Gå til innhold

Mims megamix

madam_mim

Anbefalte innlegg

Så veldig hyggelig med kjærlighetsmøtet mellom deg og knebøyen. Er veldig imponert over utholdenheten i onde dager med denne, selv hadde jeg nok tatt ut skilsmisse for lengst hvis den skulle vært vanskelig så lenge. Dette var velfortjent, snakker om stamina, du elsker VIRKELIG vektløfting.

(Og så har jeg jo litt lyst til å filme jeg også, men aner ikke hvordan jeg skal få gjort det, samt lagt ut etc. Er IKKE tøff nok i trynet til å få noen vilt fremmede til å filme meg, og ENDA mindre disse gutta fra jobb som jeg av og til treffer. Og liksom stable opp mobilen på ett eller annet, og legge ut hele kløninga på YOUTUBE? Hmm, har to elixiavenninne som jeg kanskje kunne spurt hvis vi trener samtidig noen gang)

Beklager uhemmet bruk av versaler i dag, jeg er visst litt i store bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig sagt Klips. Ja eg gjør virkelig det. Vil gjerne ha ei t-skjorta der det står på.:) I love buffing up,kanskje?

I love lifting BIG! Superharry :mrgreen:

Eg har klønamye med telefonpå stativer etc, men gjør det kun når eg er aleina. Sist filma min kjære, er ikkje flaut dersom ein er to (av ein eller annan idiotisk grunn).

Spør ei av venninnene- det er faktisk veldig nyttig å se seg sjøl og sjekka at alt er i orden med løftet.Og så (minst lika viktig!) må du jolegga den ut her så vi kan få se,men det trenger du jo ikkje å si til dei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ein smell med maten i kveld. Økologisk mørk sjokolade (føler at den er "sunnare" hehe), prottisbarar og et hav av banan og nøtter.

Har det litt tråkig og så at smellen kom. Emosjonell eting er noe dritt men det var no det det var,og det var slett ikkje ille til meg å vera.

Ferdig med det.

Ny trening i morgon! Det blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dethar eg ikkje dårlig samvittighet for! Bare liker ikkje følelsen av å mista kontrollen. Uansett om det gjelder brokkoli eller sjokolade...

Bedre no ja. Er litt rart åvera heimefra og spesielt matrutinane blir veldig annerledes. Men eg prøver så godt eg kan og passer på å trena, så dette går bra.I dag skal eg testa noe nytt: Prone jack knife. Noen som aner om den har eit norsk navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dethar eg ikkje dårlig samvittighet for! Bare liker ikkje følelsen av å mista kontrollen. Uansett om det gjelder brokkoli eller sjokolade...

Bedre no ja. Er litt rart åvera heimefra og spesielt matrutinane blir veldig annerledes. Men eg prøver så godt eg kan og passer på å trena, så dette går bra.I dag skal eg testa noe nytt: Prone jack knife. Noen som aner om den har eit norsk navn?

Det er jo en variant av hofteflex. :) Kjipt når man mister kontrollen over maten, uansett hva det er man spiser, ja. Håper du har det bedre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoftefleks! Det kan vi lika. Synst det engelske navnet var flott og. Takk for tipset Enigma. :)

Kan for øvrigmeldaom at Hoftefleks var ein sykt tung øvelse for min slække kjernemuskulatur!!!! Og veldig tungt på armane samtidig. Masse trim med andre ord! :mrgreen:

No må det etast noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...i går begynte eg å grina på trening.... :trist: Fordi eg prøvde chins, og ikkje fikk til å løfta meg ein einaste centimeter. :ler: Passe flaut ja, var heldigvis aleina på trening, men blei heilt fra meg når eg innsåg kor landet låg! No i etterkant bare ler eg, snakk om å ta treninga litt vel seriøst. :lol:

Ikkje desto mindre var det utrulig demotiverande. Eg er rett og slett for svak og for tung for å utføra denna øvelsen. Chins står på programmet mitt, og eg klarer det ikkje med strikk ein gang. What to do? :murvegg: :klø:

Tips mottas med TAKK!

Ellers går programmet sånn noenlunde. Har gjennomført lett-veka (PMS-veka), og har lært meg øvelsane sånn sirkus. Neste veka trapper eg litt opp, med tre sett av kvar øvelse.

http://www.youtube.com/watch?v=Jiri0DYIETQfungerer heller ikkje spesielt bra uten kabelstativ, blir bare sliten i armane av å føre vekta i diagonal foran kroppen. Så eg prøver å finna alternativ der.

Ellers har eg klatra til topps i hoppbakken i Trondheim i dag, flott utsikt og bra med adrenalin på toppen. Litt pust og pes var det og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du begynte å grine jeg. Kan bli så frustrert, sinna og lei meg sjøl om ting ikke fungerer på trening. Lite som er så irriterende som det. Håper du klarer å finne en løsning, har dessverre ingen gode ideer. Kanskje om det finnes et chinsassiststativ du kan bruke? Ellers må du vel bare fortsette å prøve og prøve. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh kjenner så godt den følelsen! Har hatt noen sånne episoder selv siste året, når man bli skikkelig skuffet over noe man trodde man skulle få til.. Ikke noe moro der og da, men godt vi har litt humor i ettertid :fnise: Jeg har ikke noen gode tips annet enn å bruke strikk/apparat som hjelper, og kjøre nedtrekk og slikt, evt. negative chins. Vi må nok bare ta tiden til hjelp :)

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å vita at det ikkje bare er meg som tar på vei...hihi.

Eg gir ikkje opp!

Når eg kjem heim att der vi har et ordentlig chinsstativ skal eg fortsetta å øva, der har eg jo og min kjære "assistent", mye bedre enn strikk!

Her er det bare ein ribbevegg, syns det er vanskeligare siden eg blirlitt "inneklemt". Så eg kjører nedtrekkog rack chins imens. I 2011 skal det gå ass!!!

:trene:

PS:dere somhar budd i Trondheim- har lyst å"gjestetrena"(drop-in)på et senter her,noen anbefaleingar?Har sett Sats og 3T (med maange filialar), er det forskjell på dei forskjellige eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å vita at det ikkje bare er meg som tar på vei...hihi.

Eg gir ikkje opp!

Når eg kjem heim att der vi har et ordentlig chinsstativ skal eg fortsetta å øva, der har eg jo og min kjære "assistent", mye bedre enn strikk!

Her er det bare ein ribbevegg, syns det er vanskeligare siden eg blirlitt "inneklemt". Så eg kjører nedtrekkog rack chins imens. I 2011 skal det gå ass!!!

:trene:

PS:dere somhar budd i Trondheim- har lyst å"gjestetrena"(drop-in)på et senter her,noen anbefaleingar?Har sett Sats og 3T (med maange filialar), er det forskjell på dei forskjellige eller hur?

Jeg har trent mye på 3T og er veldig fornøyd med det. Det virker litt småshabby, men de er godt utstyrt.

SATS er nå SATS da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Du prøvde i hvertfall på chins! Det er mer enn hva jeg tør :sjenert: I 2011 skal det gå!! :Hehe:

Jeg har kun prøvd ett senter i Trondheim (3T), så kan dessverre ikke hjelpe deg. Men har hørt at 3T-solsiden er veldig flott og fint. Nyåpnet der serru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kan jo likesågodt testa det på Solsiden då, skal eg først betala for trening vil eg ha noe bra!

SATS har eg aldri satt min fot på- banna bein!

HER er forresten FILMENav knebøyen forrige veka- godt med litt mimring om liflige stunder!

Er klar over at ikkje alle løftene er perfekte, men tusen gangar bedre enn ever before! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Knebøyen så bra ut!!

Når på døgnet trener du mens du er i Trondheim?

Kanskje du kan få en gratis prøvetime? 3T tar nemlig 75 kr for gjestetrening :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Eg trener vanligvis i 5-6-7- tida, arbeidsdagen er slutt rundt 4.

Ja, eg er klar over at det koster litt pengar, så eg skal høra om dei har prøvetimar. Hvis ikkje bare betaler eg, det er uansett verdt det! Et ordentlig senter med chinsapparat og kabelstativ, yay yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro med video! Absolutt bedre enn de tidligere ja :) Du har fortsatt en del å gå på i dybden, men det er jo opp til deg om du vil gå ned i "godkjent"/styrkeløfterbøy (betyr jo ikke stort for oss som ikke konkurrerer) for å ta mer på rumpe, eller i "byggerdybde" som du gjør nå, for å ta mer på lår. Det er vel de generelle guidelines for dybde i knebøy.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knebøyen så bra ut!!

Når på døgnet trener du mens du er i Trondheim?

Kanskje du kan få en gratis prøvetime? 3T tar nemlig 75 kr for gjestetrening :overrasket:

Vel, SATS tar som regel 200, så 75 er ikke akkurat noe å klage over. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar SATS 200??? OK, det er uaktuelt....

Kongulo: Takk! Eg går faktisk ned i "rumpedybde", det er i alle fall der det kjennes best. Før gikk eg mindre ned, og då kjente det på framsida av lårene. Eg kan ikkje gå lenger ned, då rundar korsryggen seg...med mindre eg står veldig breibeint, men det kjennes ikkje riktig. Slik som dette er riktig for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...