Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Altså uke 14? Jeg reiser til Hemsedal på fredag 8. og torsdag er det vårkonsert i korpset til datter, så jeg kan i så fall man - ons (eller evt. etter vårkonsert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man-ons er eit greit utgangspunkt! :jepp:

Lett løping i dag: 6 km utført i raskt tempo (etter min målestokk), fullførste på 34:40, det er faktisk fortare enn 10 km/t. Etter mange og lange joggeturar kjentes 6 km så lite og lett ut, så eg turte å løpa på litt allereie fra starten.

Litt magetrening etterpå. Ordentlig styrke i morgon og så blir det løping i helga.

Fint med mange, korte økter. Føler eg har tusen gangar meir å gi når eg deler opp øktene heller enn å "tyna" øktene til over ein time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig imponert over treningen din og alt sammen Mim! :pls: Har ikke så mye fornufitg å komme med, men tenkte jeg skulle vise at jeg også er en :duskedame: for deg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, kjekt å se deg igjen!

Åh, du skulle komt til Oslo du og Kongulo...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skulle gjerne vært med! :) Skal til Oslo siste uka i Mai, men regner med at du ikke tilfeldigvis er nedover da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njei. Løsninga må nok bli at alle kjem nordover! ;)

Hurra, vekta droppa i dag. Eg må slutte å stressa. Alt tyder jo på at eg gjør ting riktig. Heldigvis har nedgangen bremsa litt, det er neppe bra å gå ned to kilo i veka, og musklane mine vil eg helst beholda så godt det lar seg gjøra.

Styrketrening i dag. Og så HELG! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt grei trening i dag. Starta med lite futt men det kom seg etter kvert. Var kjapp og ga meg mens eg var på topp!

Oppvarming

skråbenk manualar: 10x9kg 10x11.5kg 10x11.5kg

i supersett med nedtrekk: 8x30kg 8x35kg 7x35kg

framoverlent ettarms roing: 10x11.5 10x14 10x14

i supersett med skulderhev m manualar: 12x9kg 14x9kg 10xukjent antall kilo, brukte stang her

1 sett av Enigmas skuldersett

Dett var dett!

God helg folkens! I morgon er siste lange løpetur før sjølve løpet: 12 km (som faktisk føles ganske kort no etter nærmare to mil :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 km unnagjort på 1t 20 min. Gikk heilt fint, og ingen gåpausar! Sur motvind sakna farten litt, men turen gjorde meg godt mentalt. Tankane er optimistiske: Eg får det faktisk til! Eg skal springa halvmaraton!

No er eg døden nær av sult, middagen og helga kallar.

SOFFA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ei veke spring eg i Berlins gater. :overrasket:

Men eg tenker allerede på fortsettelsen. For no vil eg bli litt meir serriøs her. Etter å ha slanka meg ganske mykje i vår ser eg at det er ikkje skremmande med musklar på denna kroppen. Definitivt bedre enn i fjor, men fremdeles samme kroppsfasong: spinkel overkropp uten særlig fylde, og ein kraftig underkropp med fylde av ymse slag. :mrgreen:

Å bli smal over baken er ikkje noe mål for meg. ;) Men breiare skuldre, meir bryst og rygg vil jevna ut pærefasongen. Dessuten er eg lei av å vera svak i alle øvelsar som involverer musklar fra navlen og opp. Spesielt bryst og skuldre/armar- eit sorgens kapittel.

På tide å voksa litt med andre ord! :trene:

Etter løpet vil eg starta med eit nytt treningsprogram. Føler meg egentlig kompetent til å setta saman mitt eige program denna gangen. Det kan visa seg å bli tabbe, men her eg bur finst det ingen PT-ar med peiling, og å få et standardoppset har eg ikkje så god erfaring med. Kan jo ta utgangspunkt i et velkjent konsept og ta det derfra.

Øvelsar som må med er i alle fall ting som aktiverer skuldre, bryst, og rumpe/bakside lår.

Eg har og stor tru på variasjon. Så eg tenker å kjøra et program over 6-8 veker. Lenge nok til væra et program, men ikkje så lenge at kroppen blir lei. I tillegg vil eg variera repetisjonar (det heiter vel periodisering?).

Sitter no og funderer mellom 2-splitt eller fullkropp. Har trivdes best med 2-splitt, men det innebærer at eg må trena styrke 4 gangar i veka. Det kan eg fint klarar, men det betyr av erfaring ofte at eg må droppa andre ting fordi eg er så HEMSKT støl flesteparten av dagane :ler:

Babling på ein søndag. No skal eg "shoppa øvelsar". Tar gjerne imot innspill så klart. :)

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Liker søndagsbabling!

