madam_mim Skrevet 14. august 2012 Forfatter #1301 Del Skrevet 14. august 2012 Rygg og bein i dag. Starta med 25 min på mølla med litt gange, litt løp og litt motbakke. Har bestemt meg for å bli bedre på oppvarming og bruke minst 20 min kvar gong, samt alltid få opp pulsen skikkelig. Trur eg har alt å vinna på det, synes eg får bedre kontakt når eg er skikkelig varm i kroppen. Markløft, ettarms roing, utfall + knebøy uten vekter(overraskande tungt!), nedtrekk. Ouch. Men yay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. august 2012 Forfatter #1302 Del Skrevet 16. august 2012 Bryst og skuldre i dag. 30 minutter oppvarming med 2x10 min løping på hastighet 10. Utrulig tungt men må bare komma litt i gang med løpinga igjen. Er jo det einaste som svir fett av kroppen, og så trur eg hjertet mitt likar det. Kjørte 5 sett med benkpress, 10 reps kver gang, med bare stanga. Blei heilt kaka i armane! Pluss skulderpress, forsøk på armhevingar, biceps og tricepscurl, samt knebøy og utfall uten vekter. Fremdeles ingen tunge vekter, men TUNGT for meg. Prøver å jobbe litt meir med armstyrken, derfor all curlinga. Føler at pinglearmane hindrer meg litt i både mark og benk. Flink no! Målet er ei økt i morgen på rygg og bein og så HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. august 2012 Forfatter #1303 Del Skrevet 18. august 2012 Mål i livet: ikkje sammenligna meg med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. august 2012 #1304 Del Skrevet 18. august 2012 Mål i livet: ikkje sammenligna meg med andre. Høres ut som et fornuftig mål. Ikke enkelt, men noe de fleste vel burde prøve å leve etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. august 2012 Forfatter #1305 Del Skrevet 19. august 2012 Trente rygg og mage i går, etterfulgt av ein heidundrandes fest. Formen i dag er heldigvis forbigåande. Og no blir det forhåpentligvis ei stund til neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. august 2012 Forfatter #1306 Del Skrevet 21. august 2012 To sløve dager og så påan igjen. I dag sprang eg 2x10 minutter på hastighet 10-11, pluss to ekstra minutter på slutten. Det går trått og det er ganske tungt, men det blir sakte men sikkert litt bedre. Ganske snart skal eg forsøka å gjøra det til 3x10 min. Når eg tenker meg om så er det bare halvanna år siden eg sprang fortare enn dette i over to timar i strekk, så egentlig burde det væra peanuts. Det er det ikkje. Etterfulgt av styrke på bryst og skuldre, pluss de evindelige utfall og knebøy uten vekter (såkalt "stram opp"-trening). Litt framgang i benken. Vil tilbake dit eg var- og forbi. Fort! Mål for høsten er 5x40kg. Ellers siger vekta sakte...sakte...oppover. Liker det ikkje. Håper løpinga kan bremse den utviklinga uten at det skal bli alt for altoppslukande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. august 2012 Forfatter #1307 Del Skrevet 22. august 2012 Meir trening! Rygg og mage og litt bein. 25 min crosstrainer og så: markløft nedtrekk Sit-ups og dette: du ligger på benken med beina i været, senker sakte beina til dei er paralelle med kroppen, og så drar dei opp igjen med magen. Pain! Biceps og tricepscurl Lateral pushdown (sånn: http://muscleandbrawn.com/straight-arm-lat-pushdown/) Så i dag eter eg meg sjøl ut av huset. Er konstant sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 25. august 2012 Forfatter #1308 Del Skrevet 25. august 2012 Sprang kjapp og effektiv løpetur i går. 6,2 km på 37 min og noe. Veldig fornøyd med tempoet, for de første minuttene var saaakte oppvarming, dvs at vi holdt godt over 10 km/t resten av turen. Et lite helvete å holda tempo mot slutten, men likevel godt å merka at eg klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. september 2012 Forfatter #1309 Del Skrevet 16. september 2012 Livet, altså. Det bare kommer og blander seg opp i treninga til stadighet. Synd at de skal være litt motsetninger for tida. Men har da i det minste vært på jakt. Og pådratt meg gangsperr på innsiden av knærne....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1310 Del Skrevet 28. september 2012 Har trent og det gjør vondt. Sånn godt vondt då. Leiker med tanken på nytt halvmaraton. Eg trenger mål, innser jo det. Og har lyst. Skal finne et som går på vinteren. Helst i sør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1311 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Denne veka skal eg trene to gangar. Og så skal eg vera fornøyd. Beklager noget knappe updates her. Har lite å meddele, verden er for voldsom. Endret 30. september 2012 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. oktober 2012 #1312 Del Skrevet 4. oktober 2012 Livet, altså. Det bare kommer og blander seg opp i treninga til stadighet. jepp. godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. oktober 2012 #1313 Del Skrevet 5. oktober 2012 Beklager noget knappe updates her. Har lite å meddele, verden er for voldsom. I know the feeling! Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #1314 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fire måneders blodslit unna ligger dette og venter: http://www.mitjabarcelona.com/ Kan bli interessant. Er tyngre, svakere og eldre enn sist gang, men kanskje eg har pparbeida meg noen nye evner som kan vera til hjelp. Erfaring f.eks. Skal vere bra. Eg blir med dersom eg får nok inntekter til å reise. Treninga starter neste veke, og eg begynner omtrent på null igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. oktober 2012 #1315 Del Skrevet 11. oktober 2012 Fire måneders blodslit unna ligger dette og venter: http://www.mitjabarcelona.com/ Kan bli interessant. Er tyngre, svakere og eldre enn sist gang, men kanskje eg har pparbeida meg noen nye evner som kan vera til hjelp. Erfaring f.eks. Skal vere bra. Eg blir med dersom eg får nok inntekter til å reise. Treninga starter neste veke, og eg begynner omtrent på null igjen... Du har i alle fall fordelen av at siden du har vært i grei løpeform, så tar det kortere tid med trening før den er tilbake, selv med et opphold. Krysser fingra for at du får vært med, Barcelonatur er jo ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #1316 Del Skrevet 15. oktober 2012 6 km i OK fart og et innigamperæva motbydelig vær. Motvind, hagl og vann overalt, isvind fra Sibir og draumar om Barcelona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2012 #1317 Del Skrevet 15. oktober 2012 6 km i OK fart og et innigamperæva motbydelig vær. Motvind, hagl og vann overalt, isvind fra Sibir og draumar om Barcelona. Synes du er knalltøff som løper ute i all slags vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #1318 Del Skrevet 18. oktober 2012 intervaller ute, 3x1km pluss opp-og nedvarming, ca 5 km til sammen. Tempo på intervaller mellom 11 og 12 km/t. Det føles så GODT å vera i gang med noe igjen. Og ha et mål! Må sjekke korleis eg sprang intervallar sist gang,har visst fortrengt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #1319 Del Skrevet 21. oktober 2012 Rolig langtur i dag. 7+ km i sneglefart, 8,7/km/t. Isdekke og snø i stien gjorde det tempoet heilt riktig. Pluss at eg følte meg jo ikkje heilt utkjørt etterpå, og det er motiverande. Neste veke øker eg langturen til 8 km. Rart å kalle 8km langt, men eg må jo stille inn etter faktisk fysisk nivå per i dag (og ikkje imaginært fysisk nivå.. ). Følger som sist dette programmet, bare med tre økter i stedet for fire. Lurer på om det bli veldig sjokk for kroppen å trene løping tre ganger i veka mot normalt null, men tar det rolig no fram til jul, og ser korleis det kjennes. Satser på at *Enigma* har rett i at det er lett å trene seg opp att! Bruker samme oppskrift som før- ein dag langløp, ein dag intervall og ein dag "lett" løp, hverken spes langt eller raskt, men ca 5-7 km i rolig tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #1320 Del Skrevet 23. oktober 2012 Lett tur i dag, 6 km i sakte tempo pga livsfarlig underlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå