Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest -Sarah-

Vel, SATS tar som regel 200, så 75 er ikke akkurat noe å klage over. ;)

Når jeg tenker meg om så tar de 75 kr kun hvis man har gjestetrenings-ark fra senteret du er medlem hos. Dette er halv pris av vanlig, så det er ganske så dyrt hos 3T også.

Visste ikke dette med knebøy-dybden! Men om man trener dype knebøy, tar de da også mye på lårene? Eller er det liksom enten-eller rumpe og lår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg tenker meg om så tar de 75 kr kun hvis man har gjestetrenings-ark fra senteret du er medlem hos. Dette er halv pris av vanlig, så det er ganske så dyrt hos 3T også.

Pokker også, da ser det ut til at det blir SATS på meg neste gang jeg er i Trondheim. :sur: Surt fordi jeg tidligere trente gratis på 3T med gjestetreningsopplegget, og jeg liker godt nettopp det at det ikke er SATS; men om jeg har valget mellom å betale 75 for litt shabby 3T Midtbyen, og trene gratis på SATS så velger jeg SATS gitt. Greit å vite på forhånd da, så jeg slipper å ta en bomtur. :)

Jeg hadde også samme holdning som deg til SATS, madam_mim, og jeg sitter fortsatt inne med en god del av fordommene mine mot SATS, men med billig medlemsskap og senter rett ved meg så lever jeg med det siden jeg også har senteret mitt på Torshov. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har/hadde også samme fordommer som dere mot SATS, men jeg trente jommen der i litt over et halvt år alikevell :gjeiper: Ble ikke akkuratt positivt overassket over personlig trenere eller veiledere, men det gikk jo fint å få trent der så lenge man selv visste hva man ville gjøre!

Sarah, det tar på begge, så du slipper å velge enten eller ;) Men det anbefales å gå så langt ned at det tar i rumpa, helst ned i/under parallell (så hofteleddet er lavere enn toppen av kneet),da det skal være bedre for knæra og du aktiverer flere muskler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg har faktisk ingen fordommar mot SATS...eg har bare aldri vært der. Av den enkle grunn at det aldri har fantes noe SATS-senter der eg har budd. :)

Hmmm...men om det koster 150 på 3T og 200 på SATS og førstnevnte er mye bedre, så velger eg vel 3T. Skal sjekka litt.

EDIT: Det koster visst 200 på 3T og, på SATS sine sider står det ingen prisopplysningar for gjestetrening. Kanskje eg bare skal droppa heile greia, latterlig dyrt. Ein trening koster jo 60% av heile månedsmedlemskapet der eg vanligvis trener.

Kongulo: det er lov å blanda seg. Gjør gjerne det-det er sånn eg lærer! :)

Eg syns det ser ut som eg går ned i parallell eg då. ;) Er klar over at det sikkert er optimalt å gå endå lenger ned om ein har fysikk som tillater det men det har eg ikkje enno. Muligens fordi eg er stiv. Tøyer og gjør dynamisk oppvarming så vi får se kossen det utvikler seg.

Sånn av nysgjerrighet- har du ein film å visa der ein går heilt ned på rett måte?

Alle eg har sett på treningssentret ser ikkje rett ut, mye feil ryggar og spesielt korsyggen som krummer seg ser ut til å væra problem hos mange. Så eg har til gode å se ein rett utført knebøy der ein går heilt ned.

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en film f.eks. "Linja" fra kneet til hofteleddet ditt tilter jo oppover i bunnposisjon, så det er litt igjen hvertfall, men det er jo bedre at du tar det ettersom du blir mykere/balansen kommer istedenfor å dette fremover! Veldig mye rare knebøy på sentere ja.. Tipper fremover eller krummer rygg eller bare såvidt bøyer knærne.

er en annen film, denne dama er utrolig tøff!

Edit: Ser på filmen igjen nå, 2. rep'en din er neesten i parallell! 1. og 3. er en del over. Jeg måtte få B til å gi meg en second opinion for jeg ble veldig usikker på om jeg sitter her og "kritiserer" deg for ting som bare er i hodet mitt :fnise:

Edit: Jeg håper forresten du ikke tar dette som kritikk, for jeg syns du gjør helt rett ang. å finne dybde som passer for deg og din bygning, og heller se det ann igjen etter tøying og slikt! :)

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker tenker...kanskje eg skal kosta på meg ein aldri så liten PT-time der... Har prøvd to gangar i vår og sommar når eg har vært i byar som har slikt som PT-ar og kvar gong har reiseruta mi kødda det til sånn at eg måtte droppa det. Så eg er framleis PT-jomfru, og Kaliber har eg hørt mykje bra om.

Trur eg sender dei ein e-post eg!

Dagens økt blei som planlagt trappa opp fra to til tre sett med åtta reps per øvelse. Faderullan det er noen øvelsar som er så vanvittig tunge!!! Men step-up-en har slutta å funka, dårlig benk her som rister litt, gjør det vanskelig å utføra ordentlig.

Ettbeins knebøy er på frammarsj :mrgreen: Klarte 3x8 på kvar fot, med ræva ned på benken (satte meg ikkje ned altså, bare sneia nedi)

Dusj og for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Heisann! Trives du i Trondheim så langt? Fått i deg litt skyr naturell?

Har hørt så mye positivt om kaliber! Kult om du tester det ut! Og personlig trener da :Hehe: Du får holde oss oppdatert! Skulle gjerne ha prøvd kaliber jeg også, og fått hjelp av folk som virkelig vet hva de gjør. Ikke alle på 3T, sats ol har like god peil (og hvordan skal jeg liksom vite hva som er riktig?). Men kaliber er så langt unna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK :mrgreen:

Men der går eg nok langt fra ned i parallell, bare så det er sagt. Skal få målt benken så eg veit ka eg har å skryta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hurra, ordna meg PT-time i morgon! :tommelsmil:

Det faller på samme dag som min planlagte treningsøk. Er usikker på kor mye trening det er å ha ein PT-time? Er det mest teknikk-terping kan eg ta økta mi etterpå, er det full utblåsning så utsetter eg mitt opplegg ein dag til.

Wiiii, litt spent :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør den nok- har hørt mye ålreit om denna gymmen. Lit skummelt å tre inn på dei store tøffe sitt territorium, hehe. Men dei er vel vant til pinglete nybegynnarar der og :mrgreen:

Er det vanlig å varma opp før ein time slik at ein er heilt klar når det begynner? Vil jo tru det, betaler jo ikkje trenaren for å stå og venta mens eg hopper rundt i ti minutt. Men det finst kanskje ein kutyme for slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...