Har egentlig ikke noe smart å komme med. men dersom du vil trene fullkropp kunne du ha prøvd RYP :jepp: 6 ukers program med 12, 8 og 4 repetisjoner, mye variasjon der ja ;)

Blir så spennende å høre referat fra Berlin-løpet!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snust på RYP tidlegare og har vel sagt omtrent tjue gangar at eg skal gjennomføra det. Merkelig nok har det aldri blitt noe av ;)

Dersom eg lander på fullkropp er det definitivt eit av programmene eg skal sjå nærmare på, og eventuelt modifisera litt.

Ja no gler eg meg til tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kladd til program:

2-splitt med rygg og bein på dag 1 og bryst og skuldre (og mage) på dag 2. For å få fokus på bryst og skuldre får disse ein egen dag. Rygg går litt av seg sjøl føler eg (er mye sterkare i trekk- enn pressøvelsar) og beina er og relativt sterke (altså: sterk i forhold til resten av kroppen, ikkje den store samanhengen).

Dag 1:

Markløft eller strakmark

Nedtrekk

Utfall av et eller anna slag

Rack chins

Roing av noe slag

Dag 2:

Benkpress

Militærpress

Armhevingar

Sidehev (framoverlent, sidehev og fronthev)

Mage: sit-ups og beinhev

Enigmas skuldersett (jepp, digger detta!)

Tenker å kjøra programmet i 6 veker.

12-14 reps veke 1-2

8-10 reps veke 3-4

og 4-6 reps veke 5-6

Inspirert av RYP testar eg 10RM før og etter.

So, dagens TESTEØKT:

Madam utålmodig løp av gårde og testa kladden til dag 2 (vil ikkje trena bein no før løpet)

Benkpress: 10x9kg 14x9kg 14x9kg testa skråbenk og flatbenk. Oppdaga at eg har veldig dårlig kontakt med bryst på skråbenken, det meste går på framsida skulder. Så eg held meg til flatbenk.

Militærpress: stang (5kg?) +7.5kg x 10, stang+2.5kg x 18 og stang+7.5kg x 12. Litt kronglete, må sjekka på youtube om eg gjør den heilt rett. Er det meininga å føra stanga heilt over hovudet, og litt bak? Føltes som om det "traff" skuldrene bedre enn bare rett opp.

Armhevingar: 8 - 6 - 9. Hater egentlig denna øvelsen. Men det styrker vel karakteren vil eg tru.

Sidehev supersett: brukte 8lbs-hantler. Framoverlent sidehev: 14 reps, sidehev: 12, fronthev: 14. Detta tok veldig bra, men au så svak eg er her.

Mage: sit-ups (med korsryggen i golvet!!): 30 reps, beinhev, liggande på benk: 8 og 6 reps. Tanken her var å trena både øvre og nedre del av magen. Kjentes ut som eg gjorde det i alle fall...;)

Skuldersett: 3 rundar med 2.5 kg-skive (heilt utrulig kor lettare/tyngre detta blir

Synes det funka OK. Meir fokus på skuldre enn bryst, og er usikker på om armhevingar treffer så veldig godt. Etter løpet tester eg bein&rygg og så setter vi i gang. Hepp hepp!

Igjen: innspill er velkomne. :)

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen var å springa 8 kilometer i dag. Lite søvn gjør det svært lite fristande, men eg må vel bare ta meg sjøl litt i nakken.

*Motivasjon og energi, kom, kom!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vært så flink så lenge, så da svikter du jo ikke løpeplanen din nå, når det snart gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så sant så sant! Takk for duskedamer og oppbacking!

8 km unnagjort med iskaldt akterspeil. Eg gler meg til å testa ut noe heilt nytt: løping i plussgrader!

49 minutt, heilt kurant tid det.

Resten av veka blir ganske avslappande. Eg skal springa litt på onsdag, men bare 6 km, ellers er det null trening førsøndag.

Ifølge diverse kostholdsekspertar rundtomkring på det store internettet er det denna veka om å gjera å fylla opp med karbohydratrik mat. Passer meg fint! :)

Har jo lagt i et lite kaloriunderskot i nokre månadar men går opp igjen på moderat pluss fra og med torsdag-fredag, og gasser meg med frukt og pasta og alt sånn der.

Kjem til å gå på veggane med mange dagar uten trening, men det er jo bare bra. Kan eg gå på veggar kan eg og springa halvmaraton. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 km unnagjort med iskaldt akterspeil. Eg gler meg til å testa ut noe heilt nytt: løping i plussgrader!

:ler: Løping i plussgrader har plutselig blitt noe eksotisk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein relativt opptint gluteus maximus bør gjøra underverker på søndag!

Ang møte i Oslo: kem er med? Klips og Enigma-noen fleire? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å informera om at størrelse 38 no er eit faktum på buksefronten. Og det gjør meg nesten rablande glad. :bolledeig:

Siste løpetur og litt klatring i dag, før fullstendig fri til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...