Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes det var knall gjennomført, jeg!!! mer enn smygen kattekropp enn en dinosaurkropp!! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 treningar på 23 dagar. Håper å få til 20 før måneden er omme, det anser eg som ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Aurelia, takk skal du ha :ler:

Følte meir meir dinosaur enn kattekvinne etter dagens tur på vektskåla, men eg er glad du har trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 treningar på 23 dagar. Håper å få til 20 før måneden er omme, det anser eg som ganske bra.

Absolutt respektabelt det, madam_mim! :) Du er flink og har et bra mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker begge :) Bør få detta gjennomført.

Treninsplanen uke 4:

mandag: intervallar, 4-5x400meter (ute om mulig)

tirsdag: heilkropp styrke

onsdag: fri, kanskje gåtur

torsdag: løping, enten 13km eller 6km

fredag: heilkropp styrke

lørdag: løping, enten 13km eller 6km

søndag: fri eller litt småplukk

Då er vel eg oppe i 20 treningsøkter, og januar er enno ikkje over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandagsøkt, 4x400m intervallar. Det holdt lenge med firarunder. Sprang på 11.5 og 12 km/t den siste.

Er det bare meg eller er det noen møller som går fortare enn andre?

I dag blir det styrke, jippi. :trene:

Ja også har eg meldt meg på klatring. Er innerst inne litt redd for å bli den svake og feite sammen med dei sterke og tynne. Men eg trur det er veldig bra og kanskje kjekk trening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det noen møller som går fortare enn andre?

Neida, det kommer an på hvor godt kalibrert den er, og noen er faktisk stilt inn for dårlig, både den ene og den andre veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja også har eg meldt meg på klatring. Er innerst inne litt redd for å bli den svake og feite sammen med dei sterke og tynne. Men eg trur det er veldig bra og kanskje kjekk trening! :)

Tullejente, du er jo verken feit eller svak!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Ja eg er ein tulling... Føler meg bare litt sånn for tida. Takk skal dåkke ha for oppbacking. :)

Men no går det vegen trur eg, har endelig fått orden på etinga mi, og å løpa to mil i veka er vel heller ikkje dumt når målet er å slippa fettcellene fri.

Styrketrening i dag var kjekt. Eg sa eg aldri meir skulle nevna knebøy men i dag gikk det veldig bra, så då gjør vi eit unntak.

Oppvarming: til sammen 10-15 min med mølle og dynamisk oppvarming

Frontbøy: 8x20kg

Knebøy: 8x30kg 5x50kg 5x50kg 3x50kg

Benkpress: 6X30 kg 6x30kg 4x32.5kg 3x32.5

Nedtrekk: 7x35kg 8x35 kg 6x40kg

Utfall: 6x10kg 6x20kg 8x20kg 6x20kg (sånn ca)

Framoverlent ettarms roing: 8x11.5kg 8x14kg 7x16.5kg (litt usikker på om stanga veier halvanna kilo men den gjør det på det andre gymmen så då så!)

Militærpress: 8xukjent antall kilo, 6x20kg 7x20kg 7x20kg

I tillegg litt tricepstøys, skulderfjas, kabel-kryss og hemningslaus sjøldigging. :Hehe:

I morgon blir det kanskje ein løpetur på 6km, forhåpentligvis ute. Må nesten føya meg etter været og slå til når eg kan. Har lang arbeidsdag men dagen min blir så mye bedre med litt trim, så skal virkelig prøva å få det til. Tenker med glede tilbake på søndagens 12-kilometer og vil gjerne oppleva den følelsen igjen(kem skulle trudd at ordene "glede" og "12 kilometer" skulle komma i samme setning???).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg litt tricepstøys, skulderfjas, kabel-kryss og hemningslaus sjøldigging. :Hehe:

Suverent med selvdigging, spesielt hemninsløs :)

Heia for 12 km og glede i samme setning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sier meg enig i den der med 12 km og glede.. jeg ser ikke heeelt sammenhengen enda.. hehe.

Blir digg når det blir bedre og bedre vær fremover.. håper vi! Masse utetrening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å væra litt glad og når ein trener, ikkje bare pain pain pain...

Jobba fra 08 til 19 i dag- og middag klar når eg kom heim. Så ingen løpetur. Etter sein middag blir eg som regel satt heilt ut av spill, eit sofaslakt uten overskudd til stort meir enn å surfa på KG... :gjeiper: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag litt alternativ trening, nemlig klatring. Første gang eg har prøvd å klatra i vegg. Kjekt og tungt og skummelt, men bra for det meste både fysisk og psykisk. Skal fortsetta neste veka.

Så på grunn av klatringa blei det ikkje noe løping i dag, tida strakk ikkje til. Senteret stenger tidlig og ute er det snøstorm...

MEN eg teller klatring som trening altså!

18 treningar på 27 dagar. :Hehe: Dessuten skal eg til butikken og handla. Fett gå vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det merker eg i dag. Har fått vondt i noen ryggmusklar eg ikkje heilt var oppmerksom på at fantest...

13 km gjennomført.

Var mye tyngre enn 12 km forrige veke. Trur det var på grunn av at det var kaldt, eg blei kald og stiv i beina, og då blir det tungt å springa. Eg var dessuten litt for mett så eg følte meg tung i magen og. Sprang sammen med noen, lurer på om det har mye å si at vi prata ein del, tar jo pust det og...

Uansett, dagsformen var ikkje på topp men eg gjennomførte om ikkje med stil så med æren i behold.

Gleder meg ekstra mye til styrkeøktene no kjenner eg! Flott å variera. I morgon blir det pumping :trene: og kanskje 6-kilometer, evt blir den på søndag (men frykter for at dagsformen er litt redusert etter lørdagens utskeielsar).

No: Sofa og mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...