Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Då har tråden fått nytt navn igjen og stikkordet er SKJERPINGS.

For det trengs, oh yes.

I heile vår sprang og slanka eg meg ned til idealvekta mi. Og med ein gang eg var komt heim igjen etter eit fantastisk halvmaraton, satte eg meg sjølv ubevisst på ein real bulk som no har vart i nærare 10 veker. All løping bare forsvant ut vinduet, og vektløfting i hytt og pine er alt min kropp har vært med på siden april. Det skal sies at det har vært mange og gode økter! Lika fullt er eg no ein heavyweight utgave av meg sjøl. To dagar før ferien startar innser eg alvoret og no blir det fanden tute meg skjerpings. I dei små vekene et faktisk er sommar. Så det blir slanking på ferien detta året. Passer meg fint, egentlig. Det er når eg er heime og kjeder meg at eg får behov for snop, ikkje ute i den fine verden.

Vi tar det på gamlemåten og måler i kilo.

Vekt: 74

Målvekt: 70

Måldato: 1. august

Matplan: litt mindre av alt og aller minst av godteri

Treningsplan: Meir kardio. Går fra tung vekttrening til ferietrening, som er å springa 3 gangar 5km+ i veka, samt 2-3 økter heimetrening styrke uten vekter.

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekas første kardiotrening unnagjort: jogga ca 6,5km

Magetrening:

Situps:35-39-35

Beinhev: 16-16-10(med 5lbs-vekt på beina)

Hofteflex: 7 (datt av!) 10-10

Spinning i morgon. Her skal det brennast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har det motsatt, føler meg dvask og lurer på om musklene desintegrerer etter at styrketrening vek for bare løping. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn kjente eg meg og rundt halvmaratonet og spesielt etter. Etter all løpinga var eg gått ned i vekt og blitt mye mindre, men følte meg egentlig ikkje noe særlig meir fit, siden musklane hadde blitt med i dragsuget. Håper kroppen lar meg beholda litt musklar denna gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første dagen lovar bra- opp ein kilo :ler:

Morratur unnagjort. Lett når det er fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens dobbeltøkt gikk fin-fint

Fullkropp 6 reps

Knebøy: (10x20kg) 6x42kg 5x52kg 6x52kg 6x52kg 6x42kg

Nedtrekk:(6x25kg) 6x40kg 6x40kg 6x40kg 6x40kg

Bulgarske utfall: (6xkroppsvekt) 6x9kg 6x9kg 6x9kg 6x11.5kg

Benk med manualer:(10x6kg) 10x11.5kg 6x14kg 6x14kg 6x14kg

Tåhev: 10x11.5kg 10x11.5kg 8x14kg

Skulderpress:(10x6kg) 6x9kg 6x9kg 7x9kg+5x6kg

Einarms roing: (6x11.5kg) 6x16.5kg 6x16.5kg 6x16.5kg 6x19kg

Skuldersett: tre sett med 2.5-kilos skive

Bonustrening: strakmark: 10x20kg 10x50kg 6x60kg

Brukte vel ca et minutt per rep på slutten av kvar knebøyserie-føltes sånn i hvert fall.

Magetrening utgikk pga støl som fy etter gårsdagens magetrening. Er uansett litt lettare å trena kor som helst.

Og så blir det easy-spinning ein liten time no. Kjem ikkje sommarformen no så kjem han aldri... :fnise:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinninga var visst på et anna tidspunkt enn eg registrerte. Egentlig godt, så blir det pakking før sommarferien startar på ordentlig i morgon: SYDEN (aka vestlandet)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo bare drttvær???

Jaja, "trening" siden sist:

torsdag:

Rodde litt, i ein ekte båt og ikkje i ein kabel. Dårlig til real life, gitt.

Fredag:

Planken 2x40 sek

Lørdag:

Fjelltur halvanna time

Søndag:

To fjellturer på ca 1 time kvar

Armhevingar på benk, planken og ein slags form for dips

Matvraket har fått herja fritt, så denna slankinga utgikk visst dei her dagane... :fnise: Men i morgon blir det i det minste morgontur, eg blir akkurat som fitnessbertene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgontur=formiddagstur. :)

I tillegg litt styrkeøvelsar heima på pikerommet, knebøy, ettbeins ditt og datt samt situps til eg blei blå i fjeset. Har oppdaga at 4x2kgs pakkar med mjøl altså er brukandes til noko, sjøl om eg gjerne skulle hatt to eks :ler:

Ellers plukkar eg øvelsar til neste styrkeprogram, som startar i agust. Gler meg som ein unge-då blir det markløft igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaska til med ein 12-km gåtur i går kveld. Naboen skal slanka seg, eg hiver meg på. Og i dager eg daustøl i rumpa. Kanskje øvelsar uten vekter ikkje er så dumt likavel?

DETTA er ein fantastisk kul blogg- bodyfitness & brains. Fikk tipset via stumptuous.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tur på 12 km i går. :)

I dag er planen at eg og min slankande nabo skal trena styrke i ein meget provisorisk heimagym.

Før det bør eg enten få løpt litt eller i alle fall gått ein tur med bratt stigning. For første gang på lenge ser vi sola her i sør, så det burde gå fint. Om eg klarar å riva meg laus frå dataen, vel og merke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk eg meg to turar samt litt ineffektiv styrketrening på heimegym med gamle Postens Sommerkassetter på spelaren. Man tar det man har :ler:

Fikk til ei slags økt med 3x10 hofteflex på ball

strakmark 30kg: 15-20-25reps

Roing: 15kg 10 reps, Roing med ei hånd: 15kg 10reps

3x10 pushups på stol

Og så hang eg litt i ribbeveggen uten å komma noe sted :)

All traskinga gir resultater: endelig har buksene blitt litt lausare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trim blei ein kjapp fjelltur i steikande sol, bratt stigning og lasevis varmegrader. Effektiv dehydrering med andre ord!

Brukte ca to timar tur-retur, turen var mykje kortare enn eg hadde trudd på forhånd. Formålet med turen var å sjå litt vakker natur og det gjorde eg til gagns. Foss og fjell og til og med litt bre i det fjerne. Eg elsker å komma opp på fjellet, nokon gonger vil eg nesten ikkje ned att. Om to veker skal vi på "ordentlig" fjelltur, med tre overnattingar på Hardangervidda. Gler meg som ein unge, minst lika mykje som eg gler meg til London-turen neste veka.

I morgon må det bli litt styrketrening igjen, men det er altså noe dritt å trena inne i huset. Deiser borti alskens møbler og skrap heile tida. I morgon skal eg bort på et kommunalt treningssenter og sjå om det går an å ha drop-in trening der. For det "vanlige" senteret krever noe sånt som 300 kr for ein lusen drop-in. Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kladd for mitt neste program som eg startar i august. Nok ein to-splitt, denna gangen rygg/bein og skuldre/bryst. Planlegger å kjøra med ulik repsantall som tidlegare, har hatt god framgang med det.

Bein/rygg

Markløft

Nedtrekk

Ettbeins glute bridge (for å få litt bevegelse inn i hofta)

Sittande kabelroing

Utfall eller knebøy

Strakarms nedtrekk (ny øvelse for meg)

Beinpress eller utfall

Tåhev

Strakmark eller lårcurl

Bryst/skuldre

Benk med manualer

Sidehev i kabel

Skrå press-flies

Arnoldpress ;)

Armhevingar på benk

Mage: hofteflex på ball

Skuldersett

Mage: beinhev

Pec-dec eller anna isolasjonsøvelse for bryst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens aktiviteter:

Formiddagstur, ca 40 min

Trasketur ned i byen, ca 25 min

Joggetur 30 min, ca 5km vil eg tru, inklusivt et killer bakkeløp for å imponera campingturistane :fnise:

Styrke i hagen:

Ettbeins knebøy: 3 stk (med litt drahjelp fra et tre) på kvar fot

planken: 50sek-40sek-30sek (ca)

Armhevingar, knærne i bakken: 18+5, 8, 12

Ikkje det heilt store men uendelig mykje betre enn ingen ting, som var alternativet. Har håpt på å få til ei økt mens eg er i Bergen dei neste dagane, men dropper det lett om det så mye som lukter stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Veldig fan av tur. Jeg pleier å regne min ti-minutter-hver-vei-tur hver dag som trening, haha. Da er man lite i aktivitet, da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sidan sist har eg for det meste vært sjuk. Midt i ferien! :kjefte:

Å vera sjuk på hotellrom er mildt sagt trasig, spesielt når ein har betalt i dyre dommar for turen, opphaldet og konsertbillettar, og gledd seg som ein tulling i månadsvis. Oh well.

Vi er framleis ikkje heilt friske, så fjellturen på Hardangervidda utgår også. Eg trur kanskje at å vera sengjeliggjande midtfjells er hakket verre (om enn billegare) en å vera sjuk på hotellrom (tenker med gru på trøstespising av Snurring på Boks og Joikakaker).

Trening har altså ikkje forekome på halvanna veka og eg har heller ikke savna det. No er eg egentlig klar for å reise heim og komma i gang med noko som kan kallast sunn livsførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( veldig dårlig ferie :(

Ønsker deg mange i fremtiden superfine ferier, småfridager og hverdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...