Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner den kun på SN, og der er den jo kjempedyr. Alle andre slag blir jo solgt på nett så hvorfor ikke denne?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ehmm.. SN er strawberrynet, sant? :P

Der koster den jo bare $32, det er jo rasbillig, 192 norske kroner!! Har du sett hva den koster i butikken??? Er nemlig der jeg har kjøpt mine hittil (er 22 år men har bare NETTOPP oppdaget netthandel ;) )

I tillegg er det gratis frakt?? Om andre nettbutikker hadde solgt denne, ville du ikke funnet den billigere!!!!

Beste mascara'en, bruker den ikke lenger rett og slett pga pengene (er fattig student om dagen)

Husker ikke heeelt hva den koster i butikken, men var det 300-350 da?

Skrevet

Men om jeg ser på varene i NOK og ikke i dollar så kommer det jo opp 250 kr for den.

Skrevet

Den koster 32 euro, ikke dollar.

Skrevet

På SN må man betale i norske kroner etter omleggingen (de sendte ut mail), og etter det har prisene steget til himmels. Inimitable koster vel rundt 250 kroner her hjemme, også? Chanel er veldig restriktiv når det gjelder netthandel, og selges for eksempel ikke gjennom Esthetiques nettbutikk, selv om Esthetique selger Chanel i mange av parfymeriene. :)

Har du sjekket Ebay? Jeg tipper det er litt sånn at Chanel=prestisje, og siden Ebay gjerne sikter seg inn mot det amerikanske markedet, blir prisene på europeiske "luksusmerker" deretter. Tyvärr. :rolleyes:

Skrevet

Jeg har ikke sjekket Ebay nå i det siste. Det skal jeg gjøre. Jeg syns også SN er blitt utrolig dyre nå. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...