Klips Skrevet 28. mai 2012 #1281 Del Skrevet 28. mai 2012 Rimelig tøff vilje for å i det hele tatt tenke på 9 km i motvindshagl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #1282 Del Skrevet 29. mai 2012 Veien tilbake var heldigvis i medvindshagl. Gleder meg til ein tur sørover no, kjenner eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1283 Del Skrevet 4. juni 2012 På plass sørpå. Etter ei ganske fuktig helg kjenner eg behov for å ta litt styring igjen her. Kunne godt tenkt meg ein tur på trening! Har jo bare gitt F i treningklær for å få plass til alt det andre som skulle med, men det kan eg angra på no. Evetuelt shoppa litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. juni 2012 #1284 Del Skrevet 4. juni 2012 Aldri dumt med en unnskyldning til å shoppe litt treningsklær vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1285 Del Skrevet 4. juni 2012 Fant ut at eg hadde både treningsbuksa, kurante sko og t-skjorte. Ergo har eg spart ufattelig mange pengar, og kan bruka dei på nytt proteinpulver...sant??? (der røyk det nyttårsforsettet!) Må ellers vente til feberen gir seg før eg bruker disse lavbudsjetts treningsklærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #1286 Del Skrevet 7. juni 2012 Gjekk opp ein meget bratt fjellside i dag, på tid...trur aldri eg har følt meg så sprengt nokon sinne. Holdt på å svime av et sted. 20 min hardkjør, og så rett til halvlitern. Gler meg ellers til å begynne å jakte til høsten- snakk om friskuspoeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #1287 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Også har eg endelig bestemt meg for at eg må få sjekka venstreskuldra mi hos fysio e.l.. Skeivheten i styrke har egentlig bare blitt verre, og eg får lett smerter. Fleire eg har snakka med, og som har litt peiling, trur det er noe gale inni der etter korleis eg beskriv det. Er veldig motivert for å gjøra det eg kan for å få det bedre. Trur det vil gi treninga mi et godt løft. Endret 7. juni 2012 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juni 2012 #1288 Del Skrevet 7. juni 2012 Også har eg endelig bestemt meg for at eg må få sjekka venstreskuldra mi hos fysio e.l.. Skeivheten i styrke har egentlig bare blitt verre, og eg får lett smerter. Fleire eg har snakka med, og som har litt peiling, trur det er noe gale inni der etter korleis eg beskriv det. Er veldig motivert for å gjøra det eg kan for å få det bedre. Trur det vil gi treninga mi et godt løft. Sikkert lurt å få sjekka det. Håper det kan hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1289 Del Skrevet 10. juni 2012 Sjekker inn at eg er i balanse. Null trening, litt mosjon, mindre matstress. Viktig å få det med i loggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #1290 Del Skrevet 14. juni 2012 Tilbake fra ferie, tusen ting på programmet,økt i full fart. Ti min ellipse Knebøy: 10x20kg 10x40 8x50 8x50 (med mange pauser), 6x50 Skulderpress: 10x9kg 8x9 7x9 Bulgarske utfall:10x11.5kg 10x14kg 10x16.5kg Nedtrekk: 5x25 6x40 5x40 6x35 Misfornøyd med nedtrekken, ellers OK. Tok i alle fall i, og hadde bra kontakt med rumpa under knebøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #1291 Del Skrevet 20. juni 2012 Livet mitt består for tida mest av arbeid, moro og fyll&fanteri, mindre trening og mindre matmas. Livet er rett og slett blitt meir tredimensjonalt. Eller: eg har fått meg eit liv. Har det bedre no enn på lenge, sjøl om det innebærer mindre trening og i alle fall lite systematisk trening. Alt som smaker av systemer, planer og tvang er noe eg bør sky som pesten så lenge eg har et så anstrengt forhold til mat og kropp som eg har. Eg orker ikkje bruke livet mitt på å presse meg, stresse eller nekte