*Enigma* Skrevet 25. november 2010 #601 Del Skrevet 25. november 2010 Håper ting blir litt mindre kjipt snart, og riktig god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. november 2010 #602 Del Skrevet 25. november 2010 God bedring, og håper du snart føler deg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 25. november 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 25. november 2010 Tusen takk alle sammen. Fin gjeng her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 25. november 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) dobbelpost :gjeiper: Endret 25. november 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. november 2010 #605 Del Skrevet 26. november 2010 Henger meg på de andre, håper får det bedre snart, og at du blir frisk fort som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 29. november 2010 Forfatter #606 Del Skrevet 29. november 2010 Relativt frisk, frisk nok til trening i alle fall! ENDELIG! Har sove veldig dårlig og jobba ganske mye så var sliten i dag. Hadde likavel ei beinøkt, kjente at poffen ikkje heilt var der, men gjennomførte greit. Knebøy, strakmark, bulgarske utfall og litt step-up. No håper eg å få samla opp litt etterlengta søvn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. november 2010 #607 Del Skrevet 30. november 2010 Så bra! Si meg, blir du helt kakestøl i beina av utfall? Jeg går som en pingvin i flere dager etter utfalltrening! Håper du er frisk og opplagt i dag Ha en flott dag, Mim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. november 2010 Forfatter #608 Del Skrevet 30. november 2010 Nei, blir ikkje støl nok egentlig. Men med bulgarske utfall må eg som regel gi meg etter to sett fordi eg får strekk i ften som ligger på benken kanskje derfor? JAAAA, i dag er eg på TOPP! Overkroppstrening i dag. BIFF BIFF BIFF BIFF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. november 2010 Forfatter #609 Del Skrevet 30. november 2010 Hehe, lettare gira i dag morges ser eg. Treninga blei gjennomført, men det var smikkfullt på senteret og fikk ikkje konsentrert meg heilt. hoftefleks 10-6-12reps nedtrekk 12x20kg, 8x 27kg 4x34kg (dei har bytta ut kabelapparatet- men hallo for noen hopp i vektene på det nye!!!) 8x27kg sittande roing 10x27kg 10x34kg armhevingar 3 X 8 militærpress med stang, husker ikkje vektene men 3x10 og det var ganske tungt ja! sidehev, noe ustrukturert (piitesmå vekter, 8 og 5-pundsmanualar) skulderpress manualar annankvar sida 8x8-pund 8x6.5kg, 5x9kg skrå benkpress med manualar 10X6.5kg, 8X9kg 5x11kg Logger etter hukommelsen, er et sted no der eg bare vil trena og ikkje skriva opp så mye, i alle fall ikkje mens eg holder på. Useriøst kanskje, men desto større treningsglede for meg akkurat no. Viktig å holda på motivasjonen i mørketida Satser på to økter til denna veka, ei på bein og ei på overkroppen. I helga blir det nok ein skitur og... YAY for trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 30. november 2010 #610 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Las bl.a. første siden din- og jeg må bare si WOW! Du har virkelig hatt gode resultater over tid! og YES for trening og treningsglede! Hvordan går det med chins`ene/dipsene forresten? (Nå har ikke jeg nilest boka di, men så du hadde det som mål... det har nemlig jeg og! Er ikke så lett enda ) Endret 30. november 2010 av loxodonta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 1. desember 2010 #611 Del Skrevet 1. desember 2010 Følger du et program nå, eller gjør du bare øvelser du føler for underveis i treningen? Jeg prøvde forresten sånn at jeg drar meg opp, aner ikke hva det heter. Hadde aldri klart det uten hjelp. Stod på en sånn vektkasse, som hjalp meg med 30 kg, hehe. Det ser så urolig lett ut når guttene gjør det uten hjelp! YAY for trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 1. desember 2010 Heia Loxodanta. TUSEN takk det var kjempekjekt sagt av deg. Må innrømma at eg blei litt nysgjerrig på ka eg hadde skrive, må gå tilbake og sjekka...hehe. Dips har eg måtte slutta å ta, på grunn av problemer med trapesmuskelen (den fra nakken nedover langs ryggraden). Den slo