fylla.

Føler generelt eit stort behov for å leve det gode liv, og har samtidig egentlig gitt opp håpet om å noen gang få ein sånn treningskropp. Det bremser litt på motivasjonen men holder meg samtidig innafor sånn mentalt, så det er nok for det beste.

Trente tre ganger forrige veke, faktisk. Og i morgon skal eg påan igjen. Har eksamensperiode også, så det blir nok litt trim framover (alt annet enn pugg er gøy) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo virke som det går framover med deg, og det er jeg glad for! Får håpe det fortsetter sånn. :klemmer: Lykke til med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Oppe og vaker for å slippe å dette heilt ut hos alle her.

Hei!

Livet tar noen krappe svingar for tida. Jobb og privatliv endrar seg dramatisk, når eg, og bare eg, skal flytte sørover til hausten. I mellomtida er alt i limbo. Frustrerande, men levelig. Har hatt mange fantastisk fine dagar i telt og hytte, det hjelper mot det meste, og snart er det ut på segltur.

Grugleder meg, men trur denne endringen i livet blir til det bedre, spesielt for karrieren.

I mitt eige arbeid skal eg jobbe fotografisk med temaet kropp og kroppsmodifikasjon igjen. Det var mitt hovedområde for fleire år siden. Mye lesing på Kvinneguiden og Treningsforum har egentlig vært sykt nyttig feltarbeid i så måte. ;)

Trening består av ein god del tur, styrketrening og stadig mindre løping. Tipper det blir bånn gass her inne utover hausten. Nysingel 30-åring skal som regel stramme opp litt.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe og vaker for å slippe å dette heilt ut hos alle her.

Hei!

Livet tar noen krappe svingar for tida. Jobb og privatliv endrar seg dramatisk, når eg, og bare eg, skal flytte sørover til hausten. I mellomtida er alt i limbo. Frustrerande, men levelig. Har hatt mange fantastisk fine dagar i telt og hytte, det hjelper mot det meste, og snart er det ut på segltur.

Grugleder meg, men trur denne endringen i livet blir til det bedre, spesielt for karrieren.

I mitt eige arbeid skal eg jobbe fotografisk med temaet kropp og kroppsmodifikasjon igjen. Det var mitt hovedområde for fleire år siden. Mye lesing på Kvinneguiden og Treningsforum har egentlig vært sykt nyttig feltarbeid i så måte. ;)

Trening består av ein god del tur, styrketrening og stadig mindre løping. Tipper det blir bånn gass her inne utover hausten. Nysingel 30-åring skal som regel stramme opp litt.... :fnise:

Oi, da snakker vi om forandringer ja! Hvor skal du flytte hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer i pm, eg. :)

Trente nylig knebøy for første gang på år og dag, med ultralave vekter. Sliter framleis med kontakt i musklane i baken, men får bare holde vektene lave og jobbe med teknikken. Her skal det skjerpes, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dagbok, her vil jeg følge med!

Og lykke til med ditt "nye liv"...:) Håper det byr på mye godt fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen! Hyggelig med fleire. :)

Ei veka med fantastiske opplevelsar og ultimat fysisk forfall er tilbakelagt. Ut på tur i morgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jepp jepp, det blir halvmaraton i Milano til våren! Mål: under 2 timer. Heldigvis er det ei stund til...

Løp 20 minutter i dag. Mjuk start ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp, det blir halvmaraton i Milano til våren! Mål: under 2 timer. Heldigvis er det ei stund til...

Løp 20 minutter i dag. Mjuk start ;)

Så kult! Herlig å kunne kombinere reising med en skikkelig utfordring! :)

Når er det du flytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eg elsker tanken på ein ferietur der ein kjenner seg skikkelig BRA. Også til velsmakande Italia. Det er minst 75% av motivasjonen!

Flytter om under to veker. :sjokkert: I tillegg til det er det mye jobb for tida, så alt står litt på huet her!

Skal forsøke å få inn to små løpeturer til denne veka, for no er eg motivert. Begynner pittesmått, 4-5 km. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Klips!

Liten joggetur i dag, holdt på i rett under 40 minutter og anslår det til oppunder 6 km. Og det var ganske så herlig egentlig, spesielt å oppdage at eg kunne greit ha løpt et par km til uten problemer.

Ny tur på torsdag/fredag, øker litt på distansen til eg ligger på ei komfortabel mil. Greit utgangspunkt for å starte litt meir fokusert trening til løpet i okt/nov. Litt tidlig å starte treninga til løp i mars, men å springe så fort som eg har satt meg som mål krever nok litt meir av meg enn tidligere løp. Dessuten blir det jo skisesong midt oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jogga 50 minutter i rolig tempo i dag. Tipper det blei 7-8 km.

Noe heilt anna: telefonen har gått gaiken. Eg trenger ein ny telefon som er liten og nett, tåler å være med på svette løpeturer, og som kan proppes full av musikk. Anbefalinger? Er det kun iPhone som gjelder eller? Synes den er så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle smarttelefonene er ganske store nå. Selv har jeg Samsung S4 og etter en 4 måneders tid eller noe sånt begynner jeg å synes det er greit, jeg hadde jo iPhone tidligere, og har irritert meg over flere ting med Samsung og det har tatt litt tid å venne seg til den og få satt alle innstillingene slik jeg vil ha dem.

Når det kommer til hva du skal kjøpe så kommer det i grunn helt an på hva du har fra før. Hvis du tidligere har hatt iPhone og har masse apps til den så vil jeg anbefale å fortsette med iPhone, hvis du ikke har hatt en skikkelig smartphone før så bør du heller tenke gjennom hva du ønsker av en telefon og velge den som ligger tettest opptil det du ønsker. Ikke hør på "haters" verken i den ene eller den andre retningen, for de har som regel ingen andre argumenter enn: jammen det er så teit og jeg skal være kul og være anti. Er du vant med android virker iOS utrolig teit med en gang, og er du vant med iOS så er det ikke bare bare og venne seg til android. Sånn er det bare, det betyr ikke at det er noe dårligere av den grunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt ein shabby HTC-telefon, som ikkje har fungert med apps og sånt. Får dra på butikken og sjå. Ingen haters hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...