meg sjøl ting. Eg er ikkje og har aldri vært den typen som klarer det uten å ofre ganske mye. Det både stresser hodet mitt og sårer stoltheten min når eg ikkje får til å løfte tyngre eller løpe fortare. Derfor blir det for det meste kosetrening framover. Tungt og sånn, så klart, men program kan eg bare glømma. Derfor har eg lurt litt på om dette egentlig kan kallast ei treningsdagbok lenger. Men hey, eg trente i dag. Det var ganske kjekt. Til og med benk var kjekt-god kontakt. Oppvarming Benk: 10x20kg 10x30kg 11x30kg 10x30kg (med pauser) Skulderpress: 6x6kg-manualer, 12x6kg 10x6kg Fronthev, 3 og 4 kg Planken: 1min 1 min 45sek Enigmas skuldersett, 1 runde, 2.5kilos skive Bicepscurl+tricepspress Hvis eg ikkje er for krønsja i armer/skuldre tar eg rygg og bein i morgen. Bein i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juni 2012 #1292 Del Skrevet 20. juni 2012 Godt du gir lyd fra deg innimellom. Skit nå i hva du oppdaterer dagboka med, eller hva du kaller den, det er at du oppdaterer vi bryr oss om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamim Skrevet 21. juni 2012 #1293 Del Skrevet 21. juni 2012 Høres veldig fint ut å trene uten for mye planlegging og forventninger! Kjenner godt igjen det å bli skuffa og ha det kjipt fordi jeg ikke løftet like mye som jeg håpet/forventet eller løp X km. på X minutter.. Er ikke sånn det burde være synes jeg. Stå på og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #1294 Del Skrevet 22. juni 2012 Takk, dåkke! Tipper treningslysta vil ta seg opp igjen snart. Og sterk skal eg bli. Bare vent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. juni 2012 #1295 Del Skrevet 22. juni 2012 Jepp, men det er sommer og vi trenger kanskje å trene litt sommer yrt? (Som i vår-yr.. yrt er muligens ikke et ord.) Løpe og hoppe og løfte det som faller oss inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. august 2012 Forfatter #1296 Del Skrevet 9. august 2012 No er dåkke vel utrulig spent på ka heksa har foretatt seg av trening i ferien. Ikkje all verdens, skal eg innrømma. Men here goes: 3 fjellturar 1 sykkeltur 1 økt på ellipse etterfulgt av knebøy uten vekt til eg knela Seks veker oppsummert der altså! Vinglass konsumert er derimot oppe i tresifra. No er eg då tilbake fra ferie og har trent heile to gonger denne veka og er superfornøyd. Ei lett økt på rygg/bein og ei lett på bryst/skuldre. Eg har lagt på meg og er større enn eg kan huska på lenge. Merkelig nok føler eg meg ikkje større, føler meg faktisk heilt grei. Tredimensjonalt liv, altså! Planen, som ikkje egentlig er noen plan, er å få trent to-tre gangar i veka, med fokus på styrketrening. Er ganske inspirert, og merka at eg faktisk hadde savna vektene. Og KG! Har savna KG. Altså dåkke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. august 2012 #1297 Del Skrevet 9. august 2012 Vi har savna deg også! Godt å høre at ting ikke er så aller verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamim Skrevet 10. august 2012 #1298 Del Skrevet 10. august 2012 Godt å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. august 2012 #1299 Del Skrevet 10. august 2012 Altså dåkke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 12. august 2012 Forfatter #1300 Del Skrevet 12. august 2012 Vekas tredje økt. Oppvarming i form av intervallaktig motbakkeløp på mølla (SLIT!), deretter bryst/skuldre+litt mage, armer og bein. Beintreninga var kun utfall/knebøy med kroppsvekt. Er tilbake på scratch der, med å få kontakt dei rette stedene og heller ta mange reps for å bli litt sliten. Tunge løft kommer etter kvert. I benken klarte eg så vidt å knø opp 6x32kg. Føltes lettare enn sist, det er jo framgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå