Gjest -Sarah- Skrevet 3. november 2010 #501 Del Skrevet 3. november 2010 Så gøy med PT-time Tror jeg ville tatt en liten rolig oppvarming Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. november 2010 #502 Del Skrevet 3. november 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. november 2010 #503 Del Skrevet 4. november 2010 Lurt å varme opp litt først, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. november 2010 #504 Del Skrevet 4. november 2010 Lykke til med personlig trener timen Gleder meg til rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 4. november 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 4. november 2010 Har gleda meg som ein unge i dag. Så når eg etter endt arbeidsdag endelig stod der i busskuret pakka og klar, med skifteklær, busspengar, riktig mat inntatt, matpakka, vatnflaska, til og med sokkeskift hadde eg med, og tusen sommarfuglar i magen... så ringte dei og avlyste. Mildt sagt ein gedigen nedtur. I og med at det er tredje gang detta skjer siden juni, då eg for første gang prøvde å skvisa inn ein PT-time medan eg var på reise, er eg no bare megaoppgitt. Sur og lei og irritert. At det f**n meg aldri skal gå an å få et kvalifisert menneske til å hjelpa meg med treninga???? Gikk seff rett på treninga for å blåsa ut litt. Guffen var det dessverre lite av, er mest skuffa og ikkje spesielt sint. Det er jo ikkje folk sin feil at dei blir sjuke. Gjennomførte økta med null styrke og lite futt, men eg gjennomførte. Yay for meg. Dei tilbydde meg selvfølgelig å bytta til i morgon men då har eg egentlig andre planar, og har ikkje avtalt noe ny time seinare heller. Høres kanskje litt barnslig ut men eg mista litt lysten på heile greia. Regner med at eg ser på det når eg har blitt i noget bedre humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. november 2010 #506 Del Skrevet 4. november 2010 Nei! Er det mulig - 3 gangen liksom... da kan man virkelig lure på om det er ment to have personal trainer da.. Teknikken er nok perfekt Madam Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. november 2010 #507 Del Skrevet 4. november 2010 Skjønner godt at du ble sur! Det er rett og slett bare lite profesjonellt av dem. Tror jeg hadde reagert på samme måte sjøl, og takket nei til ny time. Godt du fikk en treningsøkt i det minste da. Greit å blåse ut litt når man er sur og irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. november 2010 #508 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Æsj så kjedelig! Hadde nok reagert på akkuratt samme måte som deg.. Du var flink som tok deg en økt likevell da! Endret 4. november 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 4. november 2010 #509 Del Skrevet 4. november 2010 Å nei, så kjipt at de avlyste! Skjønner så godt at du blir både skuffa, oppgitt og sint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 4. november 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 4. november 2010 Jøss, dåkke er bare så utrulig forståelsesfulle og greie! Tusen takk for støtte her, eg trudde nesten eg overreagerte noe voldsomt... Tenkte og at det var uprofft. Noen som var blitt akutt sjuke så det var no i alle fall ein god grunn. Men hadde kanskje forventa at dei f.eks foreslo at eg fikk time seinare til halv pris eller noe, for å kompensera for at eg faktisk hadde styrt og ståka og var underveis før eg fikk beskjeden. Om dei gjer det slår eg til, hvis ikkje gir eg f i heile greia. Teknikken er nok perfekt ja...perfekt nok i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. november 2010 #511 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Å nei!! Så typisk! Jeg synes absolutt de burde tilby deg ny time til halv pris, for hele dagen går jo med til å glede seg, spise rett og sånt. Håper det ordner seg, for etter 3 forsøk synes jeg du fortjener å prøve PT! Du var i hvertfall veldig flink som trente likevel. Trente du på Kaliber? Jeg hadde mest sannsynlig dratt hjem og deppa med snuta i godteskålen. Bra jobba Madam_mim! Endret 5. november 2010 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. november 2010 Forfatter #512 Del Skrevet 5. november 2010 Ikkje søren om eg trente på Kaliber, dei får ikkje eit rødt øre av meg! Trente på trimrommet her eg bur. Moralen er: det beste i livet er gratis. I dag er eg salig støl, til tross for at gårsdagens trim kjentes litt halvveis. I kveld stikk eg på øl og konsert. Må jo ha litt byliv og, ikkje bare trening. Blir muligens litt mange utskeielsar denna veka pga denna ølen, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. november 2010 #513 Del Skrevet 5. november 2010 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 6. november 2010 Forfatter #514 Del Skrevet 6. november 2010 Tilbake i siget- tre øl blei det på meg, og null snacks, ganske imponert over meg sjøl faktisk. Måte ty til ein atkins-bar og ei banan utpå kvelden for improvisert kveldsmat. Ikkje så artig med superbehandla mat men antageligvis bedre enn mye anna. I dag fikk eg e-post fra gymmet, dei beklaga og sa at eg får timen til halv pris. Så no blir det nytt forsøk på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 6. november 2010 #515 Del Skrevet 6. november 2010 Det var jammen bra de kom med tilbud om kompensasjon! Skulle bare mangle, spør du meg.. Krysser fingrene for at alt går etter planen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 6. november 2010 #516 Del Skrevet 6. november 2010 Åh nå ble jeg glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2010 #517 Del Skrevet 6. november 2010 Så bra at du får kompensasjon! Håper du får en fin time på mandag nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. november 2010 #518 Del Skrevet 6. november 2010 Åh så fint, håper mandagen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 7. november 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 7. november 2010 Ja no gler eg meg igjen! I går blei det full stress, skulle ut på ein felles middag, og tida srakk ikkje til, så trening måtte bare droppas. Maten der vi spiste var litt skuffande, eg savna brokkolien min...hehehe. Neida, men eg var faktisk litt skuffa når det viste seg at sausen slett ikkje inneholdt det det stod på menyen, men bare hadde hint av smaken av det...pluss et lass sukker. Smakte skikkelig fake. Maten ellers smakte mest av saus, sukker og salt. Usj, nei det einaste som er verdt å gassa seg med er sushi! Det beviser vel at eg har vent meg til rein mat, forhåpentligvis. Men bare så det er sagt: eg et langt fra reint, men mye reinare enn før, i alle fall. No føler eg meg ganske oppblåst og daff, men skal på trening snart og få ordna opp i det! Elsker trening Her kjem litt sutring og klaging: Etter seks veker på nytt program har eg fremdeles dei samme buksene på meg og er egentlig litt skuffa over at eg ikkje har mista noe fett på nedre del av kroppen. Overkroppen derimot er blitt meir definert, eg har definitivt mista fett der. Er jo glad for det, men resultatet så langt er meir pæra enn noensinne. Følr at kroppen min ser heilt unormal ut. Er egentlig fornøyd med å ha potensiale for J-Lo butt, men svære ridebukselår er ikkje fullt så artig. Regner med at det gjelder å vera tålmodig, men er veldig spent på vekt/målebånd når eg kjem heim igjen. Tok ikkje med noe for å forhåpentligvis få ein positiv opplevelse når eg kom heim, men er per i dag i tvil om det blir særlig positivt. Ser musklane i beina voksa, men fettet krymper ikkje! Formbilder av bein skjer ikkje med det første for å si det sånn... Nei, eg trur eg skal slutta å tenka så mye, og heller gå på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 7. november 2010 #520 Del Skrevet 7. november 2010 Så tråkig at rompe og lår skal være så kranglete! Jeg synes det er fascinerende hvor bestemte og individuelle kropper er. Hver enkelt kropp "bestemmer" selv hvor den mener at det er viktigst at det største fettlageret sitter, og hvor mye som skal til før en kropp må begynne og gi slipp på det. Og ingen kropp er lik... Men over til poenget mitt: kanskje du må supplere med litt ekstra kardiotrening for at du skal få de resultatene du ønsker...? God treningsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå