Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Takk!

Styrke i dag, men under knebøyen kjente eg at beina var enno veldig slitne etter i går. Litt vondt i hofta hadde eg og, ein liten strekk eller noe i venstre bein. Så eg droppa utfall og strakmark, og fokuserte på overkroppen i stedet.

Knebøy: 10x20kg, 5x50kg 5x50kg 8x40kg

Benkpress: 12x20kg 12x22.5kg 10x25kg

nedtrekk: 15x25kg 12x30kg 12x30kg

Skråbenk m/manualar: 10x11.5kg 12x 9kg 12x9kg

Framoverlent ettarms roing: 10x11.5kg 12x11.5kg 10x14kg

skulderpress m manualar: 10x6.5kg 10x6.5kg 10x6.5kg

Triceps m stang: 10x9kg 10x9kg 8x9kg

Pluss litt sissy squats. Må tenka på knærne i disse løpetider.

Det var det! Null lyst til å springa i dag, det får bli i morgon, for i dag var kroppen for sliten.

No skal eg forsøka å stripa håret, aleina heima over badevasken! Som regel ingen god ide men lommeboka lar meg ikkje gå til frisøren. Så får vi se om det blir gulrot eller blondie i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp: lar meg statig imponere over treningen din! Du er så flink, og trener så masse!!!

Du gir meg dårlig samvittighet, selv om jeg har vært dårlig denne uka.. er det kjipt å ikke ha en eneste runde på samvittigheten.

Hviledag i morgen, eller er det ikke et ord i vokabulæret ditt?

God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Ikkje få dårlig samvittighet...eg jo trena nesten dobbelt så mye siden eg har meldt meg på et løp. Uten eit mål hadde eg nok dassa betraktelig meir!

Har hatt kviledagar denna veka! På onsdag! Så det så! :ler:

Men i morgon er det meininga å springa 6km.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Løp i vei med meg Sarah :)

Hadde det kjempehyggelig i går og formen er overraskande bra i dag. Håper å få gjennomført 6km i OK tempo (men ingen pers, frykter eg). Sitter og kvinner meg opp no...

Kræsja med maten i går kveld på festen, men skal vera snill med kroppen resten av dagen. Ja for den har egentlig ikkje godt av all drittmaten. Ikkje noe meir snop! Sushi derimot :mrgreen:. Yammi!

(og kor er sushi-smiley´en???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lit for godt! Men veien til kiosken er også veldig lang og kald... ;)

6 km på 36 min og 16 sek. Veldig fornøyd med et, ny rekord for meg i år! (sprang fortare i sommar men det er mange kilo siden)

I tillegg tok eg utfall, pga lite beintrening i går.

8x9 kg, 6x 11.5kg 8x11.5kg.

Denna veka har eg gjort alt på planen min! Hurra! Kanskje ikkje i rett rekkefølge men skitt au.

Så, ny treningsveka står for tur!

Planen:

mandag: intervall og styrketrening fullkropp

tirsdag: klatring og jogga 7km rolig

onsdag: fullkropp styrke

torsdag:langtur 14km (så langt har eg aldri løpt før!)

fredag: vekkreist

lørdag: vekkreist

søndag: vekkreist

Om alt går som det skal kjem eg tidsnok heim på søndag til ei økt, men det høgst usikkert så det satser eg ikkje på.

Litt kjipt å pressa sammen all treninga på fira dagar men sånn må det bare bli. Er mulig eg må droppa ei styrkeøkt, men det får eg kjenna på etter kvart. Er eg sliten i morgon dropper eg styrke då, og prøver igjen fredag morgon før jobb og reise.

Uansett så prioriterer eg løpinga no, formen er langt fra super og må bli det innan april.

Løpespørsmål: har begynt å få vondt i anklane etter løpinga, spesielt langturar. Er det normalt eller bør eg foreta meg noe? I så fall ka?

Det er ganske kortvarig vondt, varer bare samme kvelden men kjem tilbake under/mot slutten av neste økt.

Tar imot alle tips! Spør i kosthold og treningsforumet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i anklene er det det gjør vondt? Er det på siden, foran eller bak? Er det bak så tøy akillesen. Den tøyer du som du tøyer legg, men for å få med nederst bøyer du kneet.

Ellers er tåhev og balanseøvelser ganske viktig i forhold til å forebygge og "fikse" vondter i ankler og legger. Du trenger mest sannsynlig å styrke støttemuskulatur i ankler og legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meir på sidene, eler kanskje litt rundt heile, men ikkje bak.

Prøver å gjøra litt støttetrening, men tåhev har visst falt ut av mitt program et sted, så det skal eg ta inn igjen. Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Intervallar: 4x400m. Sprang på 12 og 12.5 km/t, går stadig framover detta!

Frontbøy: 12x20kg, 6x30kg, 8x30kg

Benkpress: 12x22.5kg 12x25kg 10x25kg

Tåhev: ståande i kenbøystativet, brukte 40 og 60kg, men husker ikkje reps. Syns det funka dårlig, vil bruka manualar neste gang.

Nedtrekk: 12x30kg 10x35kg 10x30kg

Kabelroing: 10x30kg 10x30kg

Planken 1 min

Enigmas GRUSOMME skuldersett: 2.5kg-skive, ein gjennomgang holdt....

Det var grusomt på den gode måten altså!

Då blei det faktisk 22 treningar på 31 dagar. Faktisk veldig fornøyd med det.

Mål for februar er 20 treningar. Vi satser høgt i vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Tåhev: ståande i kenbøystativet, brukte 40 og 60kg, men husker ikkje reps. Syns det funka dårlig, vil bruka manualar neste gang.

Hvis det finnes smith-stativ og stepkasse så prøv med det i stedet. Mye enklere, stødigere og du får strukket ordentlig ut nedover. Bare ikke last på for tungt hvis du setter steppen på øverste trinn, da kan du tryne og få stanga i huet. :gjeiper: Ja, jeg snakker av erfaring.

Enigmas GRUSOMME skuldersett: 2.5kg-skive, ein gjennomgang holdt....

Det var grusomt på den gode måten altså!

:fnise: Det er litt grusomt ja. ;) Svir og brenner deilig da!

Då blei det faktisk 22 treningar på 31 dagar. Faktisk veldig fornøyd med det.

Mål for februar er 20 treningar. Vi satser høgt i vår!

Godt jobba, og fint mål! Jeg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Trenger heiing!

Nei, ingen Smith dessverre, kun knebøystativ. På det andre senteret er det tåhevmaskin, prøver å få neste styrkeøkt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt. Kaka.

To timar klatring, og så jogga eg 7km. Var sliten før eg starta løpinga. No er eg bare...ødelagt.

Har fått spist bra i alle fall. Plages med ein slags sur oppstøt-aktig smak i halsen, begynte då eg sprang og er ganske plagsom no.

Og bare så dåkke veit det, detta tels som TO treningsøkter.

Omrokkering i planane: det blir meir klatring på torsdag. Så langløpinga må skje enten torsdag eller fredag morgon før jobb. Å få løpt i morgon er heilt urealistisk. Eg kjenner at eg treng ein fridag, ei veka sidan sist. Så det blir i morgon! Sjøl om eg skal ha minst to fridagar i helga så er det NO eg treng ein...litt dumt men sånn er det sier kroppen. Den siste styrketimen denne veka kan eg ta på søndag kveld. Då er alt gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jada! Heilt fin, ikkje superpigg kanskje, men MYE bedre enn frykta.

Så bra at eg fant ut eg skulle vera med på skikurs. Ingen topp innsats, min skiteknikk er temmelig på trynet viser det seg...men litt morjon og frisk luft var det jo! Teller det som trening under tvil...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mål for 2011:

Gjennomføra halvmaraton 3. april med æren i behold (2 timar 15 minutt, dvs at eg må spinga omtrent 10 km/t i gjennomsnittet). Premie vankar i form av gudinnestatus og ny pulsklokka.

Gå ned i vekt til 68 kilo og holda meg deromkring. Dette vil eg oppnå innan 1. juni. Premie vankar i form av FANTASTISK følelse, ein mye lettare kvardag og ferietur.

Opprettholda styrketreninga fram til løpet, minimum ein gong i veka, og skru opp intensiteten (min 4 gangar i veka) etter løpet.

Meir spesifikke styrkemål er

50 kg i benken (er redd det er urealistisk, har hatt det siden mai og har ikkje komt til 40 eing gang, men no skal eg fanden meg trena på det og)

70 kg i knebøy

60 kg nedtrekk

Innan desember 2011.

Premien for disse tingene er meir uklar, men å se tøff ut på gymmen er jo ein liten premie i seg sjøl.

Noe ein har glømt då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trener så masse og variert om dagen, imponert! :nigo:

Ser ut som fine mål også! Er det med vilje du har kuttet ut markløft? Det er det som endelig løsnet for meg så sånt legger jeg merke til da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njei, har egentlig ikkje kutta det ut heilt bevisst...har bare ikkje trent det på lenge, kom til ein stopp der ein gang i høst.

Men det bør være med, så kanskje mark 80 kilo i første omgang? Noverande er 70 med litt tvilsom teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittdag. :(

Men har klatra. :)

Fire treningar på tre dagar.

Skal egentlig løpa i morgon tidlig men det er meldt veldig kaldt ute. Er det over 8 minus må eg finna på noe anna. 14 km på mølla er uaktuelt, kanskje eg må hiva meg på ein sykkel som substitutt. Føler likavel at det er dumt, for det er løpetrening eg treng, slik at eg veit at kroppen mestrer den lange distansen.

Men dersom alternativet er ikkeno´ er sykkel klart bedre. Regner med at eg må sykla litt lenger enn 14 km for at det skal fungera som tilsvarande trening. Kanskje omtrent lika lenge som det tar å løpa distansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...