Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kom med tips om hvordan jeg enkelt kan få satt opp håret mitt selv. tenkte og bruke krølltanga litt.Har halvlangt hår. Finner ikke sånn "klype" som jeg kunne festet opp håret med. Altså...jeg hadde tenkt og sette det opp som om jeg skulle ha hestehale...bare ikke med strikk, for det blir for kjedelig. Men som når du grer begge hendene dine inn i håret,og drar de bakover og oppover! Det finnes jo sånne hårklyper, med de blir for stygge :o( Finnes det virkelig ikke i noe finere slag..som i sølv ?
Antoinette Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Få en frisør til å sette opp håret med nåler, ikke HÅRKLYPE som brud- yikes!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Ikke sånn vanlig stygg klype da vettu! Jeg spør jo om det ikke finnes en FIN spenne,klype,nåler...what ever...til og kunne klare og sette opp håret selv. Siden jeg ikke kommer meg til en frisør der hvor vi skal ha festen.
PinkAngel83 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Vet at her på butikken Glitter har de slike kammer med pynt på.. Skikkelig fine.. Disse kan du jo bruke? Da får du oppsatt hår uten hårstrikk..
Ma03 Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Nå får dessverre ikke jeg planlegge bryllup og vet ikke hvordan det blir, men jeg kan se for meg at jeg kommer til å krølle det selv og sette det opp med nåler, eller evt en fin spenne eller kam med pynt hvis jeg finner noe som er veldig fint, men tror jeg ville gått for hårnåler
ffjellrev Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Jeg skal også gjøre det selv. Eller, jeg skal dirigere en venninne, er vanskelig å få det til å se ordentlig ut bak. Har tenkt å krølle det, og sette opp med nåler og muligens en fin kam, har sett noen på glitter, accezorice (eller hvordan det skrives) og på en kjolebutikk. Er endel gode filmer på youtube. (Og veldig mange dårlige....)
hegejenta30 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal være brud to dager på rad :gjeiper: Første dagen (vielsen) tenkte jeg gå til frisør og fikse håret. Andre dagen (hagefest) tenkte jeg at jeg skulle fikse håret selv. Fant et par gode gjør-det-selv filmer på youtube. Skrev inn wedding hair tutorial. Har allerede prøvd meg litt og er sikker på at det skal gå bra å fikse sveisen selv! kanskje om jeg øver meg ennå litt mer kan spare pengene på frisøren første dagen??? (hadde ikke gjort noe - da undertøyet ble litt i dyreste laget...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå