*Enigma* Skrevet 28. januar 2013 #1361 Del Skrevet 28. januar 2013 Du står på ser jeg, du imponerer altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #1362 Del Skrevet 29. januar 2013 Sånn like før er det egentlig ganske lett å være dedikert. Til og med kutta ned på alkoholen, då er det serr! Dagens trim: 7 km relativt fort (oppunder 10 km/t). Var litt tom, hadde spist for lite på dagen kjente eg. No skal det karbast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #1363 Del Skrevet 1. februar 2013 19,7 km unnagjort i flott løpevær! Fikk 10 minutter med insane snøvær, men det ga seg fort. Det hjalp å ha med vann, og rester etter Haribos julekalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. februar 2013 #1364 Del Skrevet 1. februar 2013 Fy fader, FLINK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. februar 2013 #1365 Del Skrevet 2. februar 2013 Bøyer meg i støvet! Du er knallflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #1366 Del Skrevet 2. februar 2013 Tusen takk jenter. Å ha et løp like om hjørnet gjør underverker for motivasjonen! Og det er heller ikkje feil med denna heiagjengen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #1367 Del Skrevet 3. februar 2013 5x1000 m på mølla i dag. Hadde en liten "utskeielse" i går med tre øl og det kjentes godt, men klarte likevel å øke litt på farten. Har hatt ei helsikes uke og ser fram til roligare dagar. Skal reise litt, men ikkje stresse. Målet er å få til å springe 20 km på tirsdag før eg drar kl. 15. Mens eg er vekke blir det ein 7-8-kilometerstur. Etter det gjenstår vel bare ei intervalløkt samt ei "kosetur" på 10 km cirka fem dager før løpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #1368 Del Skrevet 5. februar 2013 Alt gikk skeis i dag med tanke på timeplaner, men kroppen var veldig glad for å bytte ut 20 km med 7 km. Så då må eg heller til pers litt seinere i veka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #1369 Del Skrevet 9. februar 2013 21 km! Og det gikk faktisk heilt fint! Om enn ikkje så raskt I ein del minus, men ikkje så mange som frykta. Tre lag ull og vindbukse funka sånn nogenlunde. Då gjenstår det bare ei rolig løpeøkt på max ei mil tirsdag eller onsdag, og uhorvelige mengder karbo! Telefonen min lever jo sitt eget liv og nekter å finne GPS. Bruker finn.no-kartet for å måle avstander i ettertid, mon tro o det egentlig er nøyaktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #1370 Del Skrevet 12. februar 2013 8 km i fin fart! Trur nesten det blei siste innsats før søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. februar 2013 #1371 Del Skrevet 12. februar 2013 8 km i fin fart! Trur nesten det blei siste innsats før søndag. God tur og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #1372 Del Skrevet 16. februar 2013 Takk! Tre dager brukt til å spise og spasere, no er det bare å forsøke å få litt søvn før morgendagen. Løpet begynner sykt tidlig, så orker ikkje å ete så veldig mye meir enn standard frokost før det starter. Har heldigvis Haribo i bakhånd. Grugleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #1373 Del Skrevet 17. februar 2013 2:02:50. Det kosta. Då smaker det og. Skal skrive litt meir om løpet seinere. No blir det cava og karbo resten av oppholdet i Barca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. februar 2013 #1374 Del Skrevet 17. februar 2013 2:02:50. Det kosta. Då smaker det og. Skal skrive litt meir om løpet seinere. No blir det cava og karbo resten av oppholdet i Barca. Grattis med fin tid! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #1375 Del Skrevet 19. februar 2013 Det første eg burde gjøre er vel å advare mot blodfyll i dehydrert og utmatta tilstand. Men eg synes det var verdt det Derfor slår eg bare fast at eg er SYKT FORNØYD. Målet var å ikkje springe saktere, og så sprang eg fortare! Yay! Fartsauken kjem nok av at eg pressa meg sjøl ein del hardare, og at eg ikkje var bekymra for å ikkje skulle klara det. Løpet gikk omtrent sånn: 1-5km: gikk egentlig veldig lett. Hadde ikkje den mentale dumpen ein av og til fårheilt i starten. Var bare glad for å vera i gang. 5-10: km. Det samme. Sightseeing, bare velstand. 10-18: Kjedelig etappe, lite å se. Gradvis meir sliten. 18 km: Plutselig veldig sliten og vondt i føttene. 3 km føles veldig langt. 20 km: Klarte å gi på, tross kroppens protester. Så klokka på målområdet i det fjerne og fikk ein ekstra giv– det hadde gått fort! Etter målgang var eg døden nær. Hinka til hotellet i lykkerus. Fikk beskjed om at tida var endå bedre enn eg trudde, åpna cava-en og resten er ikkje spesielt relevant i treningsdagboka... Ante altså ikkje kor fort eg sprang underveis, men sprang så fort eg kjente at eg klarte. Det hjalp veldig at eg hadde løpt før og visste omtrent kor nivået låg, for då "turte" eg å holde et visst tempo fra start. Og nu? Eg er gira! Og leiter etter neste løp...som skal gå endå fortare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. februar 2013 #1376 Del Skrevet 19. februar 2013 Hey, bra! Åh, håper den cavaen smakte inderlig godt, det forestiller jeg meg i hvert fall. Dødsimponert, du vet jeg har løpt en sånn selv en gang (i oslo) og det gjør meg IKKE mindre imponert over at folk gjør det igjen. For det ER langt, asså! Flink flink flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #1377 Del Skrevet 19. februar 2013 Tusen takk begge to. Ja, det har du jo, Klips, er det lenge siden (det vil si: før Kvinnegudien ) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #1378 Del Skrevet 22. februar 2013 Har karra meg på trening: onsdag: oppvarming på mølla og styrke på bein/rygg/skuldre. Lenge siden sist, og har nok litt styrkepotensiale fredag: 7 km i godt tempo (ca 10 km/t) utendørs. Kjenner fremdles 21 kilometers asfalt i venstre lår og kne, men ingen smerter og tar det rolig. Håper å vedlikeholde turer mellom 6 og 10 km utover våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #1379 Del Skrevet 24. februar 2013 Til og med trening i dag! Intervaller har bare blitt så mye mindre forferdelig enn før (les: for halvanna mnd siden), så eg kjørte 4x1000m på mellom 11 og 11,5. Lett styrke å bein, utfall og knebøy uten veker, og litt stykre på ryggen i form av nedtrekk. Var til og med motivert for litt uttøying. Mål for våren: – trene to-tre ganger i veka – minst ein dag i veka med styrketrening – ikkje gå opp igjen i vekt (og heller ikkje gå så innmari mye ned) – opprettholde løpeformen slik at eg kan springe et halvmaraton til i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. februar 2013 #1380 Del Skrevet 25. februar 2013 Hey! Gratulerer med halvmaraton, sinnsykt bra jobba! Jeg tror du har falt ut av Mine Innlegg-posten min siden jegi kke har vært innom på kjempelenge.. Men nå er jeg tilbake for å følge deg mot nytt halvmaraton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå