Amila Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Hei, Jeg har fått god hjelp her tidligere så jeg prøver igjen:) Skal på visning senere ikveld i Oslo. Leiligheten er på 86 kvd og er over to plan. Bad og kjøkken trenger å pusses opp. Felleskostnadene er 3224 kr hver måned og dekker kabel tv, internett, fellesforsikring, vaktmester, kommunale avgifter og kapitalutgifter. Fyring og varmt vann ikke inkludert. Spørsmålet mitt blir da hvor mye kommer jeg til å bruke på varmt vann og fyring hver måned? (Jeg kommer tl å bo alene) Er det dumt av meg å kjøpe en leilighet hvor fyring og vann ikke er inkludert??
juliane Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Du bruker ikke noe mindre på oppvarming selv om du bare er en person, leiligheten må holde en viss temperatur uansett. Og hvor mye du bruker i akkurat den leiligheten er det jo ingen her som kan si deg? :klø: Vi bruker f.eks mye mer strøm enn andre leiligheter på vår størrelse, fordi vi har eldgamle vinduer som slipper ut all varmen.
Amila Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 OK, da bør jeg spørre om hvor mye de bruker i strøm hver måned:) Jeg tror vinduene er noe eldre der også, skal sjekke det senere ikveld på visningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå