Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, ein god latter kan dei få gratis hos meg.

Fredagstrening:

15 min elipse

Nedtrekk (10x20kg) 14x30 10x30

Benk m manualar: (15x6kg)10x11.5kg 14x9kg 14x9kg

Skulderpress: 14x6kg 14x6kg 10x6kg+5x6kg

Ettarms roing: 14x11.5kg 14x14kg 14x14kg

Skuldersett: 3 sett med 2.5kg-skive

Litt tøying av stive hofter

Svak i nedtrekken men hadde veldig god kontakt om ikkje anna. I benk får eg dårlig kontakt med manualar- før var det omvendt. Bruker mye forsida av skulderen, sjølv om eg prøver å ligga i spenn. Benkane dei har er veldig smale, lite plass til skulderene. Kan ha noe så si. Eg må ligga på dei bak-fram for å få plass til beina på bakken (benken har nemlig noen merkelige, utståande bein som kjem i veien for mine når eg ligg rett vei).

Må øva. Og neste gang varmer eg bedre opp før benk.

Heime blei det pizza og flat ut på sofaen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Overkropp

Oppvarming: elipse 12 min og tøying

Nedtrekk: (10x20kg) 10x35kg 14x30kg 14x30kg

Benk med manualer: 14x9kg 14x9kg 14x9kg

Skulderpress: 14x6kg 14x6kg 10x6kg + 5x6kg

Omtrent her kom eg på at eg skulle jo ta 10 reps i dag. :fnise:

Einarms roing: 14x11.5kg 10x16.5kg 10x14 10x14kg

Enigmas skuldersett: 3 sett med 2.5kg-skive

Fin økt tross den lille tabben.

Det var ikkje så populært å trena inne i dag. Nydelig vær ute! Hadde kun selskap av ein gutt på kanskje 50 kilo som var tre gangar så sterk som meg, og ein mann som rapte HØGT fleire gonger.

I tillegg har eg vore ute og traska langs fjorden i ca 3 timar, det er jo mosjon om ikkje anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, gjør at ein blir fort ferdig. ;)

I dag venta eg i ein liten evighet på knebøystativet, derfor litt ventetrening og omrokka rekkefølge. Guttaboyz kjørte benkpress i gruppe, det tar tid. Irriterer meg litt på at senteret ikkje har to stativer. Knebøy og benkpress er liksom ganske SENTRALE øvelsar sku eg mein, og kun eit apparat som funker til begge to samt markløft er litt sløvt.

Dagens trening:

Bein/mage

Oppvarming: 10 min sykling, 18 min ellipse, tøy og bøy

Beinpress: 10x50kg 10x70kg

Situps: 30-35-35

Beinhev: 15-15-15

Knebøy: 10x20kg 10x32kg 8x42kg 8x42kg

Bulgarske utfall: 10x8lbs manual 10x12lbs 10x8lbs

Tåhev: 10x12lbs manual, 10x20lbs 10x20lbs

Ekstratrening: 10 bulgarske utfall med kroppsvekt, teknikkterp

25 reps strakmark med idiotisk lett stang

HJELP eg er svak i knebøy. No går eg rett nok heilt ned, og det er megatungt, men etter bare 5-6 reps begynner eg å juksa og falla frampå, noe som føles litt shit. Et enorm potensiale med andre ord :)

Bulgarsk utfall er og litt pes, mest på grunn av at eg får sinnsjukt vondt i den foten som ligg på benken. Spenner eller strekker den på noe vis, det svir som bare det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin økt i dag!

