madam_mim Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #821 Del Skrevet 15. februar 2011 Det skulle eg kanskje tenkt på før...hehe. Men eg gidder ikkje risikera dobbeltsidig lungebetennelse for detta løpet. Uansett får eg trent intervallar og mellomdistanse så eg trur det skal vera mulig å gjennomføra. Men et helvete blir det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 16. februar 2011 Endelig ein dag der gradestokken og vinden var på mitt lag. Varmare enn ti minus og vindstille er nesten for godt til å vera sant! Så det kompenserte litt ved å snø til den store gullmedaljen. Følte meg som ein joggande snømann. Men laus lett snø er ikkje så stort problem som kulde og vind, så det gikk greit. Litt tyngre å løpa bare. Sprang mellomdistansen i dag- 8 km på 50 minutt. Gikk heilt fint, men blir litt kaldstiv i lårene. Må ha endå meir klær på. Det blir tre lag bukser heretter! No er det klatring...alt på ein gang! =11 treningar på 16 dagar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. februar 2011 #823 Del Skrevet 16. februar 2011 Du er så flink og målrettet, Mim! Godt at værgudene var delvis på din side Skal du løpe halvmaraton alene eller med noen? Mange som løper her i Trondheim og, og jeg må innrømme at det ser skikkelig kaldt ut!! Og ikke minst lurer jeg på hvordan de klarer å holde seg på beina Trondheim by er nemlig som en gigantisk skøytebane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #824 Del Skrevet 16. februar 2011 Huff, ja skummelt med glatt, men her er det ikkje noe særlig stort problem siden det aldri blir tøvær og slapsete. Trur det er farligare med litt frost på bar asfalt. Skal springa med min kjære, men vi løper på ganske forskjellig tempo så under sjølve løpet spring eg aleina. Egentlig lettare å ikkje tenka på noen andre enn seg sjøl, skal eg vera heilt ærlig. Åh, har lyst å trena styrke! Klatring er kjekt men får det ikkje heilt til, er veldig veldig svak i underarmane. Må prøva å dra litt meir mark for å få styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #825 Del Skrevet 18. februar 2011 No har eg faktisk gått ned over tre kilo i vekt og begynner å føla meg svak og tynn allerede. Blir fort mager i overkroppen, men baken henger godt fast enno. Eg vil tilbake til der eg var i fjor vår og det er enno ein lang vei å gå. Samtidig så føler eg meg i bedre form enn sist- noe muskelmasse må eg ha lagt på meg siden våren. Disse kiloene eg no har mista har uansett rast av så eg regner med at det meste er vatn, men det er definitivt mindre energi i meg. Har spist mindre enn eg skulle denne veka. Skal nok få tatt det igjen! I dag blir det intervalltrening og styrke. Gradestokken viser 17 blå og det er mye her. Ingen langkjøring altså...ligger no tre veker etter skjema. *Prøver å fortrenga stresset!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Intervallar: 4x400m sprang på hastighet 12.5- 12.5- 13- 13.5 Formen begynner å komma seg! Inkludert oppvarming og litt nedtrapping tok det 28 min og eg tilbakela 4000 meter Har av og til lurt på om eg kjører for få intervallar. Samtidig trur eg det er lurt å gi seg før ein er segneferdig. Det gir meg i alle fall mye meir treninsglede og motivasjon. Og framgangen er jo der! Styrketrening: Benkpress: 6x30kg 6x32.5kg 4x35kg 4x35kg Nedtrekk: 4x40kg 8x35kg 5x40kg Skråbenk: 4x14kg 6x11.5kg 6x11.5kg Planken: 1 min - 45sek Det onde skuldersettet: 3 rundar med 2,5kg-skiva. Tidenes PAIN! Men musklane veks. Yess! Grunnen til at eg bare tok to rundar med planken var skuldersettet. Var så gåen i skuldrene at eg klarte ikkje holda meg oppe i planken etterpå... 12 treningsøkter på 18 dagar. Blir gymming i morgon og langtur på søndag. Må fylla opp februarkvoten for trening før den 27. Då blir nemlig Madam Mim forvandla til Charter-Mim....og all trening utgår plutselig Endret 18. februar 2011 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 19. februar 2011 #827 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes jeg ser en bedring i benken, jeg....? Begynner dere å bli bedre venner? Hvor går turen hen? Blir deilig med sol og varme nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #828 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, eg og benken har definitivt noe på gang :gjeiper: Turen går til harryturanes mekka- Gran Canaria! Hadde aldri trudd eg skulle dra dit, men no gjør eg altså det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 19. februar 2011 #829 Del Skrevet 19. februar 2011 Herlig! Hurra for deg og benken! Jeg tror jeg hadde vært truandes til å dra mange rare og sære steder, for å komme unna mørket og kulden som vi har hatt i dette landet i snart et halvt år nå. Du får nok en super tur selv om det er til harryturenes mekka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 20. februar 2011 Det blir topp. I dag er det nesten syden-stemning her i nord og, minus fem og vindstille. Hvilket betyr LØPETUR. Selvfølgelig har eg pådratt meg et lite kuppelhue fra gårsdagen (øl og sushi på "spisedagen"), men det må eg pent ignorera og komma meg UT! Planen er 15 eller 16 km, vi får se koss det blir. Alt over 14 er godkjent, alt under er FAIL. Må vera litt streng no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 20. februar 2011 #831 Del Skrevet 20. februar 2011 God løpetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. februar 2011 #832 Del Skrevet 20. februar 2011 God løpetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #833 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) SUKSESS! 15 km unnagjort. Klarer eg 15 i bakfylla klarer eg alt! Tid: 1t 33 min. Gjennomsnittsfart: 9.7 13 treningar på 20 dagar. Endret 20. februar 2011 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 20. februar 2011 #834 Del Skrevet 20. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 20. februar 2011 #835 Del Skrevet 20. februar 2011 Spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #836 Del Skrevet 20. februar 2011 Takk for duskedama Yoga. Hei Prudence, velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. februar 2011 #837 Del Skrevet 20. februar 2011 Herregud Mim, det er jo knallbra!! Jeg er så imponert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #838 Del Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk Sarah! Er for ein gangs skyld fornøyd sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. februar 2011 #839 Del Skrevet 21. februar 2011 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #840 Del Skrevet 21. februar 2011 Men no får eg svi- snørr, feber og tung i topplokket. Holder meg inne og lager relativt sunne kaker for trøstens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå