Kónguló Skrevet 18. oktober 2010 #421 Del Skrevet 18. oktober 2010 Her går jo alt kjempebra! Kg ned og cm ned og muskler opp! Når jeg har lånt strikk for chins har jeg bare prøvd de som er en hel sirkel, og de funker veldig bra! På utkikk etter sånne selv for å endelig klare chins. Vet ikke hvordan det blir med håndtak, men du klarer kanskje å feste de på en eller annen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja, håper det skal gå greit. Har aldri sett sånne heile strikkar du snakker om, hverken på gymmen eller i butikkar. Finst nok bare i USA tenkte eg og ga det litt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #423 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vi har mye å læra av ungar! begynte ikkje du og på et fira-vekersopplegg, Klips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. oktober 2010 #424 Del Skrevet 18. oktober 2010 De har det på div. webshops. Tror Myrevolution har: http://myrevolution.no/nettbutikk/utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. oktober 2010 #425 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er jo ikke raskest i svingene, så jeg må få booket meg en pt-time for det nye opplegget. Så langt har jeg bare hatt det i kjeften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjeften er ei undervurdert muskelgruppa. Takk for tips Enigma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 18. oktober 2010 Testa strikken- den var for slakk når eg hadde den under bøyde knær i alle fall, ga lite hjelp. Heldigvis var min kjære der og kunne gi meg ein push opp. Sjølom eg ikkje utførte chinsen heilt sjøl (han tok nok "av"minst 15 kilo) føltes det fantastisk å komma over stanga! I tillegg tok eg vekas intervalltrening med hopp og sprett, etter programmet. Var egentlig ganske støl etter styrketrening i går, og noe sliten etter vedhogginga og, men det føltes godt å få fart på liket! Prøvde og den omtalte frontbøyen. Det der kryssgrepetKongulo viste meg fekk eg ikkje til uten å få avsindig vondt i armane,men eg klarte det med høge albuar ganske greit,tok opptil 40 kilo og det var et stykke fra maks kjentes det som. Fine øvelsen Noe eg ikkje var fornøyd med var benktesten. Var ikkje støl eller sliten i brystmuskulaturen, så tenkte at i dag prøver vi et hakk opp fra sist veka. 35 kilo gikk jo opp sist, så eg prøvde 37.5. Ikkje f! Prøvde fira gangar, og det var ikkje sjangs. Var mildt sagt frustrert og lei meg etterpå. No skal det vera sagt at eg ikkje har trent mye på akkurat den øvelsen i det siste. Men det er jo fordi eg har trent støtteøvelsar, på grunn av at eg var så svak der i utgangspunktet... Det skal ikkje vera enkelt! Og derfor er det kjekt- eg treng utfordringar. Bedre neste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #428 Del Skrevet 19. oktober 2010 Noko anna som er vanskelig er å ta fleksebilder av seg sjøl! Ga til slutt opp å fleksa noe særlig. Men her er i alle fall baksida av heksa som den ser ut i dag. Ser ikkje så verst ut, øvre delen av kroppen, men biff er den jo ikkje akkurat. Snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #429 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Har vore vanvittig støl i latsmuskulaturen ("vingene") i dag, fra chinsen på mandag. I dag tok eg litt freestyle trening: oppvarming knebøy: 10X20 6X40 hmmm...5x50? 10X20 frontbøy markløft: 8X40 6X60 1X70 2X60 armhevingar: 10 10 8 ettbeins knebøy: to rundar, ca tre per fot kvar runde. mageøvelse m/ball: to rundar, ca 12 per runde Merkbart svakare i venstrefoten, merka eg under ettbeins-knebøyen. Gikk ikkje heilt ned altså, ned til ein benk i ca knehøgde som stod bak meg. Jada, 70-kiloen var oppe igjen på markløft. Denna gangen med bedre teknikk enn sist! Ikkje heilt perfekt enno, dro litt mye med øvre del av ryggen, men føler at den var definitivt bedre! Er det meininga å dra litt med ryggen eller? Edit: dæskla masse skrivefeil og slurv! Endret 20. oktober 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. oktober 2010 #430 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fin midje på deg altså, blir nok en flott X form! Gratulerer med 70kg i markløft opp igjen! Hm, jeg har fått inntrykk av at jo mindre ryggen må dra jo bedre, men "alle" sier jo at maksløft ofte får litt dårligere teknikk uansett, og at det derfor er så viktig og ha et godt grunnlag og bra teknikk før man makser. Film film sier jeg! Var det vanlig bøy eller ett-bens du tok til boks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Tusen takk. Vi får se om ræva noen gang catcher opp med overkroppen! Ettbeins Vi leiker jo ikkje butikk Endret 20. oktober 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 21. oktober 2010 #432 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du er flink Wow, 70 kg markløft! Rævene våre bør snart begynne å henge med i svingene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 21. oktober 2010 Få ræva i gir faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 22. oktober 2010 Støl i dum rygg etter dum markløft Hadde tenkt å trena i dag men tviler på at det blir noe heavy med denna formen... Æsj, skal visst gå tilbake til rosa manualar... Dobbelfrokost fiksar det meste! Heksa gir aldri opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. oktober 2010 #435 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva skjer med ryggen? Er den bare støl eller rett og slett vond? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mest støl- hadde den vært veldig vond hadde eg tatt affære. Men den er definitivt stølare enn den burde væra,og på ein litt vond måte. Når eg løfta kjentes det ikkje ut som at eg brukte nedre del av ryggen, så feil kan ein ta. Men no har eg endelig forstått at eg ikkje er så sterk som eg trur, så eg skal gå ned på vektene. Er nok ein utålmodig sjel dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 22. oktober 2010 #437 Del Skrevet 22. oktober 2010 *annen utålmodig sjel* Der vi kjøpte vektene til hjemmegymmen har de små rosa plastikkmanualer som veier 0,5kg Hadde skikkelig lyst til å kjøpe de, og låne de til de jentene som ser på hjemmegymmen og sier "Jeg kan ikke trene sånn jeg, da får jeg så maskuline muskuløse armer." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dei kan jo få løfta søte kattar.... Er det seriøst jenter som seier det? Snakk om virkelighetsfjernt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 22. oktober 2010 #439 Del Skrevet 22. oktober 2010 Veldig mange jenter tror dette :slår: Til og med en venninne som har gått idrettslinjen og vært aktiv i idrettmiljø hele livet, vil ikke trene med for tunge vekter. Og hun mener hun kan alt innenfor mat og trening! Orker ikke diskutere det med henne lenger, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #440 Del Skrevet 22. oktober 2010 Eg har aldri truffe noen som egentlig er redd for det...men så har eg få venninner som trener noe særlig. Dei to-tre eg kjem på er heilt på flekser'n. Idag hadde eg litt fristil-treningpga litt støl i rygg og etterkvert veldig støl i magen (?!). Litt rask gange og hoppog sprettoppvarming tok ca 20min,og så litt trebingpå rygg og skuldre. Føler det gikk litt slækkt på slutten, var litt planlaus. I morgon skal eg ta knebøy,mark og benk, leika tøff styrkeløftar (med null styrke). Tar det med ro, lave vekter og mange reps. No er det sjokolade! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå