Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Fremdeles sjuk :( Det er altså noe dritt å bli sjuk når ein slanker seg. Spesielt no når eg er for sjuk til å egentlig gjøra noe men for frisk til å sova. Forslag til distraherande aktiviteter mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, god bedring! :klem: Jeg er ikke så flink på sånt selv, blir så rastløs, men jeg prøver å bruke tiden på å lese eller se film.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle! Det hjalp visst med all støtten, føler meg tilnærma frisk no.

Dessverre gikk eg på ein liten matsmell i kveld- ein pose chips med yndlingssmaken min låg og ropte på meg i skapet, og den slapp å ropa så veldig høgt. Følte meg pill råtten i dag/ettermiddag, og motivasjonen forsvant ut med snørrkula nummer femti...så jah.

Men gjort er gjort og spist er spist, og det hjalp fader meg, for no kjenner eg meg mye bedre! Litt overskudd hjeper kroppen å bli fortare frisk. I morgon er det påan igjen, håper å få meg enten ein 8 kilometers tur eller intervallar. Styrketreninga må droppast, for på torsdag skal eg klatra, og støle vonde skuldre ødelegger ein del. På grunn av løpinga har eg måtta trappa kraftig ned på styrketreninga, med den effekten at når eg først trår til blir eg avsindig støl. Pussig kor tilpasningsdyktig kroppen er- og kor lett den sklir ut og inn av vanar så fort du slutter/begynner med noe.

Eg er motivert for resten av veka! Tre løpetreningar og klatring før sydenturen. Også litt solarium på kefirkroppen min...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes den holdt. Den holdt så godt at eg klarte å springa intervallar i dag. Inn og ut av senteret på ein halvtime- kjapt og ikkje så gæli.

Sprang 4x400 meter på 12.5-13-13-14

På den siste sprang eg rett nok på 13 dei første 100 meterne, men merka at eg hadde meir å gi. Så då er det bare å guffa på!

Fettet har skjønt at eg meiner alvor, det skjelver av frykt! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Ispirasjon trengs.

JESS! I dag klaffa det på klatringa! Klarte å klatra til toppen i dag. Først på 6-metersveggen, uten topptau (klatra led, dvs du fester deg etter kvart) og så klatra eg med topptau på den høge veggen som er ca 11-12 meter høg.

Dæven eg er så glad. Tenk at eg fekk det til. Er heilt varm inni eg no. I know- lettrørt. Men eg er kjempestolt og ikkje flau over å innrømma det! :tongue:

Hjelper på klatreformen å gå ned 4 kilo sånn plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri testet led, tøft gjort. Merker ekstrem pysethet snike seg på med alderen. Heldigvis kan jeg leve gjennom datter som veier 0, er bare muskler og komplett uredd. Alltid bra å leve ut egne drømmer gjennom barn har jeg hørt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanlig å bli meir forsiktig når ein blir voksen. Eg har alltid vært ekstremt pysete av meg då, så merker liten forskjell.

Ja det er litt skummelt, men no har eg ramla ned fleire gangar og det verste som skjer er at eg får ein liten støkk, eventuelt litt ubehag når selen fanger. Men det er noe berg-og dalbane- aktig over det.

Ja vi er på face vettu. Dog under pseudonym ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løping i dag. 8 km på 49:45. Det duger!

Etterpå litt styrketrening, men var noe sliten så det gikk ikkje så smooth som sist. Heilt grei økt:

Benkpress: 35kg x2 (uh for tungt!) 32.5kgx5 32.5x5

Nedtrekk: 30kgx8 35kgx6

Framoverlent foroverbøyd roing: 14kgx8 16.5kgx6

Enigmas fenomenale skuldersett: 1 gjennomgang med 2,5-kilos skive.

Ja det var visst det. Samtlige øvelsar prega av at skuldrane var botnkjørt etter klatringa i går.

Maten går skikkelig bra. Har motivasjon og har begynt å læra meg litt teknikkar. Har funne ut at mye mat på kvelden og lite på dagen fungerer supert for meg. Synes Mylog bare er til hjelp, for då veit eg ka som er fakta og ka som er følelsar. Eg kan lett lira meg sjøl til å tru eg er sulten. Men når tallet sier X antall kalorier å veit eg at det bare er sug. Høres kanskje litt fanatisk ut men det er virkelig til hjelp!

Dei siste dagane har eg spist ganske lite uten at det har vært noe problem. Gikk jo kraftig over kaloridosen min i helga, så då jevner det seg ut. I dag som eg har trent så mykje må eg skjerpa meg så eg får i meg nok- STOR dessert med andre ord. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver hardt å motivera meg for ein løpetur før flyet går i kveld. Skal etter planen tilbakelegga 16km. Klarer eg det blir eg så utrulig glad. Og flyturen blir ikkje så kjedelig når ein er herlig sliten og bare sitter og slumrer...

Prøver og å planlegge kostholdet noe for ferien. Siden det nok blir mye utespising på kvelden er vel lettaste alternativ å fasta tidlig på dagen. Treningsklær er og med- tenk, eg skal jogga et sted det ikkje er snø! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 km gjennomført i ekstremt dårlig stil. Men det gikk. Vi var til sammen på beina i 16,8, men gikk i alle fall dei første 400 meterne så dei gjelds liksom ikkje :gjeiper:

Sakte fart, under 9 km/t. Brukte nesten to timar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...