*Enigma* Skrevet 30. mars 2011 #921 Del Skrevet 30. mars 2011 Bare innom for å informera om at størrelse 38 no er eit faktum på buksefronten. Og det gjør meg nesten rablande glad. Siste løpetur og litt klatring i dag, før fullstendig fri til søndag. Godt jobba, frøken! Deilig når man merker at det nytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. mars 2011 #922 Del Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer!! Flinking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 30. mars 2011 #923 Del Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer, vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #924 Del Skrevet 30. mars 2011 Tusen takk alle! Har noen få kilo igjen, så er vekta på riktig plass i alle fall. Dessverre forsvinner jo fettet fra utvalgte steder, mens det klamrer seg til andre. Her må heftig styrketrening på underkropp til, skjønner eg. Noen tips for å bli kvitt ekstremt gjenstridige reserver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #925 Del Skrevet 30. mars 2011 Siste trening gjennomført. Først to timar klatring (som bare er moro) og så 6 km "lett" jogg. Åh herregud! Lure meg tenkte at det her klarer vi vel på 35 minutt, noe eg er så dum å seie høgt, og gubben setter av gårde som et lyn. Mens eg henger på som ein blesebelg. På slutten hang vi ein god del etter så det vart ei ganske heftig fart. Fikk faktisk tårer i augene fordi det var så jævlig. Men når eg kom heim fekk eg beskjed om at mi venninna hadde født ein unge omtrent samtidig, og eg tipper at ho hadde det mykje jævligare enn meg akkurat då, så eg spiste litt proteinpulver og fikk tilbake livsperspektivet. Pakking og orging. I morgon er det OFF WE GO! Blir kanskje ikkje så mykje å sjå på internetten før mandag/tirsdag, men håper å få et svett seierstryne med øl posta på facen i helga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 31. mars 2011 #926 Del Skrevet 31. mars 2011 Lykke til! Kanskje litt for sent å spørre nå; men hvis du ikke har en hemmelig facebook så vil jeg gjerne få pm om navn, om jeg kan få se seiersbilde i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. mars 2011 #927 Del Skrevet 31. mars 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. mars 2011 #928 Del Skrevet 31. mars 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 31. mars 2011 #929 Del Skrevet 31. mars 2011 Selv om jeg ikke har kommentert så mye, så har jeg fulgt ivrig med på halvmaratonforberedelsene dine. Lykke til i Berlin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 31. mars 2011 #930 Del Skrevet 31. mars 2011 Lykke til! Savner forresten en beinøvelse på programmet du har satt opp. Trener du bakside lår bør du trene forsiden også. Knebøy/frontbøy for eks, og evt variere med beinpress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. april 2011 #931 Del Skrevet 1. april 2011 Lykke til! Savner forresten en beinøvelse på programmet du har satt opp. Trener du bakside lår bør du trene forsiden også. Knebøy/frontbøy for eks, og evt variere med beinpress. Tenkte litt det samme da jeg leste programmet, men så så jeg at det er utfall der, så hun får med seg forside lår også der. Det går jo så klart an å dskutere hva som er best av utfall og knebøy/frontbøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 1. april 2011 #932 Del Skrevet 1. april 2011 Lykke til Mim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 3. april 2011 #933 Del Skrevet 3. april 2011 Tenkte litt det samme da jeg leste programmet, men så så jeg at det er utfall der, så hun får med seg forside lår også der. Det går jo så klart an å dskutere hva som er best av utfall og knebøy/frontbøy. Jeg så ikke utfall jeg, leste over flere ganger, men da slurvet jeg vel Det beste vil nok være å kunne variere, og helst kjøre begge deler. Jeg ville, hvis jeg skulle bestemt, valgt knebøy, men så er jo jeg litt farget av mine egne lidenskaper. Man vil nok også kunne oppnå en høyere total muskelstimulering av å kjøre knebøy da man kan legge på litt mer belastning, noe som er positivt for både fremgang på lår og generelt på hele kroppen. Begge øvelser er funksjonelle og gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. april 2011 #934 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg så ikke utfall jeg, leste over flere ganger, men da slurvet jeg vel Det beste vil nok være å kunne variere, og helst kjøre begge deler. Jeg ville, hvis jeg skulle bestemt, valgt knebøy, men så er jo jeg litt farget av mine egne lidenskaper. Man vil nok også kunne oppnå en høyere total muskelstimulering av å kjøre knebøy da man kan legge på litt mer belastning, noe som er positivt for både fremgang på lår og generelt på hele kroppen. Begge øvelser er funksjonelle og gode Tok litt tid før jeg så det også. :gjeiper: Selv ville jeg også valgt begge deler, men jeg tror mim har en liten uoverensstemmelse med kneby og frontbøy om dagen. Hvordan gikk løpet, mim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #935 Del Skrevet 5. april 2011 Er så spent på å lese hvordan det gikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 7. april 2011 Forfatter #936 Del Skrevet 7. april 2011 HEI ALLE! Det gikk SUPERFINT! Løp på 2:08 og er dødsfornøyd med det. Faktisk. Sjelden eg er fornøyd, men no er eg det. Fantastisk fint var det. Sol og over 20 grader, med sambaorkester, tusenvis av løparar og masse heiarop heile vegen. Nydelig løypa med mange severdigheter undervegs, løpet går midt i smørøyet gjennom Berlins hovedgater. Litt vondt var det på slutten, men langt fra ille. Det heile vart avrunda med øl på målstreken. Tusen takk for alle lykkeønskningar. Eg har plagdes max med å komma på nettet, fordi eg er ute på tur med livet i ein koffert og mobilnettet takler ikkje KG. Men det var fint å komma på i dag og sjå or ein aktivitet det er her Blir jo heilt rørt. :happy: Liker for øvrig at de diskuterer styrkeøvelser i boka mi i mitt fravær! Takk for tips Prudence og Enigma. Eg har som det sies ein del issues med alt som slutter på -bøy for tida. Men eg fekk prøvd bein/rygg på gymmen saman med Klips og Enigma i går (det var gøy!) og kjente at eg kunne hatt ein øvelse til med. Så kan godt henda eg putter inn noe, beinpress dersom bøyen blir for kjip. Då fortsetter eg på min lille "Norgesturne", blir vel lite på nett før over helga. PS: Oslo halvmaraton anyone??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 7. april 2011 Forfatter #937 Del Skrevet 7. april 2011 Kongulo: prøvde å senda deg ein PM, men det fungerer ikkje. Trur det er fordi du har rare teikn i navnet ditt. Prøv å senda meg ein så kanskje eg klarer å svara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 7. april 2011 #938 Del Skrevet 7. april 2011 Nøyaktig samme tid som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. april 2011 #939 Del Skrevet 7. april 2011 Åh gratulerer med vel gjennomført, kjempebra tid! Dumme navnet mitt, prøver å sende deg pm jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. april 2011 #940 Del Skrevet 7. april 2011 Gratulerer med overstått løp! Jeg bøyer meg i støvet, herregud så flink du var!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå