Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Har kanskje ein fordel der i og med at eg er flink å triksa med lys og skygge. Men ikkje noe skarpt sidelys i verden kan redda denna bollemagen fra å bli avslørt!Så vi venter enno litt.

I mellomtida har eg noen bilder av rygg og armar, samt beina. Som eg har gnålt om heile veien, utfordringa mi har alltid vært at eg blir for tynn i overkroppen når eg prøver å få bukt med deigræva. Men eg synst at musklar hjelper litt mot å se for mager ut.

Og ja, kvaliteten på bildene suger, men det viser ka eg meiner mtp kroppsammensetning. Eg vil si eg er eit leksikalt eksempel på ein pæreform :mrgreen:

Disse bildene tar eg muligens vekk om litt...

Rygg, litt fleksa:

post-35699-1286307659,1872_thumb.jpg

Arm, fleksa:

post-35699-1286307754,2324_thumb.jpg

og beina, der fettcellene bur ;)

post-35699-1286307825,4871_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøft med bilder! :) Syns ikke beina dine ser ille ut i det hele tatt jeg, men jeg ser hva du mener med forskjellen. Det stopper vel av seg selv, og kroppen begynner å ta av underkroppen til slutt! Men er jo kjipt når fettet blir borte fra de stedene du vil det skal bli værende.. :roll:

Ellers har du skikkelig flotte armer altså! Mye mer markert bicep med "peak" enn det jeg har! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine bilder! :nigo:

Har alltid ønsket meg muskuløse lår, så ble litt misunnelig på underkroppen din, jeg. :lol:

Hos meg legger alt det unødvendige seg rundt midjen, og det kunne mye heller lagt seg rundt hoftene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen takk begge. :sjenert:

Kongulo: Siden eg er ganske tynn i overkroppen ses musklane bedre- trur egentlig du har større enn meg!

Yoga: eg er slett ikkje misfornøyd med å ha kraftige bein og stor rumpe, det er bare den rullen med fett øverst på lårene (ridebukselår?)som irriterer vettet av meg!!! Vil så gjerne ha litt mindre flabb der, samt litt meir biff på toppen så skal eg bli fornøyd :) Målet er å jevna kroppen litt meir ut, men vil nok alltid væra litt "rumpedominant" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Mer biff og mindre flabb. Høres ut som et litt mislykka kjøttmåltid.

Jeg synes du har en kjempefin kropp, jeg. En kropp du har all grunn til å være strålende fornøyd med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, mislykka kjøttmåltid. Ja sånn kan ein jo kjenna seg til tider.

Tusen takk! Eg skjemst ikkje på noen måte, men ser absolutt potensiale for forbedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glømte å logga (min aller første) pilates-time i går. Ikkje den heilt store kraftanstrengelsen fra meg, hadde kjørt magemuskulaturen nok tidlegare på dagen, men fint å bare væra med og prøva litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRening på torsdag og sannsynligvisi dag.

Forresten så er eg hekta:

Finst det noe bedre enn cottage cheese,banan og kakaopulver???

YUMMI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - kan kanskje bli litt bittert men eg synst det er knallgodt. Banan er jo søtt, så sammen blir det dynamitt! Uten banan blir det litt heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommeg ikkje av flekken i går- men gikk i alle fall ein times tur.

I dag var det full guff på trening- var ganske pumpa på slutten og brølte litt på slutten av armhevingssettene. Etterpå blei det ein fin tur i høstsola! I morgon skal eg begynna med kardio-intervallar etter programmet. Ikkje vanlig løping på mølla, men kroppsvektøvelsar, mye hopp&sprett. Blir spennande!

Ellers glimrar framgangen med sitt fravær når eg sjekkar vekta eller med målebåndet. Heldigvis kjenner eg litt forskjell på pølseskinn-buksene, ellers hadde eg blitt litt demotivert. Viktig å ha mange indikatorar for suksess!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervallar med hopp og sprett var moro! Litt rart å holda på med på et treningssenter-passer egentlig bedre i ein gymsal,og alt utstyr eg treng er ein benk å hoppa på. Mens eg holdt på var det til tider VELDIG tungt, men dei var korte så då går det fint. Ellers har eg endelig fått med minkjære i studio- eller, eg var med på hans som han bruker gratis i forbindelse med jobben. Første gang! Det betyr at eg endelig har ein spottar,som eg skal benytta meg flittig av når detta programmet er ferdig utpå nyåret, når eg vurderer å starta på 5x5 eller RYP :)

Testa maksen i benk-den er fortsatt 35 kilo. Synes sjøl at det ikkje er så verst...Med kenbøy var det gått kraftig tilbake. HATER knebøy!

Men elsker å trena altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye blir lettere håndterlig med en spotter..

Godt å se at det ikke bare er jeg som har et hatforhold til benk og knebøy. Jeg kjører variasjonsøvelser der for tiden, for kanskje å kunne mestre de øvelsene bedre når/hvis jeg går tilbake igjen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koslig med spotter og selskap! :) Spesielt benk syns jeg blir mye tryggere med en som står bak, kan liksom prøve på litt ekstra tunge vekter da!

Kjedelig med knebøyen da, er jo en så bra øvelse at det er kjipt å kutte den ut helt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med knebøyen da, er jo en så bra øvelse at det er kjipt å kutte den ut helt :(

Eg tenker: Er jo ein så kjip øvelse at det er bra å kutta den heilt ut :)

Hehe, neida, men er litt lei no. Null progresjon og bare tull. Ikkje minst kjenner eg det begynner å knytta seg fast baki nakken i kveld - for første gang siden sist eg var borti den stanga... tilfeldig? Neppe.

Eg vil gjerne rula i knebøy, men eg mestrer den ikkje i det heile tatt! :frustrert:

Men uansett: kos med selskap, og håper eg skal få litt hjelp med bøyen. Benken er eg svak i,men har ikkje så mange issues med den...fint med spottar uansett!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser den, er jo ikke noe morsomt uten progresjon og mestringsfølelse. Har du prøvd frontbøy, kanskje det er bedre? Og har du stanga høyt oppe på nakken så det knyter seg? Du har vel tenkt på dette tidligere, tenkte bare jeg skulle nevne det i tilfelle noe kan hjelpe.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer på å ha stanga der den skal væra, men har visst ikkje heilt fått det til.

Frontbøy har eg stor tru på og har prøvd littegrann,men forstår nada av kor eg skal gjøra av stanga- ligger den på fronten min gjør det avsindig vondt- rett på kragebeina, eller brystbeina (null polstring her!). Og å holda med henda har eg ikkje fått til- albuane skal jo vera "fram" og på høgde med brystet.

Nei no vart det mykje klaging her! Lover å testa litt knebøy og frontbøy igjen snart, med hjelp fra min kjære. Kan jo ikkje vera dårligare enn han!!!

Takk for oppmuntring og tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaging er da greit innimellom :nigo: Jeg klarer heller ikke det grepet med albuene fram, men bruker et kryss-grep hvor stanga hviler på overarmene/skuldrene mine. Nå har jo du mindre polstring enn meg, men det har hvertfall vært den eneste måten jeg kan løfte frontbøy på komfertabelt :)

Slik som dette !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha- takk for tips! Men når ein har stanga på framsida av skuldrene vil vel det begrensa vektene ganske kraftig. Eller gjør det ikkje det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en del mindre i frontbøy enn knebøy ja (nå har ikke jeg trent frontbøy veldig mye da), men det er jo uansett mye bedre trening enn å kutte knebøyen helt ;) Kanskje det også kan hjelpe så det løsner for deg i vanlig knebøy! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...