Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Dummedum nakke gjør at eg dropper styrketreninga IGJEN og i dag sprang vi istedet test på ei mil.

Målet mitt er å springa på under ein time, tenker å springa mila på midnattsmaratonet. På 1 mil brukte vi ca 1 time og 3 minutt i dag. Synes sjøl at det er dødsbra! For den løypa vi sprang bestod av mange hindere: 500 meter bratt bakke, snø i veien, svære dammar av smeltevatn og steinrøysaktig underlag som gjorde at tempoet blei meeeeget sakte innimellom. Derfor våger eg å påstå at på ei relativt flat strekning er eg allerede innanfor målsettinga mi.

Jippi!

I morgon og tirsdag blir det dei to siste dagane med styrketreningsprogrammet, og så starter eg med meir løping. No er snøen så godt som fordufta, sesongen er i gang, hurra!

Tipper det blir to-tre løpeøkter og to styrkeøkter i veka framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra løping, ja! :nigo: Nå er du ikke langt unna målet ditt! Så moro!

Er det et spesielt løpeprogram du kommer til å følge når du starter opp med mer løping, eller kommer du bare til å følge lysten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, har jo bare kalt det rack chins eg, men då er det altså omvendt roing eg har foretatt meg! Takk for korrigering.

Yoga: eg setter opp eige program basert på omtrent samme opplegg som sist, med 3 økter i veka: ein intervall, ein rolig langkjøring (1 mil+, detta skal vera ein avslappande tur) og noko som vert kalla måltempo, der eg spring så langt eg klarar i det tempoet eg ynskjer å halda under sjølve løpet. For min del vil eg prøva meg på 11 km/t.

Sidan det berre er fem veker til løpet har eg ikkje vilt høge forhåpningar, men håper å komma meg ned mot 57-55 minutt. Det blir rundt ti minutters forbedring fra fjorårets løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Bein/rygg

Oppvarming: 15 min rask gange i bakke, tøying

Strakmark: (10x20kg 10x40kg) 6x60kg 7x60kg 6x62kg 6x64.5kg

Nedtrekk: (10x20kg) 4x40kg 6x35kg 6x35kg 6x35kg

Utfall: (10xkroppsvekt) 6x16.5kg 6x14kg 6x14kg 5x16.5kg

Einarms roing: (10x6kg) 8x14kg 6x16.5kg 7x16.5kg 6x16.5kg

Goblet squat: 6x16.5kg 6x16.5kg 6x19kg 6x19kg

Tåhev: 10x86kg 10x93kg 10x93kg 10x93kg

Endelig ei GOD økt der ingenting gjorde vondt. Eg var støl som et uvær i eine låret etter sjokk-løpinga i går, men støl er peanuts i forhold til ordentlig vondt.

Lenge leve treningsglede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvarming: 5 minutt jogg, litt øvelsar

Benk: (10x20) 4x35kg 6x32.5kg 6x32.5kg 5x32.5kg

Kabel: 3x20kg 7x15kg 7x15kg 7x15kg

Militærpress: 6x12kg 6x20kg 6x20kg 6x20kg 6x20kg

Situps: 20-30-32

Beinhev: 14-14-14

Hevesett: 4kg-manualer, 4 sett, 6 reps

Enigmas skuldersett: ein runde med 2.5kg-skive

Var fullstendig mørbanka i skuldrene allerede før eg begynte (litt usikker på koffor, men sannsynligvis fra trening i går). Det gjorde sitt til at benken blei ganske så skuffande, og at skuldersettet på slutten bleimeget amputert. Hadde jo tenkt å gi alt på den aller siste dagen på programmet, men eg brukte opp mye av futten i går. Ellers gikk det jo ganske bra. No skal eg ha noen dagars pause fra styrketreninga og testa 10RM til helga. Håper håper håper på økning i benken...

Fortjener litt blåmuggost no altså. Håhå det er godteri for meg!

(Mim eter blåmuggost slik: :popcorn: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har eg fått stygga på alt proteinpulveret mitt, så den som vil ha skal få! Eg gir det vekk.

Det eine heiter Reflex (kjøpt på myrevolution), det andre er M-Factor (Myrevolution sitt erteprotein) og det tredje heiter noe som slutter på Texx (kjøpt på proteinfabrikken). Alle er sjokoladesmak. Påbegynte, men har ikkje putta noe skummelt i! Reflex og Texx er litt under halvfulle, grei smak men gikk så intenst lei. Erteproteinet er såvidt åpna men dømt nord og ned smaksmessig av min gane. ÆSJ det smaker jo erter!

Hehe, bra reklame. Men eg gir det vekk. Om nokon vil ha det tilsendt kan dei bare skylda meg ein pakke bugg eller noe... (heksa hater nemlig å kasta fullt brukbare matvarer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gi meg adressa du vil ha det sendt til. Eg lover deg mange spennande kulinariske opplevelser. Men fornøydhetsgaranti følger ikkje med...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 km lett jogg i dag. Eller, lett og lett. Det var svintungt, bly i bein og armer. Gikk ikkje spesielt fort unna, nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test av 10RM.

Benkpress: 27.5kg til 32kg

Strakmark: fra 50kg til 60kg

Nedtrekk: 35kg, ingen økning.

Er greit fornøyd. Mest fornøyd med benken, minst med nedtrekken. Eg har økt litt i styrke, eg klarte 7 reps med nedtrekk med 40kg, og det er definitivt meir enn eg klarte før, men altså ikkje nok til å setta ny 10RM. Dustete at nedtrekksapparatet aukar med 5 kilo per hakk, synes det er alt for mykje.

Trening framover:lurer på om eg skal kjøre ny runde med eit liknande program. Detta funka jo ganske bra, og eg trivdes med å veksla mellom høg- og lavreps.

Skal som sagt sannsynligvis springa 10-kilometer i slutten av juni, så må springa litt og.

Ellers har eg vore på ein real BULK ei siste vekene, har lagt på meg alt eg mista før halvmaratonet. Kødder ikkje. :fnise: Det var jo ikkje meininga, men eg gir f i akkurat det og satsar heller på litt livskvalitet og kanontrening enn kaloritelling akkurat no. Får jo litt større pupper om ikkje anna. ;)

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Alle monner drar...

Trur eg bare kjører på vidare, men med veklsing på reps kvar veke, slik:

veke 1: 14 reps

veke 2: 10 reps

veke 3: 6 reps

...og repeat!

Øvelsane blir omtrent som no, men bytter ut strakmark med vanlig mark. Trenger sårt å bli sterkare der. Eg dropper militærpress og kjører heller skulderpress med manualar. Nakken har protestert heftig mot den øvelsen!

Skal og shoppa rundt etter ei alternativ brystøvelse i stedet for flies med kabel. Kabelapparatet på gymmen vår er mildt sagt RÆVA og det fungerer dårlig.

Tips og innspill mottas som vanlig med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvanlig lang treningsfri, men det har vore godt! Elskar å trena, men det tar unektelig ein del tid og energi, og dei siste dagane har eg brukt den på heilt andre ting. Nydelig vær her i nord som bare må utnyttast- dessuten er midnattsola i full sving så finaværet varer jo heile døgnet. Frisk luft har eg fått om ikkje anna. ;)

Så i dag fekk eg meg ei impro-økt på heile kroppen, beståande av:

djupe knebøy- lenge siden sist gitt!

nedtrekk

roing med kabel

benkpress

skulderpress

planken/sit-ups

+litt tøy og bøy

Kjente at knebøy gikk mye bedre enn før- eg trur jaggu eg har blitt sterkare!

Det blir forhåpentligvis litt meir trening på meg i helga. Satsar på ei løpeøkt og ei styrkeøkt før neste veka og nytt program startar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, det blei ikkje akkurta som håpa på treningsfronten nei. Bare massevis av frisk luft og slaraffenliv.

Men i dag er eg i gang med mitt nye program. Det er nok ein tosplitt med variert repsantall og ser slik ut:

Madam Mims Muscle Mania :bolledeig:

Splitt1: Bein og mage

Knebøy

Bulgarske utfall

Sit-ups

Beinhev

Tåhev

Splitt2: Overkropp

Nedtrekk

Benkpress m manual

Skulderhev

Roing

Enigmas skuldersett (den er kome for å bli!)

Repsantall:

Veke 1: 14 reps

veke 2: 10 reps

veke 3: 6 reps

...og repeat!

Registrerer at eg drar på ferie etter 5 veker, og det blir ganske umulig å få trent på senter der eg skal. Derfor blir det litt intensivering slik at det går på fem veker :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Bein/mage

Oppvarming: kjapp sykkeltur

Knebøy: 14x20kg 14x30kg 14x30kg 14x30kg

Bulgarske utfall: uten vekt, 3x14reps

Situps: 30-34-30

Tåhev: 14-14-14

Tåhev: ein og ein fot med 12-lbs vekt, i trapp. 3x14reps

Det var skikkelig tungt, sjøl med lave eller ingen vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening:

Overkropp

Nedtrekk: 14x30kg 14x35kg 14x30kg

Benk med manualar: 14x8kg 14x11kg 10x11kg 5x8kg

Framoverlent ettarms roing: 14x11kg 14x13.5kg 14x13.5kg

Skulderpress:14x6kg 14x6kg 10x6kg 10x3.5kg

Skuldersett: 2.5kg-skive, tre rundar

Settene der eg ikkje har klart 14 reps har eg "kompensert" litt med ekstra sett med lettare vekt. Veit ikkje om det har noe for seg men eg føler at det har det- blir heilt utpumpa!

Status: MØRBANKA!

Desse to dagane har eg virkelig trent hardt. Ikkje i form av veldig tunge vekter, men har hatt god intensitet, trøkk og kontakt. Er kjempefornøyd. Og støl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

Bein/mage

Oppvarming: 20 min gange med stigning, tøying

Knebøy: 10x20kg, 14x30kg 12x30kg 14x32kg

Bulgarske utfall: 3x14 reps, kroppsvekt holder lenge

Situps: 35-32-33

Beinhev: 15-15-15

Tåhev ett og ett bein: 14x12lbs 14x12lbs 14x20lbs

Goblet squat med kroppsvektx14

Strakmark med pinglevektx20

Var støl og ganske stiv på framsida av hofta, som ødela litt for knebøyen og utfallene. Gjorde heldigvis ikkje vondt, slik det ofte var tidlegare. Skal bli endå flinkare å tøya!

Holder på å mista buksa når eg tar djupe knebøy, alltid lika kjekt å kjenna at buksa sklir når du sitter der i bunnposisjonen med ræva ut mot lokalet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...