Kónguló Skrevet 22. oktober 2010 #441 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg vil også ha flekse venninner! Ingen av mine venninner trener styrke, de som trener i det hele tatt jogger litt innimellom (les: 2 ganger i måneden) og syns liksom det er nok. Ingen har villet kaste seg på styrkebølgen med meg heller :gjeiper: Så når de kommenterer på "Så store armer du har fått nå" så sier jeg "Ja ikke sant jeg begynner å få muskler! " Selv om jeg tror kanskje det var ment på en ikke så positiv måte.. Og du har da mye mer enn null styrke altså! Endret 22. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 23. oktober 2010 Heksa har maksa! Idag fant vi kvarandre, endelig. Meg og knebøyen sjølsagt. Alt bare funka. Bøyde meg slik kroppen ville, hadde balanse, fikk full kontakt og det kjentes heilt riktig. Alt eg trengte var å bøya meg litt fram, for balansen sin del,også viste det seg å væra heilt løsninga for meg. Så det blei: 10x20 oppvarming 10x40 10x50 (oi så lett detta var i dag tenkte eg...) 4x60 2x62.5 eller 65, huske ikkje Gammal pers var 55 kilo, fra mai... Min kjære sjekka (og filma-stay tuned), og meinte eg var langt nok nede og hadde bra rygg. Men på siste var eg nok ikkje lika langt nede som dei andre. Og så...benka eg 37.5 siden eg var i gang med maksing! Gammal pers var 35 kilo. Herved relanserer eg mitt mål om 70 i knebøy før nyttår. Det kan gå. Det skal gå. Det går-lett! 40 kilo i benken bør og vera oppnåelig. ÅH FOR EIN HERLIG DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 23. oktober 2010 #443 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så moro å lese, gratulerer! Venter i spenning på videoer da, og gleder meg til å se hva vi får til før nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #444 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Vi får det til begge to:) Meir enn vi aner. Videoen kjem i løpet av kvelden, legger ut link her. Takk for all støtte forresten. Det hjelper! Endret 23. oktober 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 23. oktober 2010 #445 Del Skrevet 23. oktober 2010 Så utrolig flink du er!! Dere er så sykt sterke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tusen takk Sarah. Føles godt at alt klaffer etter 10 måneders stress med ein enkel øvelse. Omnoen timar sitter eg på flyet, eg drar til Trondheim og blir der noen veker. Dersom det passer seg slik tenkte eg å få til ein PT-time eller noe sånt mens eg er der. Noen tips? Kjenner ingen, absolutt ingen i Trondheim! Trur det blir morsomt å utforska på egenhånd, men tips er veldig velkomne. Ellers gleder eg meg til "storby" med ordentlige gallerier, kafear, teater, kino og kanskje til og med Skyr naturell og massasjerulle i ein butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 24. oktober 2010 #447 Del Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer så mye med pers! Du er knakandes sterk! God tur til Trondheim, og lykke til på oppdagelsesferd der. Oppdagelsesferd er alltid morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. oktober 2010 #448 Del Skrevet 24. oktober 2010 Bra bøy på deg!! 70 er absolutt realistisk! Det er 100 også, men ting må ta tid, vet du! Husk at man ikke må gi opp målene bare fordi man stagnerer litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. oktober 2010 #449 Del Skrevet 24. oktober 2010 God tur til Trondheim! Nå skulle jeg fortsatt ha bodd der så kunne vi ha trent sammen! Ellers kjenner jeg ikke til noen PT'er i byen, annet enn de på sats senteret vi trente på. Der prøvde jeg ingen så jeg kan ikke anbefale noen heller. Håper du finner en bra en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. oktober 2010 #450 Del Skrevet 24. oktober 2010 Velkommen til Trondheim! Vær forberedt på regn, regn, regn Jeg trener på 3T, men har ikke prøvd ut PT, så kan ikke komme med anbefalinger. Skyr naturell er det nok av her hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 24. oktober 2010 #451 Del Skrevet 24. oktober 2010 God tur til Trondheim! Nå skulle jeg fortsatt ha bodd der så kunne vi ha trent sammen! Ditto! Trondheim er litt surt på denne tida, så belag deg på inneaktiviteter... og husk å bli fast inventar på en Dromedar-kafé, beste kaffen i landet spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. oktober 2010 #452 Del Skrevet 24. oktober 2010 God tur til Trondheim og kan jeg si sivilisasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sånn da var eg på plass her i sør, surt og kaldt ja! Sivilisasjon kan du nok kalla det, nettopp... Sarah: så artig, eg såg 3T på tur inn i byen Er treningsrom her eg skal bu så eg bruker nok det. Er ingen krise uten PT-time, det var bare et innfall. Dessverre er maten her eg skal bu ikkje akkurat i tråd med mitt opplegg om null kveite og sukker...skal nok bli ein utfordring kjenner eg. Som eg allerede har bomma litt på men eg må jo eta noe. Gler meg allereie til Dromedar, har fått den anbefalt! Sushi står øverst på lista saman med Skyr naturell, så anbefal gjerne sushi-steder om dåkke veit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. oktober 2010 #454 Del Skrevet 24. oktober 2010 Kyoto i Dronningens gate er ok. Ellers har jeg hørt rykter om at sushi bar i Munkegata heller ikke skal være så verst. Vet ikke om det finnes sushi noen andre steder? Kommer ikke opp mot sushien i Oslo etter min mening, og om du sjekker vibb.no så har også Kyoto fått ymse tilbakemeldinger. Bra den gangen jeg var der, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. oktober 2010 #455 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Trondheim er så langt nord jeg har vært liksom, for deg er det sør Jeg har spist to ganger på Kyoto, syns sushien der er god! Har ikke prøvd ut noen andre sushi steder men, så jeg vet jo ikke om de andre kanskje er bedre. Der kom Enigma før meg ja! Endret 24. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takk for tipsene! OM NOM NOM! Då blir det sushi og vekter. Gler meg til åtesta styrkerommet. Ser forresten ikkje ut til at dei har kabelapparat, og det synst eg er forkastelig. Er ikkje Island lengre nord enn Trondheim?? God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. oktober 2010 #457 Del Skrevet 24. oktober 2010 Reykjavík og Trondheim ligger helt likt om jeg husker riktig! Kos deg med vekter og sushi, det høres helt perfekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 25. oktober 2010 #458 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hehe, Trondheim er nord for meg også! Hvor bor du egentlig Madam_mim? Og hva skal du i Trondheim? Nysgjerrigper jeg. Håper du får et flott opphold her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 25. oktober 2010 Eg bur så langt nord du kommer, omtrent... Akkurat ka eg skal her har eg ikkje så lyst å skriva her på forumet (litt paranoid,i know...) men eg kan senda deg ein PM. Testa trening i dag,det gikk sånnnoenlunde. Uten kabelapparat er det to ryggøvelsar påprogrammet eg ikkje får gjort, trudde eg i alle fall, så eg måtte bytta ut wood chop med vanlig roing over benk (er jo ikkje samma øvelse,men tar jo på ryggen,tenkte eg ) Når eg no søker ser eg at det er kurant å bruka ei vekt i handa i stedet for å dra vekta etter ein kabel. Prøver det neste gang! Det kan bli problemer å øva chins! Så eg tok nedtrekk. Trur det er ein ribbevegg der, skal ta med strikken eg har og prøva den neste gang,men det såg ikkjeoptimalt ut. Ellers bestod treninga av: roing og planken i supersett knebøy med vekt i ei hånd og skulderpress med ulik hand i supersett ettbeins markløft og nedtrekk i supersett utfall til sida m/vekter og ståande roing (gikk ut då eg allerede hadde tatt den øvelsen) i supersett Noen gjorde eg tre sett på, andre to og det siste bare ein. Funka dårlig å ta utfall til sidene, mulig eg kan ha vekta på skuldrene eller noe, for å ha dei i hendene langs sidene var bare i veien. Denne veka som er første med nytt program er bare "bli kjent med nye øvelsar", så det var ikkje knallhard disiplin. Det er faktisk meininga at eg bare skal ta et eller to sett så har ikkje vært så sløv som det høres ut. Nok blabla. SØVN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. oktober 2010 #460 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så bra du fikk trent! Flott å finne alternative øvelser når de ikke har alt utstyret du er vant til Håper du trives i Trondheim! Nå tittet jo solen frem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå