Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest savn
Skrevet

Vi bor ikke sammen, men vi har hatt et forhold i vel et halvt års tid. Har begge barn og er vel det en kan betegne som godt voksne :) ( 37 og 40 ).

Vi har vel ikke egentlig hatt denne "stormforelskelsesperioden" men har etter hvert blitt tryggere på hverandre og vi har sagt at vi er glad i hverandre. Nå er hun bortreist noen dager, og jeg merker at savnet er stort. Hun sier det samme på telefonen. I mitt tidligere forhold så merka jeg ikke så mye til dette med å savne noen, men nå er det ganske sterkt og altså litt uvant for meg. Kan jeg ta det som et godt tegn for oss begge? Kan det tyde på at det faktisk er noe mer enn bare "glad i deg"? Kan det være et tegn på ekte kjærlighet?

Håper på svar fra dere som vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, savn vil jeg virkelig si er det, ihvertfall for min del. Da kjæresten og jeg levde i et avstandsforhold savner jeg ham noe grusomt, men samtidig var det litt godt også. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg savner ihvertfall kjæresten når det har gått bare en dag siden sist jeg så ham. Noe mangler liksom. Tar det som et godt tegn jeg - hvis jeg ikke savnet ham ville det heller vært trist! Vi har vært sammen et halvt år og jeg savner ham ikke mindre ettersom tiden går. :yvonne::klemmer:

Gjest gjest
Skrevet

Vi bor ikke sammen, men vi har hatt et forhold i vel et halvt års tid. Har begge barn og er vel det en kan betegne som godt voksne :) ( 37 og 40 ).

Vi har vel ikke egentlig hatt denne "stormforelskelsesperioden" men har etter hvert blitt tryggere på hverandre og vi har sagt at vi er glad i hverandre. Nå er hun bortreist noen dager, og jeg merker at savnet er stort. Hun sier det samme på telefonen. I mitt tidligere forhold så merka jeg ikke så mye til dette med å savne noen, men nå er det ganske sterkt og altså litt uvant for meg. Kan jeg ta det som et godt tegn for oss begge? Kan det tyde på at det faktisk er noe mer enn bare "glad i deg"? Kan det være et tegn på ekte kjærlighet?

Håper på svar fra dere som vet :)

Det tror jeg også.

Har vært med min nye kjæreste i 5 mnd ca, og jeg savner han hele tiden. synes vi sees for sjelden... :sukk: Med det samme jeg har sagt ha det til han, føler jeg savnet og tenker på når jeg får treffe han igjen....savnet kan være godt, men for det meste gjør det vondt!

Gjest savn
Skrevet

Fine svar her, og takk for det. Det med "savn" er litt begge deler når jeg kjenner etter ( har tenkt mye jeg nå da :) :) ). Først så er det denne litt vonde følelsen som du *gjest* beskriver: Det gjør rett og slett litt vondt i magen og sjela :) Men for meg ligger det her en bekreftelse på at jeg bryr meg "på ekte" om den jeg jeg savner. Etterpå så glir det litt over og da føler jeg meg fornøyd og glad ( når jeg vet at hun føler det samme som meg ), for da har vi noe sammen som bare hun og jeg har. Det ligger en slags trygghet i det å savne henne: Det er henne jeg vil ha, og jeg er den hun vil ha.

Gleder meg som en liten unge til når jeg henter henne på flyplassen i morgen kveld - DET blir godt det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...