Overkropp

Oppvarming: 10 min sykling, dynamisk oppvarming, tøying

Nedtrekk: (10x20kg) 10x35kg 10x35kg 10x35kg

Benk med manualar: 10x11kg 10x11kg 10x11kg +5x6kg

Skulderpress: 10x6kg 8x8.5kg 8x8.5kg + 5x6kg

Einarms roing: 10x13.5kg 10x16kg 10x13.5kg

Enigmas skuldersett: 3 sett med 2.5kg-skive

Synes det går BRA på trening for tida. God kontakt på dei fleste øvelsar, og eg blir skikkelig utpeisa. Me like! Sjølv om eg kanskje ikkje øker noe særlig på vekter så er den gode muskelkontakten kontakten vel så viktig for meg. Blir eg utslitt så monner det, tenker eg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme, deilig å føle at det tar skikkelig der det skal! :) Stå på mim, du er så flink! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre at treningene føles bra om dagen! :)

M-factor er forresten noe av det verste jeg noen gang har smakt ... Testet først uten instant espresso og kanel, men det var jo :spy:, og så testet jeg med espresso og kanel og det funket helt fint første slurken, men neste slurk hadde den jævlige ertesmaken tatt over helt igjen og bare overdøvet alt. Det er jo ikke drikkbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nåreg smakte den der at begeret rant over og alt proteinpulveret gikk på huet ut. :ler: No er det kun egg på meg! Håper dei andre smakane passer litt bedre. Kanskje du kan gi erteproteinet til jobbens julekalender? ;)

Her går treninga i ett uten kviledagar. Skal reisa vekk lørdag og søndag, så guffer på for å holda meg a jour med programmet. Har god energi og ikkje plagsomt støl så det går greit.

Dagens trening:

Bein og mage

Knebøy: 10xkroppsvekt, 9x42kg 10x37kg 10x37kg

Bulgarske utfall: 10x6kg 10x6kg 8x6kg (fot nr to i settet, som har ligget på benken, streiker fullstendig)

Situps: 35-33-35

Beinhev: 15-15-17

Tåhev: 10x0lbs, 10x20lbs, 15x20lbs

+ testa litt utfall bakover, heilt ny øvelse for meg, 10xkroppsvekt og 10x9kg manual

Forhåpentligvis overkroppsøkt med 6 reps i morgon, men skal kjenna godt etter på ein nakke som er ørlitegrann irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ikkje noe trening i går, kun ein trasketur i midnattsola. Heilt fantastisk kor fint været er no! Til gjengjeld fikk eg klemt inn ei økt før jobb i dag morges.

Overkropp

Oppvarming 10 min ellipse, YTWI, tøy og bøy

Nedtrekk: 10x20kg, 10x35kg 10x30kg 10x35kg 6x40kg

Benk med manualer: (10x6kg) 6x11.5 6x14kg 6x14kg

Einarms roing: (10x6kg) 6x14kg 7x16.5kg 7x16.5kg (prøvde meg på neste hakk opp, som er 21.5kg, ikkje sjangs!)

Skulderpress: 6x9kg 6x9kg 6x9kg

Skuldersett: tre rundar med 2.5kg skive

No drar eg på hyttetur! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine turar både i går og i dag. Ikkje akkurat trening men mange timars frisk luft og litt mosjon om ikkje anna.

Kom heim ganske tidlig i dag, og eg fyker sjølvsagt rett på trening. :mrgreen:

Bein og mage

Oppvarming: 8 min sykkel, tøy og bøy

Knebøy: (10x20kg) 6x42kg 6x42kg 6x47kg 6x47kg

Bulgarske utfall: 6x6.5kg 6x6.5kg 6x9kg 6x9kg 6xkroppsvekt

Situps: 36-33-36

Beinhev: 16-15-15

Tåhev: 6x11.5kg 6x11.5kg 6x11.6kg 10x11.5kg

Veldig korte men effektive økter. Dæven djupe knebøy er tungt! Eg blir stadig flinkare å bruka beina og ikkje ryggen, kjennes det ut som, har ikkje merka noe krøll med rygg denna gangen.

10 arbeidsdagar igjen før ein laaaaaang ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens:

Overkropp

Oppvarming: løpe til gymmen (ca 4 minutt), YTWI, kabelkryss, tøying

Nedtrekk: (12x20kg) 6x40kg 6x40kg 5x40kg 8x35kg

Benk med manualer: (10x6kg) 6x13.5kg 6x11.5 8x11kg 4x13.5kg 6x11kg

Skulderpress: 6x8.5kg 6x8.5kg 6x8.5kg 6x8.5

Einarms roing: (10x6kg) 6x16kg 6x16kg 6x16 6x18.5kg (yay- på denna gymmen fant eg manual med rett vekt!)

Får sinnsjukt bra kontakt på skulderpress, spesielt når eg sitter med ryggen støtta. No veit eg ka dei meiner med godt vondt! :mrgreen:

I morgon har eg planar om siste 6-reps økt på bein og så ein fridag på onsdag. Må vel ta meg litt fri, sjøl om det er veldig kjappe økter eg kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ALDRI noen god ide å dra heim og eta middag før dagens planlagte økt. No er eg veldig mett og veldig lite motivert for trening. :fnise:

Merker at eg gruer meg skikkelig til knebøy-kvar jævla gang! Det er så tungt og trasig, tenker hjernen. Også har eg fått litt vondt øverst på baken/nederst på korsryggen igjen. Dermed må eg vel letta på vektene, det tyder på feil teknikk kjenner eg meg sjøl. No er eg snart på lettare vekter enn då eg starta for halvanna år sidan! Det er ikkje spesielt artig. Men...tall på vektskivene er jo bare tall. Så lenge eg tar i alt eg kan, så er det jo maks treningsutbytte. Kanskje eg bare ikkje har anlegg for særlig mye styrke. Det kan eg faktisk leva med. :)

Men eg skal ikkje slutta å trena for det! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bein og mage

Oppvarming: 10 min elipse, tøy og bøy

Knebøy: (10x20kg) 6x42kg 6x42kg 6x42kg 6x42kg

Bulgarske utfall: 6x9kg 6x9kg 6x6.5kg 6x6.5kg 6xkroppsvekt

Situps: 38-34-35

Beinhev: 15-15-15

Tåhev: 10x11.5kg 10x11.5kg 10x11.6kg 10x11.5kg

15 min sykkeltur.

Gikk slett ikkje så bra i dag som tidlegare økter. Styrken var ikkje der.Passer fint med ein fridag i morgon, tenker eg. No bevilger eg meg eit glass vin.

I måro tidlig komme huset mitt på direktesendt TV. Tenker eg skal fleksa litt i vinduet, for lite sånt langs denna norskekysten synst eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok på rød kjole og vinket pent til mor/bestemor/tantebarn etc. Du gikk ikkje glipp av noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sinnsjuke magesmerter i dag pga noe rart eg har spist, men klarte å tvinga meg av gårde på trening og det hjalp virkelig. Trening er universalmiddelet som kurerer alt. :)

Tilbake på 14 reps i dag, og bytta beindagen pga støl som fy.

Overkropp

Oppvarming 6 min ellipse, YTWI, tøying

Nedtrekk: 14x30kg 14x30kg 16x30kg

Benk med manualer: (14x6kg) 14x9kg 14x9kg 14x9kg

Skulderpress: 14x6kg 10x6kg 14x6kg

Einarms roing: 14x14kg 14x14kg 14x14kg

Utrulig tungt for underarmane i benken, dei blir sliiiitne av alle disse gjentagelsane.

Høgre skulder er seriøst dobbelt så sterk som venstre skulder. I skulderpress er den venstre mørbanka ved rundt ti reps, den høgre jobber knapt. Håper det utbedrer seg litt, er veldig dumt med så skeiv styrke, merkes spesielt benk og skulderpress.

Ellers bål i fjæra på ein nydelig St. Hans. Livet ekje verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Du er så dyktig :) Henter mildt sagt litt inspirasjon her, jeg har visst gått opp en del kilo i det siste jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...