Gå til innhold

takkekort -pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Må bare høre med dere hva som er vanlig, og hva dere betalte/betaler -både for fotograf og ev private...

Vi har fått tilbud fra fotografen: bestilling over 100stk = 7,50 inkl mappe (hvit/grønn/sort) og konvolutt.

vi trenger 190stk

Er ikke dette ganske rimelig??

Skrevet

Jeg mener vi hadde valget mellom to typer. Den billigste kostet omtrent 30 kroner og den dyreste omtrent 40 kroner. Desto flere kort, desto billigere pr. kort selvfølgelig.

Din pris er dermed hinsides billig, men så skal dere jo ha hinsides mange kort også!

Skrevet

Det virker nesten mistenkelig billig...! :wink:

Vi betalte 20,- pr. kort, med bilde str. 9x12 cm i stort, fint svart kort og med konvolutt...

Skrevet

Vi betalte 23 kr pr stykk over 100..

Kortene er 12x12, med flott mappe og konvolutt!

Skrevet

Vi betaler 9,90 pr stk for bildet inkl mappe og konvolutt :D

Skrevet

Vi skulle opprinnelig betale 17 kr for takkekortene våre, om bestilte vi litt over 100 stk. Vi fikk også 15% rabatt på alle bestillinger vi gjorde innen 10 dager etter at albumet vårt var hentet, så prisen på 17 kr er uten den rabatten vi fikk.

Her finner du flere priser:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=12275

Skrevet

Det er nok ganske billig ja...

Vi trenger 80-90 stk tenker jeg og har fått pris på 12,50 inkl bilde, kort og konvolutt. Synes det var ganske billig å jeg... :D

Skrevet
vi trenger 190stk

Jeg bare spørre....

hundreognitti takkekort....?? :o

Skrevet

Vi bestilte 212 takkekort (vet det er mange, men antall gaver + hjelpere) til en pris a kr. 16,-, men fikk 15% rabatt på disse da vi bestilte innen 3 uker etter mottatte prøvebilder.

Prisen du har fått er jo MEGET billig!

Et lite tips er å prøve å levere så mange kort som mulig, så slipper du store portoutgifter, eller sende alle samlet til B-post kr. 5,- pr. stk.

Av 212 takkekort sendte vi ca 40 og resten leverte vi selv eller sendte med andre. Noen kjørerunder så er kortene levert!

Skrevet

212 takkekort.... hvor mange gjester har du da...??

Gir du takkekort til alle de som sender deg et gratulasjonskort...?

Hvor setter man grensen?

Skrevet
212 takkekort.... hvor mange gjester har du da...??

Vi hadde 132 gjester + de som hjalp oss på dagen, frisør, blomsterdekoratør, musikk o.l..

Fikk 127 gaver hvor det var opptil flere som hadde gått i lag om gave.

Gir du takkekort til alle de som sender deg et gratulasjonskort...? Hvor setter man grensen?

Gir IKKE takkekort til de vi bare fikk gratulasjonskort fra!

Gjemte 1 kort for å ha i bryllupsalbumen

Skrevet

Hmm, har vært inne på Eurofoto? på nettet og for 90 bilder med takkekort og konvolutter, fikk jeg en pris på 750,- inkl. frakt og de skal vist være bra også. Alt som er billigt trenger ikke nødvendigvis å være dårligt av den grunn....

Forøvrig så sender vi takkekort til de vi "bare" har fått gratulasjonskort av også og takker for oppmerksomheten.

Skrevet

...men hvis en familie med mor, far og tre sønner gir deg en gave sender du vel ikke ett kort til hver?? Så hvordan kan du komme opp i 212???

Skrevet
...men hvis en familie med mor' date=' far og tre sønner gir deg en gave sender du vel ikke ett kort til hver?? Så hvordan kan du komme opp i 212???[/quote']

Du grubler på dette Tex!?!

Føler du også smertene jeg hadde i hånden etter å ta skrevet alle også? :ler:

Det var mange som hadde gått sammen både 4 og 6 stk om å kjøpe gave. På jobb er det flere avdelinger både hos min mann og meg som ga gave og dermed fikk hver avd. kort. Tanter/onkler og kusiner/fettere 8 par tilsammen hadde feks lagt sammen til en gave. Dermed kommer vi til 212 kort.

Vi sender bare 1 kort til en familie som feks består av mor, far og 3 sønner (hvor sønnene bor hjemme), men kort til sønnene dersom de bor alene.

Skrevet

Vi bestilt også minst 200 takkekort. Til alle som ga gaver - nei, ikke til mor og far og barn - men til hjelpere - de som sendte gave selv om de ikke var invitert som naboer, venner av foreldre etc., floristen, frisøren, presten...

Vi hadde 130 gjester.

Men dette er jo et enkelt regnestykke da. Man bestiller jo ikke før etter bryllupet og da er det bare å telle.

Husk minst 10 ekstra til de som sender deg gave to måneder etterpå ... jada, de finnes de også.

Skrevet
Husk minst 10 ekstra til de som sender deg gave to måneder etterpå ... jada' date=' de finnes de også.[/quote']

he he det har du sikkert rett i..... :ler:

Skrevet

svar til Tex:

Vi hadde 100gjester, hvorav flere par og venner hadde godt sammen om gaver, og fikk ellers sinnsykt med gaver fra naboer, bekjente osv. Beregner noen ekstra da jeg vet at noen gaver er i "komminga". Når det gjelder hjelperne, så fikk vi gave fra samtlige -så da takker vi for hjelpen samtidig som gaven. Ellers sender vi ikke takkerkort til hver enkelt, fam for sammen, men som andre har nevnt, utflyttede sønner/døtre ol får eget.

......det blir fort mange.....

Derfor er jeg nå meget takknemlig for at vi får takkekortene billige, er knallfornøøyd med bilder & fotograf -som holder lav pris på all etterbestilling :D (tror ikke vi skal blakke oss på julegavene til familie iår nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...