*Enigma* Skrevet 5. januar 2013 #1341 Del Skrevet 5. januar 2013 Forsøker å finna ut ka ein gjer med slike dagar, der ein berre vil ein ting, og det er å eta. Dei dagane kan sikkert og vera godt for noko. Veit berre ikkje kva. Det eneste som hjelper meg på sånne dager er å gjøre andre ting slik at jeg ikke gir etter. Jeg drar på trening, kommer meg vekk fra steder og situasjoner der jeg kan komme til å spise. Det funker ikke alltid, men ofte så kan det å kjenne på at jeg ikke har gitt etter, det at jeg har klart å være flink i alle fall fram til et visst tidspunkt på dagen være nok til at jeg faen meg skal klare resten også. Sånne dager er så utrolig kjipe, og jeg har slett ingen løsning til deg, men jeg skjønner så godt hvordan du har det og håper det går greit med deg og at du klarer å holde deg unna den verste spisinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #1342 Del Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk for støtte. Klarte faktisk å distrahera meg såpass at eg unngikk å gå fullstendig på trynet i kjøleskapet. Litt på trynet må vera lov når ein spring 2,5 mil i veka... I dag var det ei uvanlig god bok som hjalp. I morgon blir det bedre, rett og slett fordi det er treningsdag. Dei dagane eg bruker meg fysisk er eg som regel mindre rastlaus, og dermed mindre utsatt for å finna løysingar i mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #1343 Del Skrevet 6. januar 2013 Intervaller ute, 4x1km, usikker på fart men cirka 11 er jo målet. Kjentes så godt som ålreit (altså fantastisk samanlikna med tidlegare!). Neste veka: 16km tirsdag eller onsdag, 6km torsdag eller fredag, intervallar lørdag. Om ei veka dreg eg til Oslobyen og skal vera så lenge at eg må trena der og. Kanskje nokon her har tips til ålreite stader å springa langt der? Skal bu nært Tøyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. januar 2013 #1344 Del Skrevet 6. januar 2013 Tøyen ligger jo veldig "i byen". Tror kanskje jeg ville holdt meg i området rundt Kampen park, Tøyen parken og Botanisk hage. Kampen og Tøyen henger sammen, mens Botanisk hage ligger noen kvartaler unna. Du kan få en grei runde på det området. Den fineste muligheten hvis du har tid er å ta banen far Tøyen til Majorstua og løpe i Frognerparken. Det tar ikke fryktelig lang tid med banen, og Frognerparken er flott å løpe på kryss og tvers i, og da får du litt distanse også, uten biltrafikken. Blir været for ille/glatt (det kan være isete om dagen) er det fullt mulig å løpe innendørs på Bislett, på løpebane uten at det koster noe. Åpningstider MANDAG - FREDAG 08:00 – 17:00 17:00 – 19:00 (lukket trening for friidrettslag) 19:00 - 21:00 LØRDAG 10:00 – 18:00 SØNDAG 12:00 – 18:00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #1345 Del Skrevet 6. januar 2013 Tusen takk for tips, og gratis innendørsbane då, høres bra ut. Skal prøve å få til Frognerparken om været tillet, høres flott ut å springa der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #1346 Del Skrevet 10. januar 2013 6 km rolig på mølla på tirsdag, og cirka halvanna mils skitur i går. I Kjøpte nye sko forrige veke, kosta meg 1600 kroner men er noe av det verste eg har løpt i. Håper de lar meg bytte, sjøl om eg har brukt dei to ganger (ville teste både inne og ute). morgen blir det 16 km utendørs. Grugleder meg, men trur og håper på suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. januar 2013 #1347 Del Skrevet 11. januar 2013 6 km rolig på mølla på tirsdag, og cirka halvanna mils skitur i går. I Kjøpte nye sko forrige veke, kosta meg 1600 kroner men er noe av det verste eg har løpt i. Håper de lar meg bytte, sjøl om eg har brukt dei to ganger (ville teste både inne og ute). morgen blir det 16 km utendørs. Grugleder meg, men trur og håper på suksess. Hvis det er hos G-sport du har kjøpt dem får du helt sikkert bytta dem på grunn av garantien deres. 16 km utendørs, på vinteren? Aldri i livet om jeg hadde begitt meg ut på noe sånt ... Spreking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #1348 Del Skrevet 11. januar 2013 Det einaste som er verre enn 16 km utendørs på vinteren, må være 16 km innendørs på mølla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. januar 2013 #1349 Del Skrevet 11. januar 2013 Det einaste som er verre enn 16 km utendørs på vinteren, må være 16 km innendørs på mølla. Hehehe, sant nok! Den hadde nok blitt tatt på Bislett tenker jeg. Riktignok ikke superspennende det heller, men det er i det minste ikke mølla. Ikke at jeg er i stand til å løpe 16 km for tida heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #1350 Del Skrevet 11. januar 2013 16 km unnagjort! Det gikk bedre enn sist veke til og med! Eg gir joggeskoene æren. For ja, eg fikk bytta, men oppgraderte litt. Kjøpte på Sport 1, veit ikkje om dei egentlig har sånn garanti men eg blei i alle fall fornøyd! Etter planen skal eg springe 17 km neste veke. Det blir jo antageligvis på Bislett, faktisk. Så alle som vil høyre bannskap kan komma og sjå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. januar 2013 #1351 Del Skrevet 11. januar 2013 16 km unnagjort! Det gikk bedre enn sist veke til og med! Eg gir joggeskoene æren. For ja, eg fikk bytta, men oppgraderte litt. Kjøpte på Sport 1, veit ikkje om dei egentlig har sånn garanti men eg blei i alle fall fornøyd! Etter planen skal eg springe 17 km neste veke. Det blir jo antageligvis på Bislett, faktisk. Så alle som vil høyre bannskap kan komma og sjå på. Si i fra da, så kanskje jeg joiner deg hvis jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #1352 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jepp, det skal eg gjøra! Hadde vært kjekt å sjå deg igjen Endret 13. januar 2013 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #1353 Del Skrevet 15. januar 2013 Mølleintervaller i går, gikk over all forventning. :D I morgen kveld skal eg teste Bislett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. januar 2013 #1354 Del Skrevet 16. januar 2013 Tusen takk for treningsøkta! Jeg håper virkelig du fikk litt ut av den, selv om det ble litt stress og tull først. Veldig hyggelig å se deg igjen og få en liten prat. Neste gang må det bli en øl også! Jeg kommer helt klart til å dø i morgen, men det har jeg veldig godt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #1355 Del Skrevet 17. januar 2013 Sjøl takk- det var så kjekt å treffast! Definitivt øl neste gang. Hadde altså ei hyggelig og effektiv økt på Bislett: 4x1km, i såfortsomviorker-tempo med Enigma. Kjenner meg sprek! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #1356 Del Skrevet 23. januar 2013 Mandag: 6km så fort eg orka i insane drittvær Onsdag: intervaller, litt kjappere enn tidliger, 4x1000m Håp for fredag: 17km (slutt å blåsa dåååååå ) Været motarbeider meg litt- det var jo insane kaldt i Oslo og, så langløping måtte bare utgå. Har utsatt det litt disse dagane og, derfor har eg fryktelig dårlig samvittighet no. Spesielt fordi eg veit at egentlig er det eg sjøl som bremser fordi eg gruer meg sånn. Motto for veka: Ikkje tenk, bare gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #1357 Del Skrevet 25. januar 2013 17 km?? Det blei til 18. Humørstatus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. januar 2013 #1358 Del Skrevet 25. januar 2013 18 kilometer? Det er driiiiiitbra! Har jeg aldri løpt "frivillig" min lengste treningstur er 16 tror jeg. (Og det ble med en). Kred, woman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #1359 Del Skrevet 26. januar 2013 Takk! Hadde neppe gjort det hadde eg ikkje følt "presset". Ambisiøs treningsplan mot halvmaraton: søndag: intervall eller 7 km ute tirsdag: intervall eller 7 km ute torsdag 31. jan: langtur 19km lørdag 2. feb: intervall tirsdag 5. feb: langtur 20km (på reise) tors/fre 7-8 feb: løpe ute ca 7 km søndag 10. feb: intervall eller løpe ute 7 km tir/onsdag 12/13. feb: 12 km ute tors/fre/lør: slappe av og ete karbo søndag: 21 km i Barcelooooona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #1360 Del Skrevet 27. januar 2013 Intervaller, 5x1km på 11 km/t. Kunne pressa endå litt til, og det føltes fint å avslutte med den tanken, i stedet for å vera heilt utkjørt. Tre veker igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå