Gå til innhold

Pungen

Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal jenter altid drive og fikle med pungen?

Det ender alltid med at jeg får en ubehagelig smertefølelse..

Det er ikke en brødeig det er snakk om her! Fingrende fra fatet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fortell det til meg da! Jeg kommer neppe til å kna pungen din... Dessuten er vel kanskje gutter like forskjellige der som jenter er med pupper - det er underlig hvor mange menn som tror at alle jenter synes det er deilig å bli bitt i puppen også...

Snakk med jenta di du, det er utrolig hva slags resultater man kan få av litt basal kommunikasjon.

Skrevet

Synes pung-kos er digg, jeg! Vel å merke om det er snakk om kjæling og stryking av den følsomme huden, (mmmm.. :D ) og ikke hardhendt "knaing" av testiklene, selvsagt.. Kan også være en god følelse å kjenne en hånd som holder rundt hele greia og klemmer veldig forsiktig (!!!!). Folk er forskjellige ser det ut som.. Noen har vel mer "nervøse" nerver der en andre?

Skrevet

tror du ikke jeg har prøvd mange ganger og fortelle at jeg ikke synes noe særlig om det...

Tilogmed når vi lekesloss så plutselig langer a' ut mot k##en og da er det plutselig ikke så morsomt lenger..

(det at hun har drivi med kickboxing gjør det ikke bedre)

Gjest sexysadie
Skrevet

D er ofte utidig når ens partner ikke helt fatter hva de skal holde fingrene unna......

Skrevet

Tja, hvis hu bruker den som punching ball, begynner jeg å skjønne problemet.. Her må det nok en aldri så liten alvorsprat til. Håper for din skyld at hun ikke er den slitsomme "moroklump" typen, som fortsetter bare fordi hun vet at det irriterer deg..

Skrevet
Tilogmed når vi lekesloss så plutselig langer a' ut mot k##en og da er det plutselig ikke så morsomt lenger..

(det at hun har drivi med kickboxing gjør det ikke bedre)

Har du sett Eddie Murphy: "Raw"?

Der har han en morsom demonstrasjon av dette.

Morsom!

MarianneE- i all vennlighet :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...