Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Takk for innspill! Ja kroppen min er ein ordentlig tusseladd...

Programmet eg går på er veldig skeptisk til tradisjonell kardiotrening :ler: Men eg har ein time intervall-kardio i tillegg til dei tre styrkeøktene i veka, og håper liksom at det skal vera nok. :) Om noen veker skal/kan det aukast til to kardioøkter, men dei er veldig utmattande (intervall sirkeltrening), så eg må ta det litt trinnvis så eg ikkje blir for sliten til å gjøra styrkeøktene ordentlig. Styrken kommer før alt!

Eg ser noen veker til og dersom det ikkje blir bedre er det bare å trappa opp, eventuelt justera på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grei økt i dag. Var ikkje i toppform men det bedra seg utover økta. Armhevingar går det definitivt framover med no :) Blir eg bare kvitt kiloene med spekk på ræva blir eg ein racer på armhevingar (fettkilo kjennes myyye tyngre ut enn muskelkilo)!

Denna veka har vært prega av meir alkohol enn på lenge (oi oi til sammen fira drinkar) og litt dårlig eting- det meste pga sosiale opplegg og at eg får mat servert kvar dag. Men alt i alt er eg fornøyd med kor lite eg faktisk har overdreve med snop og alkohol. Litt sjokkis, fira drinkar, ein middag med skumle ingredienser, og eit litt overdrive inntak av proteinpulver ein kveld eg var godtesjuk er det eg kjem på. Ja også den Atkins-baren, som var alt etelig eg fant utpå kvelden. Hm, rart kor lett ein glømmer småting. Men alt i alt- akseptabelt. Neste veka er og prega av mye reising, men eg skal i alle fall få trent og spist så godt eg klarer "etter boka".

Så forresten noen gamle bilder av meg sjøl på facen, og eg tenkte dæven noe har skjedd. Ganske motiverande. Formbildene eg tar med ujevne mellomrom viser som regel nada nix, så det var fint å få ein liten motivasjons-pepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har vært kjempeflink! Jeg syns selv det er så utrolig mye vanskeligere å holde på godt kosthold og trening når rutinene blir borte.. Reising gjør ofte det! Så moro at du ser forskjell på bilder, det er veldig fortjent :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg synes også du er kjempeflink som klarer å trene og spise riktig når du er på reise. Det er nemlig veldig vanskelig!

Jeg sliter jo med samme fett-på-rumpa-og-lårene-problem som deg, og håper virkelig at det skal takke for seg snart! Overkroppen har jo skjønt tegninga for lengst..

Masse lykke til med PT i morgen! Det blir stas :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk begge. Synes sjøl at eg kunne ha gjort det enno bedre, men ein skal jo og la det vera rom for forbedringar... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuk. :kjefte:

Er heime for å samla krefter, kjenner eg har veldig liten lyst til å avlysa nok ein PT- time. Sjøl om det sannsynligvis er et einaste fornuftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei åh nei! Du er maks uheldig, du, når det kommer til gjennomføring av PT-timen. :( Tror du du får ytt noe særlig bra på timen når du er dårlig...?

Riktig god bedring! :klem:

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...tviler på at eg har så mye å gi.

Men samtidig er eg redd for at hvis eg avlyser no blir det aldri noe av. Hovedpoenget med timen er jo å terpe teknikk, ikkje driva med persing og maksløft.

Men jo du har rett. Eg bare fortrenger litt. :(

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Avlyste timen rett etter eg skreiv forrige innlegg. Ka glede har eg av det når huet suser og verker og eg nesten ikkje orker å stå oppreist? NULL!

Men...åååhr, så utrulig frustrerande detta er!!!

Takk for støtten.

Maten er ganske vanskelig å ha på G når eg er sjuk. Er jo som nevnt før ein emosjonell storetar, og når eg ligg her og kjeder meg kommer sulten raskt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjipt! Det er det verste; når man så gjerne vil trene men egentlig vet at man burde høre på kroppen og bli hjemme.. Du kjenner jo kroppen din best, og sier selv at du nok burde bli hjemme, så da stemmer jeg for det :klem: God bedring!

Edit: Der hadde du avbestilt ja. Ang. maten, du kan ikke få selskap av noen da? Evt. sette deg i resepsjonen (hvis du er på hotel riktignok..) og lese eller noe? Kanskje kjipt når man er sjuk men..

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Kongulo!

Går fint for meg å vera aleina, altså, var bare redd for å begynna med kjedespising. Her har vi faste mat-tider som vi spiser i fellesskap så eg skal prøva å holda meg til dei, og ikkje mumsa for mye på rommet. Når det er sagt har eg ikkje så mye mums tilgjengelig, ein slant diett-protein, litt frukt, sukrin og ginseng er det eg har å "fråtsa" i. :ler:

Går nok bra med meg. Var litt stressa pga denna timen, men kjenner no at det er ikkje så innmari viktig. :)

Optimist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korleis få tida til å gå når eg ikkje ein gang kan gå ut ein tur? Det er massevis av minusgrader kaldt og eg har veldig vondt i hasen, så det er ingen god ide å forlata huset. Artige nettsider anyone? Gjerne treningsrelatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god bok! :)

Ellers er dette nettsider jeg ofte er innom: trening.no, aktivtrening.no, treningsforum.no, trim.no, iform.nu, klikk.no og ulike blogger... Enjoy!

Håper du raskt føler deg bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Nei så synd at du har blitt syk da, Madam_mim! God bedring!!

Jeg titter ofte innom dedication.blogg.no, kriweb.no, blisunn.no.

(Hvis du fortsatt kjeder deg: ikke-treningsrelaterte: popsugar.com, perezhilton.com, seher.no. Ja jeg liker sladder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Sarah og Yoga. Skal sjekka ut dei eg ikkje kjenner til. :)

Håper på bedre form i morgon. Venter egentlig bare på at dagen skal vera over. No skal eg bevilga meg litt kos: cottage cheese med sukrin og kanel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Dessverre så eg er faktisk endå verre i dag :( Må avlysa timen...igjen.

Begynner og å bli stressa for andre ganske viktige ting eg kanskje ikkje får gjort, no er det nemlig bare noen dagar igjen før eg drar fra Trondheim. Så det er mulig at eg må trossa sjukdommen og dra ut, sjøl om det er ein veldig dårlig ide.

Ikkje noe muntert hjørne denna boka mi i dag. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...