seg smertefullt vrang av å ta dips. No tok eg aldri ordentlige dips, men dippa fra ein benk med beina på ein annan benk. Var på god vei til å klara ordentlige, men måtte bare gi meg pga vondten. Chins er hat-øvelse nummer ein! Er svak i overkroppen ifht underkroppen, og veier ein del, rundt 70 kilo, så dei spinkle armane klarer ikkje løfta denna heksa enno. Pleier å ta med hjelp fra gubben eller motvekt. Det meste eg har klart er vel med ca. 15-20 kilo motvekt, så har enno litt å gå på ja... Sarah: null program! Var på et, men fant ut at hovudet ikkje takla struktur akkurat no. Trives med litt laust opplegg, men har noen faste øvelsar, som knebøy, strakmark og nedtrekk som er med kvar gang. Så tar eg resten etter innfallsmetoden. Synst det funker gull! No er det snart et år siden eg begynte ordentlig ordentlig med styrke. Eg e forelska! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #613 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Beinøkt i dag. Dynamisk oppvarming Knebøy 12x20kg 10x30kg 8x30kg 1x40kg (heh, liiiitt svak ja) og 4x40kg 90-graders Strakmark 10x40kg 10x50kg 10x40kg Goblet squat 10x 11kg 10x13kg 8x15 kg Stepup 8x6.5 kg 8x 20 pund 2x11 kg (litt ambisiøs vekt) Forsøk på bulgarsk utfall (holdt på å tryna) Noen ettbeins knebøy til benk. Kjempekjekt I dag såg eg meg i speilet på trening og syns eg såg annleis ut. Jøss. Eg ser faktisk ut som ein som trener (vi snakker sjølvsagt om overkroppen, fra livet og ned ser eg ut som ein saccosekk hehe). Men uansett er det litt ålreit når eg ser at skuldrene er litt breiare, noe definisjon i armane, styrke som aukar. Resultater- definitivt! På ettårsdagen for prosjekt beefcake (eller ka det no heiter) hadde eg tenkt å ta nytt formbilde og samanlikna med det eg tok tidlig i januar i fjor. Men seff har et minnekort vandra heden så eg veit ikkje om eg får tak i det gamle bildet (og eg veit ikkje egentlig om eg vil se det...hehe). Endret 2. desember 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 3. desember 2010 #614 Del Skrevet 3. desember 2010 Så utrolig gøy at du ser resultater!! Det er motivasjon det! Og snart ser saccosekken også ut som den trener Jeg vil gjerne se sammenligningsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. desember 2010 #615 Del Skrevet 3. desember 2010 Så moro! Jeg tror du ville sett forskjell på "saccosekken" også jeg, hvis du sjekker sammenligningsbildene.. Så jeg vil også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #616 Del Skrevet 3. desember 2010 Takker Vi får se ka eg har gøts til å senda fra meg- men først må eg få gjenoppretta minnekortet det befinner seg på- blæ! Saccoseccen er jo i det minste med og ser på treninga så eg håper den har plukka opp noe... (saccosekk i tights var for øvrig på display på side 21. Tingene som var trasig har fått litt utblåsning. Endelig. Eg har ein del å jobba med, men bare å ha fått sagt kva som plager meg til noen har verkelig vert eit stort steg framover. Så det meste ser lysare ut akkurat no. I dag blir det overkroppstrening med gubben. Synst det er kjekt å trena i lag! Ja også har vi meldt oss på detta herre løpet i Berlin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 3. desember 2010 #617 Del Skrevet 3. desember 2010 Wow, skal du løpe halvmaraton i Berlin til våren! Så utrolig gøy Fint å lese at ting går bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja det blir kjekt Et lite helvete å trena til her i snøføyka men desto lettare på sjølve løpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 3. desember 2010 Følte meg så sterk i dag- at eg prøvde meg på 40 kilo i benken. Gikk det bra? Hell to the no sir! Neste gang tar eg denna testen før eg kjører meg i grøfta med armhevingar. Den skal opp før nyttår altså! Ellers har eg for første gang på nesten ein måned fått gjennomført alle planlagte økter på ei veka. Medalje til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 4. desember 2010 #620 Del Skrevet 4. desember 2010 Så moro med halvmaraton i Berlin! Blir nesten litt misunnelig her jeg sitter. 40 kg. i benk før nyttår klarer du, jeg har troa. Jeg ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå