Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte SMS-tjenestene til DNB. Det står at tjenesten koster 1,-. Spørsmålet er: Trekkes dette av bankkortet eller mobilregningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg ikke si noe sikkert for DnB, men når jeg bruker det samme fra Skandiabanken trekkes det fra bankkortet :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser nå at det koster 1,- per mottatte meld. Så det koster egentlig 2 kr for hver meld. Da skal jeg slutte å bruke det. Mye bortkastede penger.

Skrevet

Det trekkes fra mobilregningen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg (TS) er Anonymbruker i begge innlegg; Det trekkes fra både mobilregning og fra bankkort.

Skrevet

Jeg (TS) er Anonymbruker i begge innlegg; Det trekkes fra både mobilregning og fra bankkort.

Da har vi nok forskjellige kundeprogram, for hos meg trekkes det kun fra mobilen :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da har vi nok forskjellige kundeprogram, for hos meg trekkes det kun fra mobilen :)

Å? Det står faktisk på DNB sine sider at det trekkes fra mobilen (altså kostnadene som operatøren tar) og for hver mottatt meld fra DNB.

Skrevet

Å? Det står faktisk på DNB sine sider at det trekkes fra mobilen (altså kostnadene som operatøren tar) og for hver mottatt meld fra DNB.

Jeg betaler en fast sum hver måned, og det er aldri noe i tillegg til den :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser nå at det koster 1,- per mottatte meld. Så det koster egentlig 2 kr for hver meld. Da skal jeg slutte å bruke det. Mye bortkastede penger.

Hvordan får du de til å bli kr 2 for hver melding? Det står klart at det koster kr 1,- per mottatte melding. Banken tar kun betalt for den meldingen de sender tilbake til deg. Den meldingen du selv sender til banken tar de seg ikke betalt for, men den mobiloperatøren du bruker vil belaste deg for en sendt sms. Hva de koster å sende en sms kommer an på hvilken operatør du bruker og hvilket abonnement du har. Noen har et visst antall sms gratis via sitt abonnement, mens andre betaler noen øre for hver melding de sender.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du de til å bli kr 2 for hver melding? Det står klart at det koster kr 1,- per mottatte melding. Banken tar kun betalt for den meldingen de sender tilbake til deg. Den meldingen du selv sender til banken tar de seg ikke betalt for, men den mobiloperatøren du bruker vil belaste deg for en sendt sms. Hva de koster å sende en sms kommer an på hvilken operatør du bruker og hvilket abonnement du har. Noen har et visst antall sms gratis via sitt abonnement, mens andre betaler noen øre for hver melding de sender.

Jeg har gratis sms på mitt abonnoment, men allikevel blir den meldingen til DNB alltid trukket fra selve "kontantkortet" for å kalle det det. Det blir to kr for meg, å sende en meld om saldo til DNB, uansett hvem som tar de pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...