Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Gikk fin-fint (trur eg). Ingenting gikk galt i alle fall, og folk virka fornøyde. Ikkje så mange på timen, det er enno mest populært med outdoor walking. Når høsten kommer buldrande for fullt blir det nok meir trøkk. :)

Det morsomme er at eg blir såpass andpusten at eg har litt problemer med å snakka på slutten. Håper det bidrar til at trimmen virker truverdig i alle fall!

Etter timen blei det styrke på bryst og rygg. OG- eg klarte 40 kg i benken. Ny rekord, og ein særs etterlengta sådan.

God innsats, godt resultat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er egentlig ikkje skummelt, men eg bekymra meg jo sjølvsagt litt underveis med tankar som "synst dei det er dritkjedelig?", men eg må jo bare kjøra mitt løp så får dei lika det eller ei. Merker fort om det blir folketomt på timane. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei lita "utendørsøkt" då vi var og sagde ned trær på laurdag, funksjonell styrke er jo ikkje feil. Ellers er helga eit sorgens kapittel kva fysisk fostring angår (fylla har skylda :gjeiper: )

Men i dag! Først så gikk knebøyen sånn nokonlunde. Prøvde meg på 70 kilo. Første forsøk gikk skeis, det andre gikk greit, men var ikkje djup nok. På marken klaska eg til med 75 kilo. Det var ikkje ubegripelig tungt, så då er 80 snart eit faktum.

Det er kjekt å bli sterkare! :jepp:

Har begynt å forstå kor viktig mat er i forbindelse med styrke. Å eta ganske så mykje er visst eit must for meg om eg vil auka i styrke eller bygga noko som helst. No har inntaket jevna seg litt ut, og er på nokonlunde vedlikehold, men at eg har lagt på meg ein god del er eit ubestridelig faktum. Ikkje veldig artig. Men likavel, eg husker frustrasjonen frå då eg var på slankern. Trente som ein idiot med lite resultat. Det kjentes som om eg aldri auka i styrke, aldri blei noe meir biff, og det var ikkje så kjekt det heller.

For meg virker det nesten som at eg må velga mellom å vera litt større enn eg likar, men sterk, eller omtrent så slank som eg vil, men svak.

Urettferdig!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein time med indoor walking fungerte som grei oppvarming og lindring av støle bein i dag. Tok litt bryst og skuldre etterpå, men hadde litt dårlig tid så det blei på innfallsmetoden. Klarte forresten 5 reps med 14kgs manualar i benk, det er ny rekord (for ein mnd siden klarte eg ein halv!).

Bare slacka med lydbok i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv med logging. Har trent kardio og styrke både søndag og mandag, i dag blei det bare ein lang gåtur på halvanna time, passa fint for støle musklar.

Ny giv i morgon- håper på all time high i knebøy- eller kanskje low er riktig uttrykk.

Denne instrueringa er fakta noe av det smartaste eg har begynt med, forresten. Eg treng jo ikkje ein gang mobilisera viljestyrke for å trena kardio, eg bare gjør det. Og får betalt. Sweet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så dumt å få betalt for kondisjonstrening. Skulle gjerne sett at det var litt enklere og billigere å bli instruktør på SATS. Med tanke på enkelte av instruktørene på SATS må jeg innrømme at jeg ikke har den aller største tiltroen til det basiskurset for å si det sånn ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, må du betala for å bli instruktør? For å få kurs då? Her var det null krav, faktisk. Ein times (gratis) instruksjon og thats it. Men eg vil jo tru at nivået på SATS er ganske mye høgare enn det er her, sjøl om dårlige instruktørar dukkar opp. Om du tar kurs vil du vel raskt tjene inn igjen penga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, må du betala for å bli instruktør? For å få kurs då? Her var det null krav, faktisk. Ein times (gratis) instruksjon og thats it. Men eg vil jo tru at nivået på SATS er ganske mye høgare enn det er her, sjøl om dårlige instruktørar dukkar opp. Om du tar kurs vil du vel raskt tjene inn igjen penga?

Man må ha kurs til den nette sum av 5000 kr for å bli instruktør på SATS. Et basiskurs der man lærer anatomi og treningsfysiologi, også et gruppetreningskurs der du kan velge mellom saltimer eller sykkel, evt. begge da hvis du har lyst til å bli instruktør i begge deler. Etter det er det mulighet for å få jobb i SATS, og får du det får du gratis kurs etterhvert.

Synes du er tøff som blir instruktør, skulle gjerne vært med på en av dine timer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det var ikkje snaut! Men det viser vel at dei som er instruktørar tar det litt seriøst, SATS er jo ein svær kjede som må gjøra tingene meir nøye enn lokale bedrifter. Resultatet skal eg ikkje ha uttalt meg om, då eg aldri har vært på SATS-timar.

Om du skulle befinna deg i arktiske strøk ein torsdagskveld er du veldig velkommen! Men eg trur du hadde slakta meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag hadde eg timen min pluss litt bryst og skuldertrening etterpå. Blant annet "gjennomførte" eg Enigmas skuldersett med ei 5-kilos skive, mildt sagt DØD OG PINE.

I dag skal vi ha fest, som betyr at det ikkje blir mye trim på meg dagen derpå. Ergo blir det fullkropp i dag, blir digg! Tenker det ser omtrent slik ut:

Knebøy

Nedtrekk

Beinpress

Markløft

Roing av noe slag

Benk med manualar

Skulderpress

Skuldersett

Flies

Fader alle t-skjortene mine stinker gammal svette, uansett kor mykje eg vasker dei, også med eddik! Bluærk! Fleire tips? :)

Lit kjipt at eg har tusen singletar eg kunne brukt, men på senteret er det ikkje lov å trena i singlet (noe eg egentlig bør vera glad for siden dei har eit røtent vifteanlegg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag hadde eg timen min pluss litt bryst og skuldertrening etterpå. Blant annet "gjennomførte" eg Enigmas skuldersett med ei 5-kilos skive, mildt sagt DØD OG PINE.

I dag skal vi ha fest, som betyr at det ikkje blir mye trim på meg dagen derpå. Ergo blir det fullkropp i dag, blir digg! Tenker det ser omtrent slik ut:

Knebøy

Nedtrekk

Beinpress

Markløft

Roing av noe slag

Benk med manualar

Skulderpress

Skuldersett

Flies

Fader alle t-skjortene mine stinker gammal svette, uansett kor mykje eg vasker dei, også med eddik! Bluærk! Fleire tips? :)

Lit kjipt at eg har tusen singletar eg kunne brukt, men på senteret er det ikkje lov å trena i singlet (noe eg egentlig bør vera glad for siden dei har eit røtent vifteanlegg).

Ikke lov å trene med singlet? Hmm, da hadde jeg slitt tror jeg. Hater å trene i t-skjorte.

Rart at du ikke får ut svettelukta med eddik. Da har jeg ikke noe tips gitt.

Du kommer deg på skuldersettet mitt, 5 kg er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg på morrakvisten, stod opp på formiddagen, la meg til å sova igjen og sto opp og gikk på trening på kvelden. Ganske utrulig å få sova dagen derpå, og deretter kjenna meg opplagt til trening. Beste bakfylla eg har opplevd faktisk. ;) Det blei ein time indoor walking og litt hofteflex på ball etterpå. Merker i dag at det var ei stund siden magespesifikk trening gitt... :ler:

No blir det styrke på beina- den einaste kroppsdelen som ikkje skrik om nåde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bein og rygg, gitt (kan jo ikkje gi meg når eg først er der). Fikk til og med noen få reps med 70 kilo på knebøy. Det bedres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tirsdag: 45 minutt indoor walking, pitelitt styrke bryst

Onsdag: NADA

Torsdag: 45 min indoor walking, styrke på bryst og skuldre. To rundar med 5-kilos skiva på skuldersettet. Men eg trur eg såg ganske...sprengt ut underveis.

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ikkje mindre enn sju stykker i ein gjeng som okkuperte knebøystativet i ein føkkings time. :snurt:

Eg registrerer dei pubertale okkupantane når eg kjem, men går på cross-traineren ved godt mot, og begynner å varma opp. I ti minutter. Tjue minutter. Tretti minutter...og begynner med ryggtreninga i stedet for beina, tenker at "det blir jo ledig til slutt".

Men.

Først skal alle sju løfta mark.

Så...skal alle sju ta knebøy.

Og så...er klokka der, og senteret stenger.

:kjempesinna:

Så det blei ingen beintrening utenom beinpress i dag. Kjørte tyngre enn dei gjorde då. Barnslige meg påpeika det! :erter:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vart det ingen trad styrketrening, men litt vedhogst, det er sabla tungt det og!

I dag: rygg og bein.

Oppvarming 20 min på ellipse, og tøying.

Kjørte knebøy opp til 62kg, nedtrekk opp til 40kg, markløft opp til 80kg (som er pers, men teknikken var nok ikkje heilt på topp), sittande roing opp til 50kg, beinpress opp til 120kg, strakarms nedtrekk og litt halvhjerta strakmark med 50kg på slutten. Utrulig sliten i ryggen etter marken, ja.

Økta var bra men merka at armar og rygg har blitt brukt godt i går. Noe som bidrar til at eg bruker øvre rygg, muskelen trapesius, for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: styrke bryst og skuldre. Litt slapp økt, men benken har bedra seg. Håper å få 1RM opp til 45 før året er omme.

I dag var eg på ein god gruppetime. 60 min spinning med bra trøkk og OK musikk.

No når eg arbeider på kontor og sitter på baken dagen lang, merker eg at eg har mye meir energi igjen på slutten av dagen, og klarer fint å trena meir eller mindre kvar dag uten å kjenna meg sliten slik eg ofte gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...