Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har lest på hilde christina sin blogg at den faktoren som treffer huden først er den som gjelder, og at man bør bruke solfaktor før fuktighetskrem. Link. I denne artikkelen står det derimot at - Å bruke en solfaktor som beskytter mot UVA og UVB-stråler over fuktighetskremen din hver dag, året rundt, er det viktigste du kan gjøre i kampen mot aldringen, sier hudforsker ved Boots, Stewart Long. Hva er egentlig riktig?
TinkTingeling Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg tror man bør ha på solkremen til sist... Man skal jo uansett smøre seg med solkrem flere ganger om dagen!
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 HC surret på det innlegget tror jeg.. Hudkrem skal på først så ingrediense kommer inn i huden og pleier. Solfilter etterpå.
Antlers Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg vet ikke hva som er rett her, men den første kremen man bruker er jo den som trekker godt inn i huden. Vil tro at solkrem som er lagt oppå fuktighetskrem lettere kan bli gnidd/svettet vekk og dermed gir mye mindre beskyttelse. Skjønner uansett ikke poenget med å skulle bruke en fuktighetskrem oppå solkremen.... Da må det være mye bedre å kjøpe seg dagkrem med solfaktor?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=484983&st=0&p=8001869&hl=solkrem&fromsearch=1&#entry8001869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå