Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort;

Jeg har falt for en fyr. I helga ble jeg med han hjem, vi rota masse, men ingenting mer enn det. Han vet jeg liker han godt, men jeg er ikke så sikker på om følelsene er gjensidig. Det spørs om jeg bare er nok en "erobring" for han, men jeg kjenner han ikke godt nok til å si det for sikkert.

Jeg vil egentlig ikke være den masete jenta som sender masse meldinger om ditt og datt i frykt for at han skal få avsmak. Har jo veldig lyst til å vite om den kvelden betydde noe eller ikke for han, men jeg vil at HAN skal ta initativ til det.

Derfor har jeg egentlig bestemt meg for å ikke ta kontakt med han før han gjør det, det er jo virkelig da jeg finner ut om han liker meg, sant?

Har egentlig veldig lyst til å skrive ei melding på grunn av klumpen i magen, men tror det er lurest å la være, om jeg virkelig skal finne ut hva han tenker.

Tanker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er helt greit å vente.

Skrevet

Hvis han ikke ringer, er han ikke interessert. Å vente på at han ringer er dermed en god idé for å teste ham.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Det er greit å vente.

Men husk at det alltid er en som må ta kontakt først, og at han like gjerne kan tenke det samme som deg.

"Æsj, hvis hu dama virkelig er intressert i meg sender hu vel en melding.."

Skrevet

Men hvis du er interrisert i han hvorfor tar ikkje du kontakt?

Ka om han tenker det samme..

Skrevet

Hvorfor gi opp et privilegium kvinner har hatt i tiår?

Skrevet

Han vet at jeg er interessert, siden jeg blotta meg totalt (ikke bokstavelig.. :gjeiper: ) for han i helga. Fikk ikke veldig mye respons tilbake. Men han vet det iallefall, og da har ikke jeg lyst til å være "hu som ikke tar et hint". Sendte han melding i går faktisk, om hvordan han hadde det, fikk svar med smileyfjes, men ikkeno spørsmål tilbake.

Han kan fort være litt ladiesman, og det er det jeg er redd for da..at jeg bare er nok et kryss i boka hans.

Jeg vet jeg kommer til å treffe på han i nærmeste fremtid, og da vil jeg heller være hun som er interessert, men fortsatt kan være rundt han, enn å være hun som ble "dumpa" - noe som gjør det vanskeligere å se han i øynene.

Skrevet

Jeg er overasket over at ikke flere kvinner har lest The Rules, som jeg er overbevist vil fungere perfekt i slike situasjoner som denne. Sjekk den ut! Koster så godt som ingenting på amazon. 99 hos bokkilden.

Gjest Gjest
Skrevet

Han vet at jeg er interessert, siden jeg blotta meg totalt (ikke bokstavelig.. :gjeiper: ) for han i helga. Fikk ikke veldig mye respons tilbake. Men han vet det iallefall, og da har ikke jeg lyst til å være "hu som ikke tar et hint". Sendte han melding i går faktisk, om hvordan han hadde det, fikk svar med smileyfjes, men ikkeno spørsmål tilbake.

Han kan fort være litt ladiesman, og det er det jeg er redd for da..at jeg bare er nok et kryss i boka hans.

Jeg vet jeg kommer til å treffe på han i nærmeste fremtid, og da vil jeg heller være hun som er interessert, men fortsatt kan være rundt han, enn å være hun som ble "dumpa" - noe som gjør det vanskeligere å se han i øynene.

Du gjør det rette.

Han vet hvor interessert du er, nå er det opp til ham. Lar han det ligge, er det et tydelig tegn på at han ikke ønsker det samme som deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Knull vettet av fyren og ignorer han totalt i etterkant. Da vil pluttselig han og alle andre ha deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Knull vettet av fyren og ignorer han totalt i etterkant. Da vil pluttselig han og alle andre ha deg.

Og dette er oppskriften du har hell med??

Gjest brutal_mann
Skrevet

Og dette er oppskriften du har hell med??

Jeg er mann. Disse reglene gjelder ikke for menn.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Forsåvidt enig i dette. Men det kan funke like greit å bare ignorere ham også. Hvis han er slik en ladiesman er han vel vant til å få det han vil ha.

Om du ikke gir ham det kan han fort bli litt mer hypp.

Skrevet

Liten update bare: Fikk melding av han nå :jepp: Så får vi se da, hvor det ender.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble litt nysgjerrig på om du mener dette seriøst... Er det dette som skal til for at gutter blir interessert?

Skrevet

Hvis han vet du er interessert er det kanskje lurt å vente ja ;)

Skrevet

Jeg ble litt nysgjerrig på om du mener dette seriøst... Er det dette som skal til for at gutter blir interessert?

Neppe. Har prøvd. Funka ikke. :fnise:

Skrevet

Neppe. Har prøvd. Funka ikke. :fnise:

Overrasker meg ikke. Det funker kanskje stort sett den andre veien, men etter det jeg har hørt og sett så bør gutten være insane interessert for å holde det gående etterpå! Det kommer jo selvfølgelig helt an på hvem det er, da.. Om det er en du nettopp har møtt og falt for så er vel oddsene dårlige.

TS her, fikk nettopp vite at han også hadde regna med at jeg tok kontakt. :skratte: Men jeg syns fremdeles jeg gjorde det rette med å vente på at han sendte meg melding :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Om du mener at han skal forelske seg så vet jeg ikke. Om du mener at han vil ha mer så fungerer det. Men følelser er ikke garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...