Sarafina Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg ødelagte min gamle pc, der hele Itunes-biblioteket mitt var lageret. Sangene finnes imidlertid fortsatt på ipoden min. Men: prøver å kopiere alle de gamle sangene over på ny pc, så går det ikke. Selve sangene ligger der, men de er markert som grå. Prøver også å laste ned nye låter, og få de over på Ipoden min. Hvordan gjør jeg det? Håper noen kan hjelpe meg! Jeg krysser fingrene.
Max Magnus Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg ødelagte min gamle pc, der hele Itunes-biblioteket mitt var lageret. Sangene finnes imidlertid fortsatt på ipoden min. Men: prøver å kopiere alle de gamle sangene over på ny pc, så går det ikke. Selve sangene ligger der, men de er markert som grå. Prøver også å laste ned nye låter, og få de over på Ipoden min. Hvordan gjør jeg det? Håper noen kan hjelpe meg! Jeg krysser fingrene. Det finnes programmer til det, men jeg husker ikke hvilke som egner seg. Eventuelt kan du åpne iPoden som en vanlig harddisk (utforsk den via "Min Datamaskin"). Der ligger filene i mapper og har fått en tallkombinasjon i stedet for navnet på sangene. Navnet på sangene ligger derimot i filen (høyreklikk på en sang og trykk egenskaper). Last ned nye låter, legg til nye sanger i iTunes biblioteket og resten går som vanlig. Husk at iTunes speiler seg selv over på iPoden, så det du har på iPod men ikke har i iTunes mister du.
Sarafina Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Det finnes programmer til det, men jeg husker ikke hvilke som egner seg. Eventuelt kan du åpne iPoden som en vanlig harddisk (utforsk den via "Min Datamaskin"). Der ligger filene i mapper og har fått en tallkombinasjon i stedet for navnet på sangene. Navnet på sangene ligger derimot i filen (høyreklikk på en sang og trykk egenskaper). Last ned nye låter, legg til nye sanger i iTunes biblioteket og resten går som vanlig. Husk at iTunes speiler seg selv over på iPoden, så det du har på iPod men ikke har i iTunes mister du. Tusen takk for svar, skal se om jeg skjønner hvordan jeg gjør dette. er ikke god på data og tekniske ting jeg, huff.. Kjipt at du kan miste det du har på Ipoden... går det ikke an å forhindre dette på noen måte? Vi var så uheldige å miste dataen vår hjemme i bakken (!) og dermed mistet jeg også hele Itunes-biblioteket... Kjipt!
Max Magnus Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Tusen takk for svar, skal se om jeg skjønner hvordan jeg gjør dette. er ikke god på data og tekniske ting jeg, huff.. Kjipt at du kan miste det du har på Ipoden... går det ikke an å forhindre dette på noen måte? Vi var så uheldige å miste dataen vår hjemme i bakken (!) og dermed mistet jeg også hele Itunes-biblioteket... Kjipt! Så vidt jeg vet er eneste måte å kopiere all musikken du har på iPoden over til PCen og deretter legge det inn i iTunes... Ulempen med Apple
Muffinsdilla Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Last ned et program som heter sharepod, funker veldig bra:) Man får et valg om å kopiere alle sanger fra ipod til pc! Og så er det bare å legge de inn i itunes:)
Sarafina Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2010 Oi oiu, tusen takk! Suverent!! da skal jeg prøve det, håper jeg får det til da, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå