Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Ja, nei altså...noen som vil ha ein pen, men ubrukelig nakke?

Gjennomføret instruktørtime på torsdag, men ellers tok eg det heilt, heilt rolig. Inntil i går. Då gikk vi 5,5 mil på ski. :skratte:

Trass i vond nakke fredag dro vi på hyttetur som planlagt. Eit av målene var å se eit landemerke ved den finsk-norsk-russiske grensa. Problemet var at veien som var merka på kartet, ikkje vert måkt om vinteren. Vi, eplekjekke, seier at då går vi berre heile vegen. Som ifølge kartet var 4 mil tur-retur. Ein dryg tur. Det viste seg jo at dette var ein mild underdrivelse, og turen eg trudde skulle ta 6-7 timar endte med å ta over 11! Totalt utpeisa var vi der på slutten. Tre timar i nattsvart skog med "are we there yet?"-tankegang var og litt utfordrande.

Nakken var overraskande medgjørlig, bare litt småvond og stiv. No er eg er dritstolt over at vi klarte å gjennomføra stuntet! :mrgreen:

15 av 50 økter unnagjort etter ei ganske elendig veka treningsmessig (men som tok seg kraftig opp på slutten!). Velger å tella med instruktørtimen torsdag, men ikkje den amputerte brystøkta på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppendeglad: for ros!

Søndag var fin å slappa av på.

I dag er nakken nesten bra og eg bestemte meg for å gå på ein time på senteret. Er litt lei av styrketreninga (!) og må bare ha litt variasjon og motivasjon. Corebar-timen eg skulle på var avlyst, så det blei spinning i stedet. Fin og kort time, eg hadde godt med overskudd og fikk peisa på litt.

Spinning: 45 minutt

16 av 50 økter unnagjort. Må gi litt på framover no skal eg rekka 50 før mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg altså vært på Step & styrke for første gang på snart tre år!

Det var kjekt! Men styrkebiten er ikkje så veldig styrkete, meir type...utmattande? Men eg trur eg har godt av det.

Fun: I speilet som eg då ikkje har speila meg i på årevis, såg eg kossen eg har forandra meg fysisk siden sist. Breiere skuldre (yay!) fortsatt smal midje (yay!) og så ræva som tok halve salen...(yay!) og så musikken då: whatcha gonna do with all that junk inside your trunk :ler: Nei eg undres! Men eg synes det er litt kult. Endå kulare om det var litt mindre andel fett og meir musklar, men sånn er no ståa for tida. :P

17 av 50 økter unnagjort :)

Edit: Måtte trena litt ekstra bein etterpå. Knebøy på timen raserte knærne mine (blir sjukt sliten i sjølve knærne??), og nakken hyler enno, så det blei beinpress for å føla at eg har tatt litt i:

14x80 12x100 8x120 6x140

ettbein: 8x50kg og 8x60kg på kvar fot

Liker beinpress, den er booster av sjøltillit! :mrgreen:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, kjære deg.

:(

Vet ikke hva jeg skal si, vet jo ikke hva det dreier seg om, men sender varme tanker. I lassevis. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Får så vondt når du har det sånn! Hvis terapeuten foreslår det så ligger det kanskje noe i det, det kan kanskje føre til at du får tatt tak i det en gang for alle? Samtidig skjønner jeg jo at det ikke er et skritt du har lyst til å ta, det er ganske drastisk. Jeg håper det går bra med deg, og at du kommer fram til hva som er riktig for deg. :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har det jo etter mitt syn ganske greit i mange periodar, det er derfor dette kom som eit sjokk. Det gjelder eteforstyrringa som eg har gått i vanlig terapi for ei stund. No meiner terapeuten min at eg muligens trenger bedre og tettare oppfølging enn dei kan gje, tilbudet her eg bur er nok litt annleis enn i ein stor by. Det blei ikkje sagt at eg absolutt bør, meir lansert som ein mulig vei vidare. Uansett kom det som et sjokk. Innlagt. Då er man jo...skikkelig sjuk, tenker eg. Pasient. Huff.

Uansett: Tusen takk for sympati. Dåkke e gull :)

Beklager den dystre tonen, den forsvinner nok fort. Måtte ventilera litt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har det jo etter mitt syn ganske greit i mange periodar, det er derfor dette kom som eit sjokk. Det gjelder eteforstyrringa som eg har gått i vanlig terapi for ei stund. No meiner terapeuten min at eg muligens trenger bedre og tettare oppfølging enn dei kan gje, tilbudet her eg bur er nok litt annleis enn i ein stor by. Det blei ikkje sagt at eg absolutt bør, meir lansert som ein mulig vei vidare. Uansett kom det som et sjokk. Innlagt. Då er man jo...skikkelig sjuk, tenker eg. Pasient. Huff.

Uansett: Tusen takk for sympati. Dåkke e gull :)

Beklager den dystre tonen, den forsvinner nok fort. Måtte ventilera litt. :sjenert:

Det er det jeg også har fått inntrykk av, så jeg syntes på en måte det ble litt rart at terapeuten foreslo noe sånt, men samtidig er det jo en ting hva man deler på et forum og noe helt, helt annet hva man deler med terapeuten.

Ventiler i vei, vi heier på deg uansett hva det blir til, kjære gode mim :)

Er vel sånt man har KG for? Kunne få ut litt steam, og vite at man har noen som backer en opp og muntrer en opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor eg :hjerte: KG. :) Og dåkke!

Stemmer det du sier, Enigma. Her prøver eg å fokusera på trening, som er ein positiv (men absolutt utfordrande til tider) ting i livet. Eg vil ikkje ha noe depressiv, forstyrra dagbok her. Men den her gangen blei alt så tredimensjonalt at det kom med likevel.

No tilbake til Happy-Mim. Dette er jo dagen der vi feirer alle kvinner- meg inklusive!

GRATULERER MED DAGEN!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag: 50 min Indoor walking

Fredag:

Styrketrening, bein og rygg.

oppvarming:15 min gange, litt tøying

markløft(vanlig og sumo)

nedtrekk

bulgarske utfall

beinpress

kabelroing

planken

15 min gange

Logga ikkje vekt og reps, tok det litt lettare enn vanlig pga nakken som fremdeles ikkje er på stell. Synes likevel eg hadde god kontakt og ei bra økt. Fint å ikkje alltid pressa seg så innmari.

19 av 50 økter unnagjort.

Satser på skitur i helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To mil på ski med god fart. Var jo som seg hør og bør sånn passe bakfull, så blei bra sliten på slutten. Men ingenting kurerer kuppelhue som frisk luft og god samvittighet :)

20 av 50 økter unnagjort. Hvis eg opprettholder fire økter i veka, klarer eg 50 før mai. Woop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 min Indoor walking og litt beinspark og strakmark med lette vekter etterpå. Beinspark var ein litt rar øvelse. Fint å prøva nye ting, men eg trur ikkje eg fortsetter med den....

Egentlig skulle eg trena bryst og skuldre, men nakken er ikkje heilt god, litt "latent" på ein måte, så eg måtte bare droppa det. Orker ikkje ein runde til.

21 av 50 økter unnagjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mim fortsetter alternativtreninga: corebar.

Synes det var ein heilt OK time. Klarte å følga med sånn halvveis og etter ein time til er ein vel inne i rutine og moves.

Men et par ganger under styrkedelen tenkte eg at sjølve corebaren var meir med på å gjøra ting innvikla, enn effektivt. Ein irriterande følelse av at eg ikkje fikk trent ordentlig, fordi ting var for komplisert. Litt krampe i skulder/arm fikk eg og, corebar bakpå ryggen var ingen heldig vinkel for meg.

Konklusjon: OK, men ikkje noe eg skal fortsetta med.

Likert uansett denna variasjonen eg har no, kjekt med nytt! :jepp:

Etterpå fikk eg då behov for å gjøra noe litt tungt, så eg trente rygg:

Nedtrekk: 10x25, 7x40kg 6x40kg 5x40kg 8x30kg

Ettarms roing: 10x14 kg 8x16.5 kg 8x19kg

kabelroing: 10x30kg 10x40kg 8x45kg 8x45kg

Cirka-logging :) Men eg juger ikkje på meg fleire kilo, altså ;)

22 av 50 økter unnagjort!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to dagar så fullstappa av gjøremål og jobb, at det bare ikkje blei plass til trening. Starter på i måro med to økter: styrke bein på morningen og indoor walking på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta dagen med ei fin styrkeøkt på bein og rygg i formiddag.

Oppvarming: ellipse og tøying

Knebøy: 10x20kg 10x40kg 8x50kg 6x50kg 6x50kg

Bulgarske utfall, per bein: 10x0kg 10x9kg 10x11.5kg

Nedtrekk: 12x35kg 11x35kg 12x35kg

Beinpress: 10x80kg 10x100kg 6x120

Kabelroing: 10x35kg 10x40kg 6x45kg 6x35kg (ca, glemte å logge)

Fin knebøy i dag- fikk kontakt med bein og rumpe for ein gangs skyld. Spesielt sterk kan eg vel ikkje kalla meg enno, men eg ser små museskritt framover.

I kveld blei det 50 min Indoor walking.

24 av 50 økter unnagjort. :jepp:

I helga blir det mest ski. Bestreber meg på å pressa inn ei brystøkt i morgon tidlig.

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...