*Enigma* Skrevet 9. november 2010 #541 Del Skrevet 9. november 2010 God bedring, håper formen blir bedre utover dagen. Skikkelig uflaks du har altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 #542 Del Skrevet 9. november 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 9. november 2010 Tusen takk alle sammen. OBS! Sutring! No må det vel gå litt bedre snart, for akkurat no føler at alt har rotta seg sammen mot meg. Trur eg holder på å bli smågal, men får tankar om at eg på ein eller annan måte har gjort meg fortjent til å vera sjuk. Sprøtt, eg veit, men heile situasjonen er jo heilt farselignande, spesielt med tanke på denna timen som eg aldri får tatt. Akkurat som om det er meininga at eg aldri skal oppnå målene mine på trening, og for alltid må forbli ei dvask sofapotet (OK, eg er ikkje avhengig av ein PT for å unngå det, men at eg slit alvorlig med teknikken er eit ubestridelig faktum som gjør meg klin hakke galen). Frykter og at denna sjukdommen kan gå ut over det som skal gjennomførast her i så stor grad at eg må dra hit ein gang til...total angst!!! Har bare lyst å dra heim no, savner min kjære og alt det der. :cry: Sutring slutt. Sjølmedlidenheten når nye høgder som dåkke skjønner Bear with me. Det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 #544 Del Skrevet 9. november 2010 Åh det er så fælt når alt blir kjipt.. "Småting" som man kunne leve fint med tidligere blir plutselig skikkelig ille og alt ser bare svart ut liksom. Men det blir bedre! Og du er jo absolutt ingen dvask sofapotet, så den gruppa er du forbi allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 9. november 2010 Hihi, eg veit jo det, men eg kjenner meg faktisk litt dvask sofapotet... for å si det slik: 25 år med forfall setter sine spor uansett, spesielt mentalt. Oppmuntring: Styrkeconvention i Bergen i helga. Og dit skal eg! Tjohoi!!!! Prøver og å laga meg ein treningsplan. Målene for 2010 er framleis hovedsakelig knebøy 70 kilo (ca kroppsvekt) og benk 40 kilo. Om det lar seg gjør, gjerne ordentlige knebøy, men det må eg nesten se an. Markløft trur eg eg skal holda på 70 kilo, sjøl om eg allerede har løfta det så sleit eg sånn med teknikken at det er usannsynlig å komma høgare uten å gå på ein smell. Dessuten går eg i størrelse 38 i bukser i 2011. Kan jo det no og, men det ser ikkje veldig bra ut for å si det sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 #546 Del Skrevet 9. november 2010 Oh, der skulle jeg gjerne vært! Fine mål! Jeg heier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. november 2010 #547 Del Skrevet 9. november 2010 Så kult at du skal dit! Skjønner at du gleder deg. Det er helt lov å ha masse selvmedlitenhet når man er sjuk, og spesielt når det passer så dårlig som nå. Så er det jo så greit å sutre litt på kg, så får man jammen masse trøst her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 Forfatter #548 Del Skrevet 9. november 2010 Eg tenker at litt sutring må det bli ein dag eller to...men så holder det! Føler meg litt bedre no, og håper håper håper å vera i slag igjen i morgon, slik at eg faktisk får gjennomført ein PT-time og fiksa det andre eg skal. Også har eg begynt å planlegga RYP-program til nyåret Bare at eg skjønner ikkje oppsettet i det heile tatt- er visst mange forskjellige versjonar av programmet, men skal leita litt meir så blir det vel årnings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 #549 Del Skrevet 9. november 2010 Oh-oh! Madam_mim, jeg tror jeg har snoket meg til det at du tar bilder, er det evt. mulighet for flekse/muskelbilder på KG-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 9. november 2010 Seff, det er jo OBLIGATORISK å ta fleksebilder- men det blir i så fall med improvisert lyssetting altså. For skal eg til Island er kamera med, definitivt. Vi kan jo laga KG-kalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. november 2010 #551 Del Skrevet 9. november 2010 Woho! :flekser: Haha! Og selge den til inntekt for at vi kan delta på maraton på grønland el.! (Satt nemlig og så over gamle linker, og synes fortsatt at halvmaraton på Grønland/i Afrika/Petra eller den Kinesiske mur hadde vært moro)! Så nå prøver jeg å finne en fin 10km runde, så jeg kan sjekke ståa litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. november 2010 Forfatter #552 Del Skrevet 9. november 2010 Ein ting har eg i alle fall klart for meg etter å ha vært et apatisk sjokomumsande slakt i to døgn: EG ER AVHENGIG AV Å TRENA! Alt eg vil no er å løfta, springa, pressa, hoppa, dytta, dra og dundra (?!) i vei mens svetten siler og trynet koker. Leser i loggane dåkkas og er drit misunnelig på at dåkke får markløfta og kosa dåkke glugg i hjel der ute i verden. Men bare vent. Heksa er snart tilbake. OG ho har ete sjokolade. Det er då maksløftene skjer. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. november 2010 #553 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg skjønner godt at du får trenings-abstinenser! Ikke bare-bare å være treningsnarkoman. Ble nesten påkjørt i går, og det eneste jeg tenkte var: 'Nei! Jeg kan ikke brekke ben eller armer nå, for jeg må få trent!' Føler du deg bedre i dag? Håper virkelig det! Styrkerommet savner deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 10. november 2010 #554 Del Skrevet 10. november 2010 Det er så kjedelig å være syk og ikke få trent. Føler virkelig med deg. De gangene jeg har hatt en ufrivillig pause i styrketreningen min, har jeg som oftest hadde en veldig god progresjon når jeg har begynt på`n igjen. Så det er nok ikke bare negativt med langepauser innimellom. Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 10. november 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 10. november 2010 Hoho, Sarah, du er hekta! Høres jo nesten litt gale ut, men har det på samme måten. Tenker det samme nesten kvar gang eg skal noe ekstraordinært : får eg trent der? Bra du ikkje blei påkjørt då! Puh! Du har vel refleks? Formen er definitivt bedre men å setta i gang med ting i dag er bare for dumt- ein sikker måte å bli sjuk igjen på (believe me eg har brent meg der!). Så no må eg finna ut om det er mulig å ta den timen i morgon. Selvfølgelig skal vi ha noe opplegg her på kvelden så eg veit ikkje om det er mulig å komma fra, men dette er faktisk veldig viktig for meg så eg er innstilt på å prøva. Gud eller kem det no er (meg sjøl kanskje?) stikker kjepper i hjulene for meg absolutt heile tida men eg nekter å gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 10. november 2010 #556 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, bra vi er flere i samme båt. Trening har liksom blitt første pri. Og selvfølgelig bruker jeg refleks Så bra at du føler deg bedre! Men veldig lurt å ta en rolig dag likevel. Krysser fingrene for at du får til PT-timen i morgen. Nå må det være slutt på kjepper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 10. november 2010 Forfatter #557 Del Skrevet 10. november 2010 Hei Yoga- jepp, eg håper på å få noen gode økter etter denna pausen! Har funne ut at eg har full frihet på kveldstid i morgon så eg prøver å få til noe då *kryssar fingrer og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. november 2010 #558 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg skjønner godt at du får trenings-abstinenser! Ikke bare-bare å være treningsnarkoman. Ble nesten påkjørt i går, og det eneste jeg tenkte var: 'Nei! Jeg kan ikke brekke ben eller armer nå, for jeg må få trent!' jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. november 2010 #559 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Ein ting har eg i alle fall klart for meg etter å ha vært et apatisk sjokomumsande slakt i to døgn: EG ER AVHENGIG AV Å TRENA! Alt eg vil no er å løfta, springa, pressa, hoppa, dytta, dra og dundra (?!) i vei mens svetten siler og trynet koker. Leser i loggane dåkkas og er drit misunnelig på at dåkke får markløfta og kosa dåkke glugg i hjel der ute i verden. Men bare vent. Heksa er snart tilbake. OG ho har ete sjokolade. Det er då maksløftene skjer. Haha! Det kommer til å bli ekstatisk når du får trent igjen nå Mim Du er så herlig åpen i innleggene dine Endret 10. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 11. november 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 11. november 2010 Takk for det Line- håper det ikkje blir for mye av det gode med denna åpenheten:) God nyhet: eg er frisk og ny time satt opp i kveld. Eg spanderer ein runde proteinsnacks på heile gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå